2 penalties, 2x geel Alves...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
Matig potje, gisteren was het een stuk leuker.
Waar blijft Elano eigenlijk? Dat was toch de man bij Brazilië op het WK.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Santos heeft Neymar, Villarreal heeftNilmar
Oh sorreh voor die misleiding, hihiquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht een doelpunt, blijkt 'ie in te gaan vallen.![]()
Zit nu dus die Elano te googlen, Serie A van Brazilië moet nog beginnen maar ik zie dat Recife er wel in zit, heb een kennis op msn uit Recife en hij is uiteraard fan van die club.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh sorreh voor die misleiding, hihi
En wat betreft Elano, die knakker is al 30 of 31 hè. Speelt lang niet altijd in de basis van Santos.
nee assistent moet wegquote:
Ik zit al te kwijlenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
wordt een leuke verklaring van Jose.
omkoperij zal vast wel vallen. Ramos was terecht maar die van ozilquote:
Jij weet wat hij riep ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omkoperij zal vast wel vallen. Ramos was terecht maar die van ozil
Khedira, Pepe, Ramos, Alonso, Marcelo, Arbeloa moet je voordat je aftrapt al van het veld sturen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:43 schreef fanneke het volgende:
En voor deze van Khedira moet ie eigenlijk rood geven en doet ie het niet.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omkoperij zal vast wel vallen. Ramos was terecht maar die van ozil
iig niet iets waardoor je direct rood trekt.quote:
Hoe weet je dat ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
iig niet iets waardoor je direct rood trekt.
Liplezen.quote:
Hoe zijn nieuwe auto rijdt.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
Waar is InZanity toch wanneer je hem nodig heb![]()
Ban.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
Waar is InZanity toch wanneer je hem nodig heb![]()
Verrassendquote:
Ik denk toch dat Real kampioen gaat worden, ik denk niet dat die in de aankomende 10 wedstrijden 7 punten gaan verspelen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat dus.
Real is echt aan het falen. Nu moet Barca geen steken laten vallen en wie weet...
Ik denk dat ze Osasuna op 31 maart verliezen, dan is die wedstrijd in Camp Nou nog steeds een kampioenschapswedstrijd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Real kampioen gaat worden, ik denk niet dat die in de aankomende 10 wedstrijden geen 7 punten meer gaan verspelen.
Ze moeten nog tegen Barcelona, en die gaan ze opzekers verliezen. Verder is Real totaal niet in goede doel en zie ik ze nog wel meer punten verspillen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Real kampioen gaat worden, ik denk niet dat die in de aankomende 10 wedstrijden 7 punten gaan verspelen.
Barca zal ook niet alles winnen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze moeten nog tegen Barcelona, en die gaan ze opzekers verliezen. Verder is Real totaal niet in goede doel en zie ik ze nog wel meer punten verspillen.
Het verschil is toch zes punten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Real kampioen gaat worden, ik denk niet dat die in de aankomende 10 wedstrijden 7 punten gaan verspelen.
Jawel. Die zijn in hun goede doen en hebben Messi die een wedstrijd in zijn eentje kan beslissen.quote:
In Spanje is het toch onderling resultaat > doelsaldo?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar momenteel heeft Real nog en beter doelsaldo dus dat tel ik als extra punt.
Dat geldt alleen in jouw wereldje danquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar momenteel heeft Real nog een beter doelsaldo dus dat tel ik als extra punt.
quote:
Oh dat wist ik niet, ging uit van doelsaldo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Spanje is het toch onderling resultaat > doelsaldo?
De laatste keer dat Real de titel won wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannend.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Is dus best nog haalbaar voor Barcelona. Zeker met de thuiswedstrijd tegen Real in het verschiet.
1 Real Madrid 28 23 3 2 72 90 - 25
2 Barcelona 28 20 6 2 66 82 - 22
Volgens Wiki:quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sukkeltjequote:Op donderdag 22 maart 2012 00:07 schreef Che_ het volgende:
Poll: Als barca nog kampioen wordt, is dat terecht?
• nee
• worden ze niet
• Real naar PL door corrupte refs in PD
• Hala Madrid
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:07 schreef Che_ het volgende:
Poll: Als barca nog kampioen wordt, is dat terecht?
• nee
• worden ze niet
• Real naar PL door corrupte refs in PD
• Hala Madrid
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:08 schreef napoleonfour het volgende:
Tuurlijk is het terecht, elk kampioenschap is verdiend omdat je gewoon de meeste punten heb behaald.
Ik. En dat verdedig ik. nog 10 wedstrijden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:59 schreef kilozout het volgende:
Waar zijn de stoere jongens die zeiden dat ze niks meer gingen verspelen?
Klopt, Ramos is het al een tijdje helemaal kwijt.......quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:49 schreef Paul-89 het volgende:
Ramos had er dit seizoen ook alweer een stuk of 6 kunnen hebben.
Wat heeft Mourinho gisteravond verkeerd gedaan dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:46 schreef TheFatLady het volgende:
Leuk dat optimisme ineens en terecht want Real verspeeld 4 van de 10 punten voorsprong in minder dan een week.
Wat mij betreft is Real Madrid nog steeds de grootste kanshebber voor de titel dit jaar, maar de strijd is zeker nog niet gestreden. Feit is dat Real momenteel niet (meer) de vorm heeft van een aantal weken geleden.
Ze hebben zich gisteren ook weer van hun beste kant laten zien...
Om met de woorden van een gebande Fokker te spreken : "Met afstand de meest onsportieve ploeg van europa"![]()
Ramos met zijn 14e rode kaart en ik zou ook wel eens willen weten wat özil precies heeft gezegd.
Hoop dat het gedrag van met name Mourinho flink wordt bestraft, maar daar hebben ze het lef waarschijnlijk niet voor bij de Spaanse bond..
Real heeft net iets te veel idioten (Pepe, Ramos, Marcelo) en als je dan ook nog een trainer hebt die als het even niet gaat net zo goed zijn emoties niet de baas is weet je dat dit kan gebeuren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wat heeft Mourinho gisteravond verkeerd gedaan dan?
Overigens, ik keur het gedrag ten zeerste af van die Madrilenen, maar ik vraag me wel af wat andere ploegen in deze situatie zouden hebben gedaan. Barcelona is een team dat bestaat uit toppers, hele nette kerels allemaal, vooral die Xavi vind ik een baas, maar het is natuurlijk ook makkelijk om netjes te zijn als je altijd wint. Ik zou een Barcelona wel eens willen zien waarbij ze jaar in jaar uit naast alle prijzen grijpen. Ik kan me voorstellen dat zoiets een steeds groter wordende berg frustratie in een ploeg laat ontstaan die met de dag groter wordt. Natuurlijk is het de kunst die onder controle te houden en een prof te blijven.
Volgens mij zijn al die gasten bij Real zo slecht nog niet al speelt het ook wel mee dat er lieden inzitten zoals Pepe en Ramos die gewoon niet al te slim zijn.
Kans is sowieso nog vrij groot, ben benieuwd hoe ze het tegen Barcelona gaan doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik. En dat verdedig ik. nog 10 wedstrijden.![]()
Real Madrid wordt gewoon kampioen
Daar speelt dus gewoon in mee wat ik even hiervoor aanhaalde. Ze worden keer op keer vernederd door de 'aartsvijand'. Ik denk dat ieder team in zo'n positie gedrag zou gaan vertonen wat discutabel is. Ze hebben de afgelopen vier jaar vijftien keer tegen Barca gespeeld of zo? (pure gok) en 90% verloren. Dit is Barcelona nog allemaal nooit overkomen, niet op deze manier.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Real heeft net iets te veel idioten (Pepe, Ramos, Marcelo) en als je dan ook nog een trainer hebt die als het even niet gaat net zo goed zijn emoties niet de baas is weet je dat dit kan gebeuren.
Zie de clasico's, ze hebben zich totaal niet onder controle. En dan mogen Ramos, Pepe enz. nog blij zijn dat de Spaanse bond niet aan videoanalyse doet want anders waren ze echt al heel vaak heel lang geschorst.
Daar gaan ze wederom gigantisch de boot in. Ik zie dit Barcelona gewoon met geen mogelijkheid thuis verliezen van Real.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:44 schreef kilozout het volgende:
[..]
Kans is sowieso nog vrij groot, ben benieuwd hoe ze het tegen Barcelona gaan doen.
Afgelopen tijd stonden ze in de competitie gewoon ruim voor op Barca maar ik kon nu niet echt verbetering zien bij Pepe en Ramos. Het zijn gewoon idioten die het nooit af zullen leren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Daar speelt dus gewoon in mee wat ik even hiervoor aanhaalde. Ze worden keer op keer vernederd door de 'aartsvijand'. Ik denk dat ieder team in zo'n positie gedrag zou gaan vertonen wat discutabel is. Ze hebben de afgelopen vier jaar vijftien keer tegen Barca gespeeld of zo? (pure gok) en 90% verloren. Dit is Barcelona nog allemaal nooit overkomen, niet op deze manier.
Ik vind het gedrag ook dom en onbeholpen, maar ik kan me ergens wel verplaatsen in de situatie. In de media wordt Barcelona geprezen, bijna aanbeden (en terecht) terwijl Real telkens zwart wordt gemaakt, zorgen ze zelf natuurlijk ook deels voor. Ze proberen al jaren prijzen te winnen en op een lullige Copa van vorig jaar na (
) lukt dat niet.
Bovendien is Barca - Real een rivaliteit waar wij hier in Nederland niet bij kunnen. Ik ben een paar jaar geleden in Barcelona geweest tijdens Barcelona - Real Madrid, die Catalanen kunnen dat bloed van die Madrilenen wel drinken en andersom net zo. Als Real keer op keer wordt verslagen, keer op keer naast de prijzen grijpt, tja ... dan worden die spelers helemaal gek. Vooral omdat ze tegen Barcelona niet gewoon verslagen worden, maar echt geowend, afgedroogd, overklast. Keer op keer elke Clasico in Clasico uit. Dat dus in combinatie met lieden zoals Pepe en Ramos en je krijgt allerlei nare taferelen.
Ik denk dat het er niet zoveel mee te maken heeft, die gasten sporen gewoon niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:17 schreef Dejannn het volgende:
Ik doel meer op een langere termijn van of winnen of verliezen, vooral prijsmatig gezien. Niet vier weken in de competitie evem tien punten voorstaan vanwege een makkelijker speelschema.
Ik hoop het, prachtig om te zien.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Daar gaan ze wederom gigantisch de boot in. Ik zie dit Barcelona gewoon met geen mogelijkheid thuis verliezen van Real.
Hoewel ik me helemaal kan indenken dat je dat denkt, verkeert Barça toch ook niet in een 100% bloedvorm op dit moment. Barça is wel al aardig uit hun dip aan het klimmen, dat wel. Real valt er nu net in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Daar gaan ze wederom gigantisch de boot in. Ik zie dit Barcelona gewoon met geen mogelijkheid thuis verliezen van Real.
Idem hier. Vooral heel grappig om te zien hoe sommige van mijn vrienden vier jaar terug nog voor Real waren en nu 180 graden zijn gekeerd en Barcelona aanmoedigen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik het lekker bij Valencia hou en niet meedoe aan dat hele circus omtrent Barcelona/Real Madrid. Constant Messi en Ronaldo tegen elkaar uitspelen, waarom kan je niet van beide genieten vraag ik me dan sterk af .. En ook zo kansloos om Real Madrid nu ineens als het 'kwaad' te zien en Barcelona als het geweten van de voetbalwereld. Je kan geen eens VI of Studio Voetbal meer zien door de twee clubs, bijna alles gaat over Messi, Barcelona, Real Madrid of een speler van dat team.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:27 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik hoop het, prachtig om te zien.
Tot nu toe elke avond met vrienden de wedstrijden bekeken tussen Real en Barcelona. Geweldige avonden.
Die kunnen nog niet eens van 9 man van Zaragoza winnen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:32 schreef Dejannn het volgende:
Nah, Real wint dat echt niet, kwalitatief zijn ze zwakker, tactisch lopen ze helemaal mijlenver achter op Barca en mentaal, tja ..
[..]
Idem hier. Vooral heel grappig om te zien hoe sommige van mijn vrienden vier jaar terug nog voor Real waren en nu 180 graden zijn gekeerd en Barcelona aanmoedigen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik het lekker bij Valencia hou en niet meedoe aan dat hele circus omtrent Barcelona/Real Madrid. Constant Messi en Ronaldo tegen elkaar uitspelen, waarom kan je niet van beide genieten vraag ik me dan sterk af .. En ook zo kansloos om Real Madrid nu ineens als het 'kwaad' te zien en Barcelona als het geweten van de voetbalwereld. Je kan geen eens VI of Studio Voetbal meer zien door de twee clubs, bijna alles gaat over Messi, Barcelona, Real Madrid of een speler van dat team.
Wacht maar tot Valenz op bezoek komt in Bernabeu, Piatti en Feghouli zullen wel even laten zien wat voetbal is.
Dat valt opzich best mee. Ik heb in een Barcelona shirt recht buiten Bernabeu gestaan tijdens een clasico en die gasten trekken zich er niets van aan. Ook zit er vaak tussen het publiek gewoon iemand met een Barca shirt aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Dejannn het volgende:
Bovendien is Barca - Real een rivaliteit waar wij hier in Nederland niet bij kunnen. Ik ben een paar jaar geleden in Barcelona geweest tijdens Barcelona - Real Madrid, die Catalanen kunnen dat bloed van die Madrilenen wel drinken en andersom net zo.
Ja, dat vind ik ook een beetje jammer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:44 schreef Dejannn het volgende:
Nja, in Bernabeu ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niet over oordelen. Ik snap de haat vanuit Catalonië op zich ook wel al is het tegenwoordig misschien een beetje overtrokken. Ik vind enkel al die Nederlanders die zich nu al volbloed Catalaan gedragen een beetje kansloos hoor, dat je fan bent van Barca kan ik goed begrijpen maar vele draven er echt totaal in door ook met die rare haat richting Real Madrid ineens. Totale onzin in mijn optiek. Ik werd laatst zelfs raar aangekeken toen ik in de kantine van mijn voetbalteam zei dat ik niets met Barcelona heb. Echt alsof het de norm is om voor Barcelona te móeten zijn. Nee, in Spanje ben ik voor Valencia, en dat vond men maar raar
.
Iddquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:44 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind enkel al die Nederlanders die zich nu al volbloed Catalaan gedragen een beetje kansloos hoor![]()
Triest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:44 schreef Dejannn het volgende:
Ik werd laatst zelfs raar aangekeken toen ik in de kantine van mijn voetbalteam zei dat ik niets met Barcelona heb.
Jawel hoor, ga je gang.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
iHier mag je ook niets negatiefs over barça zeggen
Ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alsof jij daarvoor eerst toestemming moet geven
Waarom niet ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje onzinnig dan. Meeste Nederlanders kennen volgens mij niet eens het hele verhaal achter Barcelona, waarom bv. ook zoveel Catalanen helemaal opgaan in de club, heeft veel meer achtergrond dan enkel voetbal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je de 2e helft gezien ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja wat een nette kerels bij barcelona, die alves is een mietje die zich altijd aanstelt, zelfde geld voor busquets, iniensta en in mindere mate xavi staan bij elke scheet bij de scheids te zeiken en die pedro is ook een ratje eerste klas. Neemt niet weg dat real madrid nog 30x zo erg is. Die Ramos en Pepe zijn gewoon 100% gestoord en nog een berg spelers daar zijn niet helemaal fris. Zijn beide ploegen die ik NIET sportief vind alleen real is veel erger. Overigens moet je in het huidige voetbal met een lampje zoeken naar sportieve ploegen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Overigens, ik keur het gedrag ten zeerste af van die Madrilenen, maar ik vraag me wel af wat andere ploegen in deze situatie zouden hebben gedaan. Barcelona is een team dat bestaat uit toppers, hele nette kerels allemaal, vooral die Xavi vind ik een baas, maar het is natuurlijk ook makkelijk om netjes te zijn als je altijd wint. Ik zou een Barcelona wel eens willen zien waarbij ze jaar in jaar uit naast alle prijzen grijpen. Ik kan me voorstellen dat zoiets een steeds groter wordende berg frustratie in een ploeg laat ontstaan die met de dag groter wordt. Natuurlijk is het de kunst die onder controle te houden en een prof te blijven.
