abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109622437
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wat een waardeloze statement zonder enig bewijs.
Hoe groot ben je, hoeveel weeg je, en wat is je bicepsomtrek?
pi_109623067
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef Moofasah het volgende:

[..]

ik ben gespierder dan jij ooit was, bent, en ooit zult worden ;)
Iemand minder gespierd durven te noemen en dan naar zijn bicepsomtrek vragen :') Beachboyattitude :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_109623324
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef Seam het volgende:

[..]

Iemand minder gespierd durven te noemen en dan naar zijn bicepsomtrek vragen :') Beachboyattitude :')
Jullie kunnen allemaal een biceps omtrek van 50 cm hebben waarvan 50% uit vet bestaat. Dus die stoerdoenerij van jullie is wel goed nu.

De vragen in mijn OP waren heel normaal en ik heb mezelf hier helemaal niet gepresenteerd als een of andere mannelijke god. Die zeikerige reacties komen dan ook puur voort uit jullie eigen onzekerheid. Want als puntje bij paaltje komt zien jullie er helemaal niet zo fantastisch uit en maken jullie niets klaar bij de vrouwtjes.
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:34:10 #204
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109623334
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:19 schreef Moofasah het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') tot de macht oneindig.

6'3 bij 220 lbs
Ik curl 26lbs.

quote:
Die zeikerige reacties komen dan ook puur voort uit jullie eigen onzekerheid. Want als puntje bij paaltje komt zien jullie er helemaal niet zo fantastisch uit en maken jullie niets klaar bij de vrouwtjes.
He zeg, projecteer je eigen onkunnen eens niet op ons. 10.gif

[ Bericht 2% gewijzigd door Chocolatebear op 28-03-2012 20:43:32 ]
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_109623955
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') tot de macht oneindig.

6'3 bij 220 lbs
Ik curl 26lbs.
Oh, en je denkt het met ''lbs'' meer te laten klinken dan het werkelijk is zeker :')

Je haalt het niet bij mij, en je bent gewoon een dikkerdje. Dus doe hatelijk zoveel je wilt, maar ik zie er toch beter uit.
pi_109623991
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Oh, en je denkt het met ''lbs'' meer te laten klinken dan het werkelijk is zeker :')

Je haalt het niet bij mij, en je bent gewoon een dikkerdje. Dus doe hatelijk zoveel je wilt, maar ik zie er toch beter uit.
jij wel met je onderbeet :')
pi_109624043
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Seam het volgende:

[..]

Zelfs met m'n onderbeet. Kun je nagaan.
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:44:54 #208
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109624061
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Seam het volgende:

[..]

Dames moeten een schoonmaakploeg achter zich aan hebben wanneer TS langsloopt, die Boris Boef bek doet ze glibberen.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Zelfs met m'n onderbeet. Kun je nagaan.
Ik vraag me af waar je dit allemaal op baseert .

Leuk detail trouwens. TS beweert monsterlijk gespierd te zijn maar in de op staat dit.

quote:
Mijn biceps zijn nu 42 cm (16.5 inches), maar ben er eigenlijk nog maar net mee begonnen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_109624450
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar je dit allemaal op baseert .
Je gewicht en wat je erbij tilt. Minder dan ik dus, maar wel zwaarder zijn. Je bent gewoon te dik, en dan tegen mij doen alsof ik een iel mannetje ben. Als je arrogant wilt kun je het krijgen.

quote:
Leuk detail trouwens. TS beweert monsterlijk gespierd te zijn maar in de op staat dit.

[..]

[ afbeelding ]
En wat heb jij dan helemaal? :')
pi_109624502
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:50 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Je gewicht en wat je erbij tilt. Minder dan ik dus, maar wel zwaarder zijn. Je bent gewoon te dik, en dan tegen mij doen alsof ik een iel mannetje ben. Als je arrogant wilt kun je het krijgen.
Daar zit hij waarschijnlijk de hele avond nog mee! Goeie hoor!
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:55:00 #211
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109624723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:50 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Je gewicht en wat je erbij tilt.
Godnondeju je bent echt te dom om te poepen he? :')

Even opsommen.

TS wilt model worden.
TS heeft een onderbeet.
Is onzeker over zijn uiterlijk. (ontken het maar niet, je wilt je fucking neus laten bijschaven.)
EN is te dom om te poepen want hij laat zich makkelijker trollen dan de gemiddelde huisvrouw.

Schattig wel.
pi_109624839
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:55 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Godnondeju je bent echt te dom om te poepen he? :')

Even opsommen.

TS wilt model worden.
TS heeft een onderbeet.
Is onzeker over zijn uiterlijk. (ontken het maar niet, je wilt je fucking neus laten bijschaven.)
EN is te dom om te poepen want hij laat zich makkelijker trollen dan de gemiddelde huisvrouw.

Schattig wel.
Gelukkig maar dan dat jij zo intelligent bent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 maart 2012 @ 23:01:21 #213
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109633651
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef Moofasah het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genetisch begaafd.
pi_109634561
Wat een leuk topic dit :D

Hier TS, op welk model lijk je het meest? Dan verzinnen wij er wel een scheve neus en een onderbeet bij :) deal?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_109643640
Wat een topic is dit geworden :')
pi_109645709
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef Moofasah het volgende:

[..]

SPOILER
Gast serieus.. Ik doe waarschijnlijk in gewicht het minste van iedereen die sport, maar ik ben er wel behoorlijk zeker van dat ik er beter uit zie (lichamelijk) dan de gemiddelde sporter... Als je serieus denk dat je hoeveel je bankdrukt, curlt, enz. ook maar iets te maken heeft met of je sterk of niet bent dan zit je er wel echt behoorlijk naast hoor. Daarnaast wil je model worden en hoor ik je continue lullen over de omtrek van je bicep... WTF |:( Ik heb het idee dat jij je beter kan aanmelden op bodybuilding.forum.nl dan hier hoor.. Als je echt model wilt worden en tips wilt.. hoor ik het wel
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_109648368
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Gast serieus.. Ik doe waarschijnlijk in gewicht het minste van iedereen die sport, maar ik ben er wel behoorlijk zeker van dat ik er beter uit zie (lichamelijk) dan de gemiddelde sporter... Als je serieus denk dat je hoeveel je bankdrukt, curlt, enz. ook maar iets te maken heeft met of je sterk of niet bent dan zit je er wel echt behoorlijk naast hoor. Daarnaast wil je model worden en hoor ik je continue lullen over de omtrek van je bicep... WTF |:( Ik heb het idee dat jij je beter kan aanmelden op bodybuilding.forum.nl dan hier hoor.. Als je echt model wilt worden en tips wilt.. hoor ik het wel
Het minste gewicht maar het beste resultaat _O- Teveel Tel Sell gekeken zeker. Wie probeer je iets wijs te maken? Je ziet er gewoon niet uit, en voor dat oordeel heb ik je foto niet eens nodig.

Mannen die denken een geweldig lijf te krijgen zonder ervoor te hoeven werken :')
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:55:21 #218
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109648782
Wat een lul die TS. Denkt volleerd bodybuilder te zijn terwijl hij net heeft leren squatten. _O-
pi_109649438
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat een lul die TS. Denkt volleerd bodybuilder te zijn terwijl hij net heeft leren squatten. _O-
Houd eens op met dat gelul van je Chocolatebear. Ik heb zoiets helemaal niet beweerd, dus ga geen onzin verzinnen. Weet alleen dat ik er beter uitzie dan jij en draadstalig, die lariekoek nodig hebben om zichzelf meer te laten klinken dan ze werkelijk zijn. Ga iets doen aan je eigen onzekerheid en houd op het op mij te storten. Ik heb er namelijk geen behoefte aan ;)
pi_109649807
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Houd eens op met dat gelul van je Chocolatebear. Ik heb zoiets helemaal niet beweerd, dus ga geen onzin verzinnen. Weet alleen dat ik er beter uitzie dan jij en draadstalig, die lariekoek nodig hebben om zichzelf meer te laten klinken dan ze werkelijk zijn. Ga iets doen aan je eigen onzekerheid en houd op het op mij te storten. Ik heb er namelijk geen behoefte aan ;)
Hoe kun je in vredesnaam zoiets zeggen??? Serieus dit zegt meer iets over jouw onzekerheid dan over die van mij. Toch wel respect dat je via een forum ziet dat ik (eigenlijk) dood onzeker ben...
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:23:25 #221
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109649956
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Moofasah het volgende:

[..]

natuurlijk man. jij bent de jonge adonis in dit topic. _O-

Schattig hoe je jezelf stelselmatig voor lul zet. :')
pi_109650010
Had ook altijd willen modelleren maar ik ben gewoon niet lang genoeg...

erg spijtig
pi_109650099
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Had ook altijd willen modelleren maar ik ben gewoon niet lang genoeg...

erg spijtig
Ik heb hetzelfde hoor. Ben ook niet zo lang. 1.80 en beetje een zool 1.84. Voor catwalk kan dit niet. Fotomodel weer wel...
pi_109650136
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Schattig hoe je jezelf stelselmatig voor lul zet. :')
Nu niet overdrijven Chocolatebear.. Het valt best mee....

SPOILER
pi_109650325
draadstalig en Chocolatebear, kiss my natural black ass ;)

Jullie twee zijn gewoon te zielig :s)
pi_109650388
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef Moofasah het volgende:
:') !
Welkom op FOK!
pi_109650449
quote:
draadstalig en Chocolatebear, kiss my natural black ass ;)
O~) Oke grote god! Uw wens is mijn bevel.. O~)

quote:
Dit vind ik vanuit jouw mond dan wel weer grappig
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:53:14 #228
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109651352
quote:
Geen weerwoord meer?

Gast, iedereen die het niet met je eens is is volgens jou lelijk. Zegt wel iets meer over jou dan over mij, niet waar?
pi_109651992
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Geen weerwoord meer?

Gast, iedereen die het niet met je eens is is volgens jou lelijk. Zegt wel iets meer over jou dan over mij, niet waar?
Je vergeet er één

SPOILER
pi_109652041
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Geen weerwoord meer?

Zit je nu serieus F5'jes te drukken op dit topic, hopende op een reactie van mijn kant?

Nigger, please :')
pi_109652143
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:08 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Zit je nu serieus F5'jes te drukken op dit topic, hopende op een reactie van mijn kant?

Het lukt hem tot op heden niet echt, heb ik het idee :') .
  donderdag 29 maart 2012 @ 14:11:00 #232
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109652170
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:08 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Goedzo. Reageer op de vorm en niet op de inhoud. Point made.

Prutser. :')
  donderdag 29 maart 2012 @ 14:29:55 #233
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_109652904
Ik ben een penismodel

SPOILER
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_109654291
Ik denk dat TS een beetje van de andere kant is en hier zelf nog een beetje onzeker over is..
pi_109658325
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:02 schreef draadstalig het volgende:
Ik denk dat TS een beetje van de andere kant is en hier zelf nog een beetje onzeker over is..
quote:
Troll.
pi_109660281
Ja, stel je eens voor dat iemand model zou willen worden. Dat kan niet hoor, dat is alleen weggelegd voor , eh? Ja wie zijn dat eigenlijk, al die andere modellen?

Nou ik kan je vertellen dat het ook gewoon klasgenoten, forumbezoekers, buurmannen, vrienden, kneuzen en sukkels (nee niet alleen, maar ze zitten ertussen) zijn. Het is geen elite groep, het is geen speciaal ras ofzo.
Het zijn normale jongens die op straat worden gescout of door familie/vriendin (meestal hun vriendin of moeder) worden gestuurd om het eens te gaan proberen.
Je hebt arrogante kwasten (houden het meestal niet zolang uit) en onzekere gasten (groeien vanzelf naar meer zekerheid) en alles ertussen in.

Het is niet vreemd om de wens te hebben om model te worden en het enige dat je nodig hebt is uitstraling.
Bij mode heb je dan nog te voldoen aan een soort standaard maten, maar kleine afwijkingen zijn acceptabel.

TS, ik zou zeggen, trek je niets aan van de mensen die er duidelijk geen kijk op hebben
en niet begrijpen dat je nog een flinke tijd zoet bent met je beugel voordat je een bureau binnen zult stappen, dus dat je het over iets in de toekomst hebt.
Je kansen op werk zijn niet kleiner of groter dan zoals die waren voor de mensen die nu al in de modellenwereld zitten.
De meesten zijn begonnen met onbenullig werk voor weinig geld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cavalinho op 29-03-2012 17:29:25 ]
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_109660773
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, stel je eens voor dat iemand model zou willen worden. Dat kan niet hoor, dat is alleen weggelegd voor , eh? Ja wie zijn dat eigenlijk, al die andere modellen?

Nou ik kan je vertellen dat het ook gewoon klasgenoten, forumbezoekers, buurmannen, vrienden, kneuzen en sukkels (nee niet alleen, maar ze zitten ertussen) zijn. Het is geen elite groep, het is geen speciaal ras ofzo.
Het zijn normale jongens die op straat worden gescout of door familie/vriendin (meestal hun vriendin of moeder) worden gestuurd om het eens te gaan proberen.
Je hebt arrogante kwasten (houden het meestal niet zolang uit) en onzekere gasten (groeien vanzelf naar meer zekerheid) en alles ertussen in.

Het is niet vreemd om de wens te hebben om model te worden en het enige dat je nodig hebt is uitstraling.
Bij mode heb je dan nog te voldoen aan een soort standaard maten, maar kleine afwijkingen zijn acceptabel.

TS, ik zou zeggen, trek je niets aan van de mensen die er duidelijk geen kijk op hebben
en niet begrijpen dat je nog een flinke tijd zoet bent met je beugel voordat je een bureau binnen zult stappen, dus dat je het over iets in de toekomst hebt.
Je kansen op werk zijn niet kleiner of groter dan zoals die waren voor de mensen die nu al in de modellenwereld zitten.
De meesten zijn begonnen met onbenullig werk voor weinig geld.
Dankje man :)

Ik ga ook zeker een poging wagen als ik er klaar voor ben.
pi_109660921
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:29 schreef Moofasah het volgende:

[..]

[..]

Troll.
Troll als in..?
pi_109661665
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:37 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Troll als in..?
Dictionary.
pi_109697333
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dictionary.
eating balls?
pi_109701746
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:19 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Het feit dat je gespierdheid probeert te definieren aan de hand van bicepsomtrek geeft duidelijk aan dat je niet gespierd bent en vrij weinig verstand hebt van serieuze kracht training. :')
pi_109702655
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:03 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Het feit dat je gespierdheid probeert te definieren aan de hand van bicepsomtrek geeft duidelijk aan dat je niet gespierd bent en vrij weinig verstand hebt van serieuze kracht training. :')
Het valt me wel op hoeveel bodybuilders hier op dit forum zitten. Allemaal stoere gespierde binken die veel meer verstand hebben van hoe je moet trainen dan ik. Ze hebben echter maar een bicepsomtrek van 30 cm, maar toch zijn ze beresterk en bij hen ziet 30 cm eruit als 50 cm.

Guys, teach me your ways!

SPOILER
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:38:49 #243
366332 Fruscayerdrix
Hendr-ayer-ante
pi_109714210
Dit topic is echt een parel in de wording.
Materialism: small things to amuse small minds.
pi_109725758
Wat een droplul die TS.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  zondag 1 april 2012 @ 23:14:01 #245
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_109787051
Hm. Je maten zijn niet geschikt voor haute couture, en commerciėle modellen moeten het vooral hebben van een prachtkop, dus ik krijg op basis van het weinige dat je meegeeft niet direct het gevoel dat dit je branche is, maar goed. Met een speciale look die geweldig op foto pakt kan je soms ook ver geraken. Onthou dat gespierd zijn niet half zo belangrijk is als droog staan. Ergens een suggestie van wat zacht weefsel bij een mannelijk model is not done, hoeken en lijnen zijn van tel, waarbij een messcherpe kaaklijn bij de meesten 1 van hun belangrijke assets is (fotografeert mooi, zelfs bij afschuwelijk TL licht).

En wat die portfolio betreft.. niet iedereen heeft het geluk dat ze er irl direct al hun potentieel tonen, maar vaak zien ze na een headshot toch al of ze iets of helemaal niets met je kunnen aanvangen. Ik heb van mijn leven nog nooit betaald voor een shoot (of ervoor betaald geweest omdat mijn ouders dat tegenhielden), maar ik heb met een aantal bekende namen mogen meewerken en het verzoek is steeds van hen gekomen, gewoon op basis van wat vakantiefoto's e.d. in het begin. (Ik heb ook niet helemaal de ideale maten, wel een interessant gezicht, de juiste lengte, smalle taille en veel uitstraling) Wees dus nooit zo stom om te betalen voor foto's. Als zelfs amateurfotograven het niet zitten om je van foto's te voorzien, trek daaruit dan gewoon je conclusies.
pi_109787450
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:14 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
En wat die portfolio betreft.. niet iedereen heeft het geluk dat ze er irl direct al hun potentieel tonen, maar vaak zien ze na een headshot toch al of ze iets of helemaal niets met je kunnen aanvangen. Ik heb van mijn leven nog nooit betaald voor een shoot (of ervoor betaald geweest omdat mijn ouders dat tegenhielden), maar ik heb met een aantal bekende namen mogen meewerken en het verzoek is steeds van hen gekomen, gewoon op basis van wat vakantiefoto's e.d. in het begin. (Ik heb ook niet helemaal de ideale maten, wel een interessant gezicht, de juiste lengte, smalle taille en veel uitstraling) Wees dus nooit zo stom om te betalen voor foto's. Als zelfs amateurfotograven het niet zitten om je van foto's te voorzien, trek daaruit dan gewoon je conclusies.
Wat bedoel je met amateurfotografen? Mensen die voor de hobby's kiekjes schieten?
  zondag 1 april 2012 @ 23:35:53 #247
It was you. -eyesquint-
pi_109788132
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:22 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Wat bedoel je met amateurfotografen? Mensen die voor de hobby's kiekjes schieten?
Jep. Verschillen in niveau van vieze ventjes die gewoon naakt voor hun neus willen en het talent hebben van een meloen tot gasten die prijzen winnen met erg knap werk. Durf ook gerust wat selectief zijn in die categorie dus. ;)
  zondag 1 april 2012 @ 23:41:34 #248
It was you. -eyesquint-
pi_109788430
En studiowerk is veruit te prefereren boven buitenfoto's. De belichting is daar vaak te onflatterend tenzij je fotograaf flitsers bij heeft en er ook nog mee kan werken. Diffuus licht = egaal effect op je huid en dus mooiere resultaten. Zeker als je iets ouder bent en je als kerel niet wil volgeplamuurd worden met smink is het meestal de betere optie om dit soort foto's mee te kunnen nemen naar een bureau. Als ze erna willen gaan voor iets experimenteler, so be it, maar je hebt dan toch al een aantal 'veilige' foto's.
pi_109788540
Wat een heerlijk topic O+
pi_109788571
Zoals ik al zei: probeer in contact te komen met studenten die een foto-opleiding doen. Die hebben ook vaak foto's nodig voor hun portfolio, dus is het een soort win-win. Dit zorgt er ook voor dat ze gemotiveerd zijn om er iets moois van te maken. Het is belangrijk dat je een portfolio maakt die heel divers is, veel verschillende locaties, zwart en wit foto's, verschillende outfits, duo-shoots, etc. Dan kan je die meenemen maar een modellenbureau. Gewoon opbellen of je even langs kan komen, dan vragen ze meestal of je eerst een paar foto's wil emailen en als je dan een afspraak hebt alle foto's in een map meenemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')