Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Probeer deze APP: http://tinyurl.com/76grhan
Holy shit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef DutchSL het volgende:
Die foto komt dus gewoon van een disc vol met "little ladies", voor 589 euro te bestellen.
http://www.inmagine.com/little-ladies-photos/lushpix-uny117
Hoe fout
Doee doee gaan we naar je luisteren!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:41 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan, die Timur van 3fm vraagt of ik over een klacht (applaudiseren na college) in de uitzending van 3fm wil komen.dat wil ik niet, ik ben verlegen
Doe dan!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:41 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan, die Timur van 3fm vraagt of ik over een klacht (applaudiseren na college) in de uitzending van 3fm wil komen.dat wil ik niet, ik ben verlegen
Geen zin inquote:
klopt:quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef vandermar het volgende:
Wat is het TOTW btw?
Hazard als CAMDie past maar in 2 formaties op deze manier normaal omdat zijn fysiek niet bijzonder is zoals kracht. 4-2-2-2 en 4-2-3-1.
4-5-1quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef vandermar het volgende:
Wat is het TOTW btw?
Hazard als CAMDie past maar in 2 formaties op deze manier normaal omdat zijn fysiek niet bijzonder is zoals kracht. 4-2-2-2 en 4-2-3-1.
Randstad was ontregeld door een of andere storing. Maar schijnt nu al weer iets 'beter' te lopen dan vanochtend. Ik ga het zo zelf ondervindenquote:
Rondom Arnhem ligt ook alles plat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Randstad was ontregeld door een of andere storing. Maar schijnt nu al weer iets 'beter' te lopen dan vanochtend. Ik ga het zo zelf ondervinden
Pak de lapo dan als je kan!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
Anders wordt de OP even veranderd naar Janina Wissler
Fapte jij als 14 jarige op meisjes van 5/6 ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Fapvoer voor de 14 jarigen, wat een briljante grap
Als 14 jarige ontdekte ik RTL+ pas, na 12en films met bossen schaamhaar waar een vrouw achter verstopt zat. Internet purno was toen nog niet in volle bloei. Dus ik moest het met het Duits nagesynchroniseerde werk doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fapte jij als 14 jarige op meisjes van 5/6 ?
Ik had als 14 jarige wel een boekje waarin een meisje stond van een jaar of 13 a 14. In dr blootje. Een boekje over seksuele voorlichting was dat. Heb ik heel wat uurtjes naar gekekenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:32 schreef DutchSL het volgende:
De nobele kunst van het fappen dient altijd serieus genomen te worden (no pun intended).
Ik heb in de tuin gewerkt en mag zo werkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:34 schreef BDIL het volgende:
Lekker desperados knallen met mede studenten op erasmus
Damn wat is het warm ineens hier
De zon schijnt hier maar het is 10 graden lol, gewoon koudquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:34 schreef BDIL het volgende:
Lekker desperados knallen met mede studenten op erasmus
Damn wat is het warm ineens hier
Ik ben vrij tot en met maandag dus morgen lekker naar scheveningen en ook langs HCquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb in de tuin gewerkt en mag zo werkenMorgen weer in de tuin werken, maar ga eerst naar de supermarkt, want als ik klaar ben, dan ga ik eens lekker van een pilsje genieten in de tuin
Jaloers, ik mag tot en met dinsdag werken, op morgen na dan. Maar daarna 7 dagen vrij. Hopen dat het dan geen kut weer is, anders ben ik weer aan FUT overgeleverd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben vrij tot en met maandag dus morgen lekker naar scheveningen en ook langs HC![]()
Heeft gewoon 9quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:55 schreef DannyDeko het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom Bale maar 7 chem haalt in mijn team?
http://futhead.com/12/squad/248584
Heb dit team ook in FUT zelf en daar heeft Bale dus 7 chem... goede formatie goede positie
hij zou gewoon 9 moeten hebben, en als je maicon verandert naar RWB kan hij ook 9 chem halen op die positie denk ik, ik weet in ieder geval dat een RM 9 chem kan halen op RWBquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:55 schreef DannyDeko het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom Bale maar 7 chem haalt in mijn team?
http://futhead.com/12/squad/248584
Heb dit team ook in FUT zelf en daar heeft Bale dus 7 chem... goede formatie goede positie
is een glitch lijkt mequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ba5r1qHDbdalz
Nee dat gaat niet. Zelfs niet als ik teamgenoten om hem heen zet. 7 Is max als je positie oranje is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hij zou gewoon 9 moeten hebben, en als je maicon verandert naar RWB kan hij ook 9 chem halen op die positie denk ik, ik weet in ieder geval dat een RM 9 chem kan halen op RWB
Bizarquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ba5r1qHDbdalz
kan wel hoor, CAM kan ook 9 halen op CM met genoeg links.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet. Zelfs niet als ik teamgenoten om hem heen zet. 7 Is max als je positie oranje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |