Hoe groot ben je, hoeveel weeg je, en wat is je bicepsomtrek?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat een waardeloze statement zonder enig bewijs.
Iemand minder gespierd durven te noemen en dan naar zijn bicepsomtrek vragenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
ik ben gespierder dan jij ooit was, bent, en ooit zult worden
Jullie kunnen allemaal een biceps omtrek van 50 cm hebben waarvan 50% uit vet bestaat. Dus die stoerdoenerij van jullie is wel goed nu.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Iemand minder gespierd durven te noemen en dan naar zijn bicepsomtrek vragenBeachboyattitude
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hoe groot ben je, hoeveel weeg je, en wat is je bicepsomtrek?
He zeg, projecteer je eigen onkunnen eens niet op ons.quote:Die zeikerige reacties komen dan ook puur voort uit jullie eigen onzekerheid. Want als puntje bij paaltje komt zien jullie er helemaal niet zo fantastisch uit en maken jullie niets klaar bij de vrouwtjes.

Oh, en je denkt het met ''lbs'' meer te laten klinken dan het werkelijk is zekerquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot de macht oneindig.
6'3 bij 220 lbs
Ik curl 26lbs.
jij wel met je onderbeetquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Oh, en je denkt het met ''lbs'' meer te laten klinken dan het werkelijk is zeker![]()
Je haalt het niet bij mij, en je bent gewoon een dikkerdje. Dus doe hatelijk zoveel je wilt, maar ik zie er toch beter uit.
Dames moeten een schoonmaakploeg achter zich aan hebben wanneer TS langsloopt, die Boris Boef bek doet ze glibberen.quote:
Ik vraag me af waar je dit allemaal op baseert .quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zelfs met m'n onderbeet. Kun je nagaan.
quote:Mijn biceps zijn nu 42 cm (16.5 inches), maar ben er eigenlijk nog maar net mee begonnen.
Je gewicht en wat je erbij tilt. Minder dan ik dus, maar wel zwaarder zijn. Je bent gewoon te dik, en dan tegen mij doen alsof ik een iel mannetje ben. Als je arrogant wilt kun je het krijgen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je dit allemaal op baseert .
En wat heb jij dan helemaal?quote:Leuk detail trouwens. TS beweert monsterlijk gespierd te zijn maar in de op staat dit.
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit hij waarschijnlijk de hele avond nog mee! Goeie hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je gewicht en wat je erbij tilt. Minder dan ik dus, maar wel zwaarder zijn. Je bent gewoon te dik, en dan tegen mij doen alsof ik een iel mannetje ben. Als je arrogant wilt kun je het krijgen.
Godnondeju je bent echt te dom om te poepen he?quote:
Gelukkig maar dan dat jij zo intelligent bent.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godnondeju je bent echt te dom om te poepen he?
Even opsommen.
TS wilt model worden.
TS heeft een onderbeet.
Is onzeker over zijn uiterlijk. (ontken het maar niet, je wilt je fucking neus laten bijschaven.)
EN is te dom om te poepen want hij laat zich makkelijker trollen dan de gemiddelde huisvrouw.
Schattig wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat jij zo intelligent bent.Genetisch begaafd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat jij zo intelligent bent.Gast serieus.. Ik doe waarschijnlijk in gewicht het minste van iedereen die sport, maar ik ben er wel behoorlijk zeker van dat ik er beter uit zie (lichamelijk) dan de gemiddelde sporter... Als je serieus denk dat je hoeveel je bankdrukt, curlt, enz. ook maar iets te maken heeft met of je sterk of niet bent dan zit je er wel echt behoorlijk naast hoor. Daarnaast wil je model worden en hoor ik je continue lullen over de omtrek van je bicep... WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het idee dat jij je beter kan aanmelden op bodybuilding.forum.nl dan hier hoor.. Als je echt model wilt worden en tips wilt.. hoor ik het wel
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
Het minste gewicht maar het beste resultaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:38 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Gast serieus.. Ik doe waarschijnlijk in gewicht het minste van iedereen die sport, maar ik ben er wel behoorlijk zeker van dat ik er beter uit zie (lichamelijk) dan de gemiddelde sporter... Als je serieus denk dat je hoeveel je bankdrukt, curlt, enz. ook maar iets te maken heeft met of je sterk of niet bent dan zit je er wel echt behoorlijk naast hoor. Daarnaast wil je model worden en hoor ik je continue lullen over de omtrek van je bicep... WTFIk heb het idee dat jij je beter kan aanmelden op bodybuilding.forum.nl dan hier hoor.. Als je echt model wilt worden en tips wilt.. hoor ik het wel
Houd eens op met dat gelul van je Chocolatebear. Ik heb zoiets helemaal niet beweerd, dus ga geen onzin verzinnen. Weet alleen dat ik er beter uitzie dan jij en draadstalig, die lariekoek nodig hebben om zichzelf meer te laten klinken dan ze werkelijk zijn. Ga iets doen aan je eigen onzekerheid en houd op het op mij te storten. Ik heb er namelijk geen behoefte aanquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat een lul die TS. Denkt volleerd bodybuilder te zijn terwijl hij net heeft leren squatten.
Hoe kun je in vredesnaam zoiets zeggen??? Serieus dit zegt meer iets over jouw onzekerheid dan over die van mij. Toch wel respect dat je via een forum ziet dat ik (eigenlijk) dood onzeker ben...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Houd eens op met dat gelul van je Chocolatebear. Ik heb zoiets helemaal niet beweerd, dus ga geen onzin verzinnen. Weet alleen dat ik er beter uitzie dan jij en draadstalig, die lariekoek nodig hebben om zichzelf meer te laten klinken dan ze werkelijk zijn. Ga iets doen aan je eigen onzekerheid en houd op het op mij te storten. Ik heb er namelijk geen behoefte aan
natuurlijk man. jij bent de jonge adonis in dit topic.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Houd eens op met dat gelul van je Chocolatebear. Ik heb zoiets helemaal niet beweerd, dus ga geen onzin verzinnen. Weet alleen dat ik er beter uitzie dan jij en draadstalig, die lariekoek nodig hebben om zichzelf meer te laten klinken dan ze werkelijk zijn. Ga iets doen aan je eigen onzekerheid en houd op het op mij te storten. Ik heb er namelijk geen behoefte aan
Ik heb hetzelfde hoor. Ben ook niet zo lang. 1.80 en beetje een zool 1.84. Voor catwalk kan dit niet. Fotomodel weer wel...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Had ook altijd willen modelleren maar ik ben gewoon niet lang genoeg...
erg spijtig
Nu niet overdrijven Chocolatebear.. Het valt best mee....quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Schattig hoe je jezelf stelselmatig voor lul zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |