De meer dan 5 militairen, waarvan enkele hooggeplaatste, zijn allemaal leugenaars of fantasten denk jij?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:45 schreef princem het volgende:
Een ufo die kernraketten onschadelijk maakt met een lichtstraal.
dat is een opmerkelijk verhaal hmmmmm nee ik geloof het niet.
Dit is echt wel een goeie site:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:01 schreef huupia het volgende:
amazing case ... ook wel het engelse roswell genoemd .
@princem..... het onschadelijk maken van kernraketten is al veel vaker voorgekomen... ook in de VS door ufo's
En dit is een beetje wat ik bedoel, je doet je onderzoek niet en je bent idd lui. Je hebt een uitgesproken mening, maar blijkbaar niet je feiten op een rijtje.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:06 schreef GrumpyFish het volgende:
Hoi
Even voor de goede orde. Ik heb hier wel eens een aantal docu's van gezien, en als ik het me goed herinner hebben we het volgende aan bewijs:
1. Ooggetuige verklaringen
2. Een bandopname van ooggetuige ter plaatse
3. Metingen van straling (in rapportvorm?)
4. Pootafdruk (foto's?)
Klopt dat? En lui als ik ben, heeft iemand een link naar een eventueel rapport en foto's van de pootafdruk?
blijkbaar ben je niet zo goed op de hoogte van deze zaak anders kan ik jouw reactie totaal niet begrijpen .quote:Op maandag 23 april 2012 14:13 schreef Gray het volgende:
Vind het allebei opgefokte figuren, die niet uit zijn op dé waarheid, maar op bevestiging van wat zij als de waarheid zien.
Beide maken goede punten, al zeg ik eerlijk dat ik de debunker sterker vind argumenteren. Alleen gaf hij onvoldoende verklaring voor de observatie van dat het licht van boven kwam, via een lichtstraal. Daar zou ik toch nog wel meer van willen horen.
Het is overduidelijk dat de debunker (zoals dat altijd gaat) belangrijke details vergeet omdat die niet in zijn verklaring passen. De bol licht bewoog gewoon heen en weer door de bomen en dan toch volhouden dat het de vuurtoren was. Alsof een groep militairen niet voor zichzelf kan inschatten wanneer zij zelf lopen en bewegen en wanneer het object waarnaar zij keken beweegt. De vuurtoren als verklaring slaat helemaal nergens op. En dan als reden geven "ja maar ze waren bang!"quote:Op maandag 23 april 2012 14:13 schreef Gray het volgende:
Vind het allebei opgefokte figuren, die niet uit zijn op dé waarheid, maar op bevestiging van wat zij als de waarheid zien.
Beide maken goede punten, al zeg ik eerlijk dat ik de debunker sterker vind argumenteren. Alleen gaf hij onvoldoende verklaring voor de observatie van dat het licht van boven kwam, via een lichtstraal. Daar zou ik toch nog wel meer van willen horen.
Idd. Ken je de case goed, dan weet je dat het verhaal van de debunker nergens op slaat.quote:Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef huupia het volgende:
[..]
blijkbaar ben je niet zo goed op de hoogte van deze zaak anders kan ik jouw reactie totaal niet begrijpen .
Als je nu belangstelling hebt voor ECHT onderzoek, kan ik je deze pagina aanraden:quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En dit is een beetje wat ik bedoel, je doet je onderzoek niet en je bent idd lui. Je hebt een uitgesproken mening, maar blijkbaar niet je feiten op een rijtje.
Hier is veel info te vinden:
http://www.ufoevidence.org/cases/case279.htm
En de pootafdrukken kun je terugzien in sowieso de tweede docu in de OP en zo uit mn hoofd ook in de eerst doorgelinkte docu in de OP.
Dat is een mooiequote:Op woensdag 25 april 2012 12:55 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Als je nu belangstelling hebt voor ECHT onderzoek, kan ik je deze pagina aanraden:
http://www.ianridpath.com/ufo/rendlesham.htm
Goed gemaakte site met veel interessante informatie, allleen deze onderzoeker laat gelijk in het begin zijn vooringenomenheid al blijken:quote:Op woensdag 25 april 2012 12:55 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Als je nu belangstelling hebt voor ECHT onderzoek, kan ik je deze pagina aanraden:
http://www.ianridpath.com/ufo/rendlesham.htm
Dit is wel een redelijk goede docu. De verhalen van oud-werknemers van grote bedrijven die meewerken aan de Black Projects zijn reuze interessant!quote:
Dat is niet het startpunt van deze onderzoeker. Dat is zijn conclusie naar aanleiding van het bewijs dat er is, hij vermeld ook dat hij dat concludeert aan de hand van de contents van zijn site oftewel: al het bewijs. Ik krijg aan de hand van deze reactie het idee dat jij vooringenomen bent. Je bent in ieder geval niet kritisch genoeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Goed gemaakte site met veel interessante informatie, allleen deze onderzoeker laat gelijk in het begin zijn vooringenomenheid al blijken:
"I hope you will find the contents of this site a suitable balance to some of the more fanciful treatments of this case now in circulation. This remains the only full, rational explanation for the events of those nights back in December 1980."
Met andere woorden, een technologisch verschijnsel (aards of buitenaards) dat Rendlesham bezocht is geen rationele verklaring. Dat de militairen echt zagen wat zij zeggen, is niet rationeel. Goed om te weten dat dat het startpunt is van deze onderzoeker.
Je moet helemaal niets. Als je iets verder gezocht had, dan had je geweten dat 'deze gozer' meer boeken heeft geschreven over de ruimte en fenomenen op aarde en zich niet alleen bezig houdt met Rendlesham Forest. Hier weer een teken dat je deze mening, die jouw eigen vooringenomen mening onderuit haalt, niet op waarde schat.quote:En wij moeten volgens deze gozer geloven dat de militairen de vuurtoren aanzagen voor iets dat het niet was, terwijl in interview na interview de militairen ons verzekeren dat het echt niet de vuurtoren was wat zij zagen. Zij kennen de omgeving en ook de vuurtoren en hebben het licht door de bomen heen en weer zien bewegen toen zij zelf stil stonden, maar toch is het de vuurtoren volgens deze onderzoeker. Deze militairen hebben een vuurtorenlicht in het bos achternagezeten en dat noemt hij dan een rationele verklaring.
De illusie van het bewegen van sterren door wolken is een fenomeen dat meerdere keren geobserveerd is. Dus dat kan een hele goede oorzaak zijn van eventuele bewegende lichten die de mensen gezien hebben.quote:Ook het naar beneden sturen van het licht voor de voeten van Kolonel Halt was niets anders dan een twinkeling van een heldere ster???
Lees dit:
"More puzzling, perhaps, is this quotation from Halt’s tape: “Here he comes from the south. He’s coming toward us now. Now we’re observing what appears to be a beam coming down to the ground”. (On the tape, Halt’s description of these beams is much less exciting than he has made them sound in subsequent interviews.)
Of course, the brilliance of objects such as Sirius causes dazzle in the eye which can give the impression of beams (as with the ‘fiery cross’ effect of Venus). But what could cause stars apparently to move towards or away from the observer? The answer is obscuration by thin, moving cloud. The resulting changes in the brightness of a star can give the false impression of approach (brightening) or recession (dimming). The length of time for which the starlike objects were viewed (several hours) reinforces the belief that they were in fact stars."
Ik bedoel kom op zeg
Ik wil het best aannemen, maar dan wel met het goede bewijs.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:36 schreef huupia het volgende:
mooi " verweer " van de skeppies weer .... ze grijpen ook werkelijk alles aan om maar niet toe te geven dat daar iets heel bijzonders is gebeurd .
Bewijs maar eens dat ze het voertuig echt hebben aangeraakt. En de afdrukken zijn geïdentificeerd als gaten gegraven door konijnen.quote:ik vraag me werkelijk af hoe jullie willen verklaren hoe Pendlestone en Burrows de ufo ook daadwerkelijk hebben aangeraakt toen ze er recht voor stonden ... oh en dan hebben we ook nog de afdrukken van het voertuig .
Omdat er een flink bos tussen de luchtmachtbasis en de vuurtoren staat? En de politiemensen die gewezen werden op de lichten die de militairen zagen, zagen alleen de lichten van de vuurtoren.quote:dat hele vuurtoren verhaal is echt al door verschillende onderzoekers onderuit gehaald ... btw de vuurtoren was er elke dag ... waarom zouden de militairen juist die dag opeens denken ... wow een ufo?
Ik ook niet, en de mensen die Rendlesham Forest liepen ook niet.quote:ik heb trouwens nog nooit een vliegende vuurtoren gezien ... LOL
Wat een bullshit. De meest simpele verklaring hier is dat de getuigen hebben gezien wat zij zeggen te hebben gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:02 schreef Snapcount2 het volgende:
Dat is niet het startpunt van deze onderzoeker. Dat is zijn conclusie naar aanleiding van het bewijs dat er is, hij vermeld ook dat hij dat concludeert aan de hand van de contents van zijn site oftewel: al het bewijs. Ik krijg aan de hand van deze reactie het idee dat jij vooringenomen bent. Je bent in ieder geval niet kritisch genoeg.
Leuk voor hem dat hij veel weet van de ruimte, maar de verklaringen van de militairen betekenen voor mij meer dan een vergezocht verhaaltje over een vuurtoren en heldere sterren in de lucht. En dan zouden de believers goedgelovig zijnquote:Je moet helemaal niets. Als je iets verder gezocht had, dan had je geweten dat 'deze gozer' meer boeken heeft geschreven over de ruimte en fenomenen op aarde en zich niet alleen bezig houdt met Rendlesham Forest. Hier weer een teken dat je deze mening, die jouw eigen vooringenomen mening onderuit haalt, niet op waarde schat.
Oh tuurlijk joh en ook de reden van de waargenomen lichtstraal die voor de voeten van Halt werd geschoten. Dat gebeurt dagelijks, dat mensen een twinkeling van een ster en een wolk die er voor langs beweegt, misidentificeren als een lichtstraal die naar de aarde wordt geschoten en het terrein scant.quote:De illusie van het bewegen van sterren door wolken is een fenomeen dat meerdere keren geobserveerd is. Dus dat kan een hele goede oorzaak zijn van eventuele bewegende lichten die de mensen gezien hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |