Ja jij wel. Als het 1x gebeurt wel, maar als je 4x in de week je trein mist door elke keer wat anders zal je wel anders piepen. En je baas ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap al die mensen die zo heel erg boos worden nooit. Ik heb ook wel eens in zo'n gestrande meute gestaan (al is het al veeeeeeeeeeeeeele jaren geleden) en ik kon er eigenlijk wel een beetje om lachen.
Het is gewoon kut, het overkwam me een paar weken terug nog.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap al die mensen die zo heel erg boos worden nooit. Ik heb ook wel eens in zo'n gestrande meute gestaan (al is het al veeeeeeeeeeeeeele jaren geleden) en ik kon er eigenlijk wel een beetje om lachen.
Misschien moet je die SMS'jes niet afwachten maar in de ochtend even teletekst kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar als je 4x in de week je trein mist
Zoiets als dit gebeurt niet 4x per week...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja jij wel. Als het 1x gebeurt wel, maar als je 4x in de week je trein mist door elke keer wat anders zal je wel anders piepen. En je baas ook.
Nee ik zeg toch ook elke keer wat anders, machinist is er niet, trein staat te wachten achter goederentrein die de heuvel niet op komt ( ja echt gebeurd bij Rotterdam vorig jaar ) dat soort dingen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zoiets als dit gebeurt niet 4x per week...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
De OV in Nederland is dramatisch slecht.
Wat dacht je dan van het personeel van bijvoorbeeld de Hempont (veer tussen Amsterdam en Zaandam). Het enige wat die doen is heen en weer varen en ik zie al jarenlang dezelfde gezichten. Wel altijd even vriendelijk groeten en als het rustig is een kort praatje maken. Gezellig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat dat zooo saai is en gevaarlijk, je krijgt verwachtings patronen als in seinen ohw is toch wel veilig hoppa deuren dicht gooien etc vergelijk het met stoplichten die op groen springen als je aan komt rijden.
Rondje om de kerk gaan ze er niet meer door krijgen.
Buschauffeurs rijden ook niet constant het zelfde rondje als je dat dacht![]()
4x pw geloof ik niets van. Geef eens een reëel getalquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee ik zeg toch ook elke keer wat anders, machinist is er niet, trein staat te wachten achter goederentrein die de heuvel niet op komt ( ja echt gebeurd bij Rotterdam vorig jaar ) dat soort dingen.
Sja, ik vind het juist mooi om de ene dag in Leeuwarden of Groningen te zitten dan weer in Enkhuisen en Alkmaar, of via Roosendaal Rotterdam weer terug na Zwolle.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef Knip het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van het personeel van bijvoorbeeld de Hempont (veer tussen Amsterdam en Zaandam). Het enige wat die doen is heen en weer varen en ik zie al jarenlang dezelfde gezichten. Wel altijd even vriendelijk groeten en als het rustig is een kort praatje maken. Gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |