En dan toch je kop laten verbouwenquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daarom
Die tijd van puberale onzekerheid vind ik nu wel goed geweest, dus die laat ik ook achter me. Ik heb besloten mezelf te accepteren zoals ik ben, en dat zal ik dan ook uitstralen.
Ik merk ook gewoon dat ik opval bij mensen en ik weet van mezelf inmiddels wel dat ik met mijn charmante lach al gemakkelijk mensen voor me kan winnen.
80 cm waist is niet te breed voor een mannelijk model, dus het is gewoon niet waar wat jij daar beweerd. Dat bedoel ik dus ook met stomme opmerkingen. Het is niet op feiten gebaseerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je bedoelt eerlijke opmerkingen?
Je hebt een vreemde kaak, een te brede waist, en voor de rest volgens jouzelf knap genoeg maar wij krijgen geen enkel bewijs.
A: Mijn vraag ging over mijn stats, lichamelijk dus. Ik heb niet gevraagd of ik het juiste gezicht heb, ik heb gevraagd of ik de juiste maten heb.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:08 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
OT: Denk even na wat je hier vraagt, je wil onze mening of jij model-geschikt bent. En dan vervolgens geen foto's willen posten (wat ik volkomen begrijp hoor), maar ga dan ook niet een vraag stellen waarbij een visueel beeld zo enorm van belang is.
Dus, zonder foto krijg je geen goede mening van anderen. Je kan het lichaam van een Griekse god hebben, maar net als eerder vermeld, een kop niet om aan te gluren. Dus je kunt hier niet echt goede hulpvolle antwoorden verwachten zonder foto.
Kijk eens op models.com naar de top 5:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
80 cm waist is niet te breed voor een mannelijk model, dus het is gewoon niet waar wat jij daar beweerd. Dat bedoel ik dus ook met stomme opmerkingen. Het is niet op feiten gebaseerd.
Mannelijke modellen moeten strakke buikspieren hebben. Als iemand echt een getrainde buik heeft neemt daarmee de waist ook toe. Dus als je een 70 cm waist hebt en zichtbare buikspieren, is dat gewoon omdat je niet eet. Mijn buikspieren daarentegen zijn sterk, en sinds vorige week doe ik ook cardio om zo droog mogelijk te worden.
Als je dan toch zo wilt blijven doorzeiken over die waist. Als ik zou willen heb ik zo weer een 78 cm waistquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Kijk eens op models.com naar de top 5:
1. Sean O'Pry: 30"
2. Simon Nessman: 31"
3. Clement Chabernaud: 30"
4. David Agbodji: 30"
5. Adrien Sahores: 30"
Als we jouw modellenpotentie moeten baseren op je stats is 32" niet ideaal en dat wordt bevestigd door het bovenstaande rijtje.
Maar dat wil je niet, dus je gaat het gewoon niet redden. Je hebt niet genoeg wilskracht en doorzettingsvermogen, ik denk dat het door je afwijking komt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als je dan toch zo wilt blijven doorzeiken over die waist. Als ik zou willen heb ik zo weer een 78 cm waistIk heb geen aanleg voor dik, en als ik een dag niet eet ben ik zo een kilo kwijt. Maar ik ben prima tevreden met m'n waist, en ik zal er ook echt niet op afgewezen worden bij een bureau.
Laat maar eens zien hoe prachtig jouw lijf eruit ziet Zosk, en dan heb je het nog eens over wilskracht en doorzettingsvermogenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dat wil je niet, dus je gaat het gewoon niet redden. Je hebt niet genoeg wilskracht en doorzettingsvermogen, ik denk dat het door je afwijking komt.
Alleen een ander lijf onder dat hoofd, en op dat nieuwe lijf een ander hoofd, en hij lijkt sprekendquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:59 schreef Borizzz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit TS zo ongeveer? Beschrijving en de indruk die hij maakt komt aardig overeen!
Ik heb inderdaad al eerder een (al zeg ik het zelf) modelwaardige foto gemaakt tegen een witte muur, alleen is die alweer van een tijdje terug. Ik was er 17 en zag er nog een beetje jongensachtig uit. Maar ik wil op zo'n zelfde manier een nieuwe foto maken tegen de tijd dat ik er klaar voor ben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind je wel dapper, TS, dat je ondanks sommige niet zo leuke opmerkingen vriendelijk en positief blijft.
Gaspard Ulliel is als kind door een hond in z'n gezicht gebeten en heeft een flink litteken op zijn wang, wat boeit het of je niet volkomen symmetrisch bent.
Ik denk dat je uitstraling het belangrijkst is. Als je fotogeniek bent en kunt doen wat de fotograaf je opdraagt, ben je volgens mij al een heel eind.
Vergeet niet je foto's tegen een neutrale/witte achtergrond te laten maken. Kiekjes in het park zijn bureau's meestal niet blij mee.
Goed zo, succes er mee. We vernemen hier hoe je operatie is verlopen en je daaropvolgende gesprek bij een castingbureau?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:50 schreef Moofasah het volgende:
Guess what Rens_Wilders; een weekje cardio en mijn waist is nu afgenomen tot 78 cm
Zal wel nog een tijdje duren, aangezien ik m'n beugel nog een halfjaar na de operatie moet dragen. Dat is ook wel the main reason waarom ik niet al een poging doe met mijn onderbeet, omdat je als model natuurlijk niet aan kunt komen met een beugel.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Goed zo, succes er mee. We vernemen hier hoe je operatie is verlopen en je daaropvolgende gesprek bij een castingbureau?
Hey Cavalinho, jij hebt inderdaad 2 kiekjes van me gezien. Maar als ik je tekst hierboven goed begrijp kan ik hieruit opmaken dat je de uitstraling wel iets vond hebben?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:52 schreef Cavalinho het volgende:
Verder vind ik het apart dat TS wordt aangevallen op zijn gezichtscorrecte. Ook zonder dat, was hij al geschikt vanwege uitstraling,de correctie is iets wat hij zelf wil om te "kloppen". Het is niet zo dat hij die correctie nodig heeft om uitstraling te verkrijgen.
En uiteindelijk, daar zijn we het allemaal wel mee eens geloof ik, gaat het om de uitstraling.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:03 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Laat maar eens zien hoe prachtig jouw lijf eruit ziet Zosk, en dan heb je het nog eens over wilskracht en doorzettingsvermogen
Ik ga 4 keer per week naar de sportschool, dus kom me niet aan met dat gelul.
Hoe kun je dat nu nog zeggen nadat ik 2 cm waist heb verlorenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:01 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk nog steeds dat je niet genoeg hebt
Weer 2 cm dichterbij dus, misschien kom je er ooit nogquote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu nog zeggen nadat ik 2 cm waist heb verloren
Pro-ana much?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weer 2 cm dichterbij dus, misschien kom je er ooit nog
Homo's onder elkaar denk ik. Wees blij!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:35 schreef zarGon het volgende:
wrm heeft carnavalinho 2 kiekjes gezien en ik niet
Dat mag. Maar eerlijk gezegd voel ik me de laatste tijd juist best lekkerquote:Op maandag 26 maart 2012 18:06 schreef starla het volgende:
TS...wie houd je voor de gek? Je komt nog steeds erg onzeker over en je probeert dat te verbloemen door spier en plastische chirurgie.
Mag ik een beetje medelijden met je hebben? Niet omdat ik wil trollen, maar omdat je volgens mij diep ongelukkig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |