abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109622437
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wat een waardeloze statement zonder enig bewijs.
Hoe groot ben je, hoeveel weeg je, en wat is je bicepsomtrek?
pi_109623067
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef Moofasah het volgende:

[..]

ik ben gespierder dan jij ooit was, bent, en ooit zult worden ;)
Iemand minder gespierd durven te noemen en dan naar zijn bicepsomtrek vragen :') Beachboyattitude :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_109623324
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef Seam het volgende:

[..]

Iemand minder gespierd durven te noemen en dan naar zijn bicepsomtrek vragen :') Beachboyattitude :')
Jullie kunnen allemaal een biceps omtrek van 50 cm hebben waarvan 50% uit vet bestaat. Dus die stoerdoenerij van jullie is wel goed nu.

De vragen in mijn OP waren heel normaal en ik heb mezelf hier helemaal niet gepresenteerd als een of andere mannelijke god. Die zeikerige reacties komen dan ook puur voort uit jullie eigen onzekerheid. Want als puntje bij paaltje komt zien jullie er helemaal niet zo fantastisch uit en maken jullie niets klaar bij de vrouwtjes.
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:34:10 #204
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109623334
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:19 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Hoe groot ben je, hoeveel weeg je, en wat is je bicepsomtrek?
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') tot de macht oneindig.

6'3 bij 220 lbs
Ik curl 26lbs.

quote:
Die zeikerige reacties komen dan ook puur voort uit jullie eigen onzekerheid. Want als puntje bij paaltje komt zien jullie er helemaal niet zo fantastisch uit en maken jullie niets klaar bij de vrouwtjes.
He zeg, projecteer je eigen onkunnen eens niet op ons. 10.gif

[ Bericht 2% gewijzigd door Chocolatebear op 28-03-2012 20:43:32 ]
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_109623955
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') tot de macht oneindig.

6'3 bij 220 lbs
Ik curl 26lbs.
Oh, en je denkt het met ''lbs'' meer te laten klinken dan het werkelijk is zeker :')

Je haalt het niet bij mij, en je bent gewoon een dikkerdje. Dus doe hatelijk zoveel je wilt, maar ik zie er toch beter uit.
pi_109623991
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Oh, en je denkt het met ''lbs'' meer te laten klinken dan het werkelijk is zeker :')

Je haalt het niet bij mij, en je bent gewoon een dikkerdje. Dus doe hatelijk zoveel je wilt, maar ik zie er toch beter uit.
jij wel met je onderbeet :')
pi_109624043
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Seam het volgende:

[..]

Zelfs met m'n onderbeet. Kun je nagaan.
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:44:54 #208
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109624061
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Seam het volgende:

[..]

Dames moeten een schoonmaakploeg achter zich aan hebben wanneer TS langsloopt, die Boris Boef bek doet ze glibberen.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Zelfs met m'n onderbeet. Kun je nagaan.
Ik vraag me af waar je dit allemaal op baseert .

Leuk detail trouwens. TS beweert monsterlijk gespierd te zijn maar in de op staat dit.

quote:
Mijn biceps zijn nu 42 cm (16.5 inches), maar ben er eigenlijk nog maar net mee begonnen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_109624450
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar je dit allemaal op baseert .
Je gewicht en wat je erbij tilt. Minder dan ik dus, maar wel zwaarder zijn. Je bent gewoon te dik, en dan tegen mij doen alsof ik een iel mannetje ben. Als je arrogant wilt kun je het krijgen.

quote:
Leuk detail trouwens. TS beweert monsterlijk gespierd te zijn maar in de op staat dit.

[..]

[ afbeelding ]
En wat heb jij dan helemaal? :')
pi_109624502
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:50 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Je gewicht en wat je erbij tilt. Minder dan ik dus, maar wel zwaarder zijn. Je bent gewoon te dik, en dan tegen mij doen alsof ik een iel mannetje ben. Als je arrogant wilt kun je het krijgen.
Daar zit hij waarschijnlijk de hele avond nog mee! Goeie hoor!
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:55:00 #211
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109624723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:50 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Je gewicht en wat je erbij tilt.
Godnondeju je bent echt te dom om te poepen he? :')

Even opsommen.

TS wilt model worden.
TS heeft een onderbeet.
Is onzeker over zijn uiterlijk. (ontken het maar niet, je wilt je fucking neus laten bijschaven.)
EN is te dom om te poepen want hij laat zich makkelijker trollen dan de gemiddelde huisvrouw.

Schattig wel.
pi_109624839
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:55 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Godnondeju je bent echt te dom om te poepen he? :')

Even opsommen.

TS wilt model worden.
TS heeft een onderbeet.
Is onzeker over zijn uiterlijk. (ontken het maar niet, je wilt je fucking neus laten bijschaven.)
EN is te dom om te poepen want hij laat zich makkelijker trollen dan de gemiddelde huisvrouw.

Schattig wel.
Gelukkig maar dan dat jij zo intelligent bent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 maart 2012 @ 23:01:21 #213
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109633651
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef Moofasah het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genetisch begaafd.
pi_109634561
Wat een leuk topic dit :D

Hier TS, op welk model lijk je het meest? Dan verzinnen wij er wel een scheve neus en een onderbeet bij :) deal?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_109643640
Wat een topic is dit geworden :')
pi_109645709
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef Moofasah het volgende:

[..]

SPOILER
Gast serieus.. Ik doe waarschijnlijk in gewicht het minste van iedereen die sport, maar ik ben er wel behoorlijk zeker van dat ik er beter uit zie (lichamelijk) dan de gemiddelde sporter... Als je serieus denk dat je hoeveel je bankdrukt, curlt, enz. ook maar iets te maken heeft met of je sterk of niet bent dan zit je er wel echt behoorlijk naast hoor. Daarnaast wil je model worden en hoor ik je continue lullen over de omtrek van je bicep... WTF |:( Ik heb het idee dat jij je beter kan aanmelden op bodybuilding.forum.nl dan hier hoor.. Als je echt model wilt worden en tips wilt.. hoor ik het wel
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_109648368
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Gast serieus.. Ik doe waarschijnlijk in gewicht het minste van iedereen die sport, maar ik ben er wel behoorlijk zeker van dat ik er beter uit zie (lichamelijk) dan de gemiddelde sporter... Als je serieus denk dat je hoeveel je bankdrukt, curlt, enz. ook maar iets te maken heeft met of je sterk of niet bent dan zit je er wel echt behoorlijk naast hoor. Daarnaast wil je model worden en hoor ik je continue lullen over de omtrek van je bicep... WTF |:( Ik heb het idee dat jij je beter kan aanmelden op bodybuilding.forum.nl dan hier hoor.. Als je echt model wilt worden en tips wilt.. hoor ik het wel
Het minste gewicht maar het beste resultaat _O- Teveel Tel Sell gekeken zeker. Wie probeer je iets wijs te maken? Je ziet er gewoon niet uit, en voor dat oordeel heb ik je foto niet eens nodig.

Mannen die denken een geweldig lijf te krijgen zonder ervoor te hoeven werken :')
  donderdag 29 maart 2012 @ 12:55:21 #218
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109648782
Wat een lul die TS. Denkt volleerd bodybuilder te zijn terwijl hij net heeft leren squatten. _O-
pi_109649438
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat een lul die TS. Denkt volleerd bodybuilder te zijn terwijl hij net heeft leren squatten. _O-
Houd eens op met dat gelul van je Chocolatebear. Ik heb zoiets helemaal niet beweerd, dus ga geen onzin verzinnen. Weet alleen dat ik er beter uitzie dan jij en draadstalig, die lariekoek nodig hebben om zichzelf meer te laten klinken dan ze werkelijk zijn. Ga iets doen aan je eigen onzekerheid en houd op het op mij te storten. Ik heb er namelijk geen behoefte aan ;)
pi_109649807
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Houd eens op met dat gelul van je Chocolatebear. Ik heb zoiets helemaal niet beweerd, dus ga geen onzin verzinnen. Weet alleen dat ik er beter uitzie dan jij en draadstalig, die lariekoek nodig hebben om zichzelf meer te laten klinken dan ze werkelijk zijn. Ga iets doen aan je eigen onzekerheid en houd op het op mij te storten. Ik heb er namelijk geen behoefte aan ;)
Hoe kun je in vredesnaam zoiets zeggen??? Serieus dit zegt meer iets over jouw onzekerheid dan over die van mij. Toch wel respect dat je via een forum ziet dat ik (eigenlijk) dood onzeker ben...
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:23:25 #221
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_109649956
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Moofasah het volgende:

[..]

natuurlijk man. jij bent de jonge adonis in dit topic. _O-

Schattig hoe je jezelf stelselmatig voor lul zet. :')
pi_109650010
Had ook altijd willen modelleren maar ik ben gewoon niet lang genoeg...

erg spijtig
pi_109650099
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Had ook altijd willen modelleren maar ik ben gewoon niet lang genoeg...

erg spijtig
Ik heb hetzelfde hoor. Ben ook niet zo lang. 1.80 en beetje een zool 1.84. Voor catwalk kan dit niet. Fotomodel weer wel...
pi_109650136
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Schattig hoe je jezelf stelselmatig voor lul zet. :')
Nu niet overdrijven Chocolatebear.. Het valt best mee....

SPOILER
pi_109650325
draadstalig en Chocolatebear, kiss my natural black ass ;)

Jullie twee zijn gewoon te zielig :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')