Volgens mij zijn al die gasten bij Real zo slecht nog niet al speelt het ook wel mee dat er lieden inzitten zoals Pepe en Ramos die gewoon niet al te slim zijn.
Nee nee, ik heb sowieso niet alles meegekregen, was onderwel bezig met wat dingen voor m'n studie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:05 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Heb je de 2e helft gezien ?
Hij wordt echt niet voor niets weggestuurd, om het maar niet te hebben over de persconferentie en de uitspraken daarna.
Brengt wederom Real Madrid is diskrediet, verdiend die grote club niet !
Eens, het ligt er vaak te dik bovenop bij de programma's/presentatoren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Beetje onzinnig dan. Meeste Nederlanders kennen volgens mij niet eens het hele verhaal achter Barcelona, waarom bv. ook zoveel Catalanen helemaal opgaan in de club, heeft veel meer achtergrond dan enkel voetbal.
Eerder dit seizoen keek ik trouwens met wat mensen naar Valencia - Real Madrid, al die lui ineens ook helemaal voor Valencia want nu speelden ze tegen het 'slechte' Madrid, Real won dus uiteindelijk 2-3, ik baalde wel maar ik vond het over het algemeen gezien wel terecht, ze waren gewoon beter. Al die mensen waaronder een aantal vrienden van mij waren nog meer telleurgesteld als ik. 'En die tering Ronaldo dit en dat, vieze kankerhomo dat het is, en dat kut Real ook, bij elkaar gekocht zooitje'
Ik waande mij echt weer even in Sant Gervasi Galvany (wijk van Barcelona) .. echt joh, doe eens normaal of zo![]()
, heel raar dat Barcelona dit blijkbaar in mensen los maakt. Of ja, vooral de media denk ik. Bedoel, kijk VI en Studio Voetbal (Studio Ajax eigenlijk) en er wordt niet anders voorgeschoteld dan dat Barca hétgene is waar je voor moet zijn.
Nou ja, wat is slecht gedrag? Ik vind dat je op het voetbalveld best alles mag doen om te winnen, alleen Barcelona speelt het stukken slimmer als Real Madrid. Bij Real doen ze het open en bloot voor het oog van 1001 en één camera's, tjaquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:06 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Ja wat een nette kerels bij barcelona, die alves is een mietje die zich altijd aanstelt, zelfde geld voor busquets, iniensta en in mindere mate xavi staan bij elke scheet bij de scheids te zeiken en die pedro is ook een ratje eerste klas. Neemt niet weg dat real madrid nog 30x zo erg is. Die Ramos en Pepe zijn gewoon 100% gestoord en nog een berg spelers daar zijn niet helemaal fris. Zijn beide ploegen die ik NIET sportief vind alleen real is veel erger. Overigens moet je in het huidige voetbal met een lampje zoeken naar sportieve ploegen.
Nou ja, nu zal ik wel kritiek krijgen hier, maar goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:09 schreef Che_ het volgende:
Bij Real gebeurt het vaak tenminste openlijk en met name Pepe en Ramos, maar barcelona knijpen allemaal stiekem en gaan snel liggen en klagen bij scheids, kaarten aansmeren etc. Het is één grote hypocrisie bij barca.
Alleen voor messi respect
Ok, jouw mening (of praat je gewoon iedereen na ?).quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:09 schreef Che_ het volgende:
Bij Real gebeurt het vaak tenminste openlijk en met name Pepe en Ramos, maar barcelona knijpen allemaal stiekem en gaan snel liggen en klagen bij scheids, kaarten aansmeren etc. Het is één grote hypocrisie bij barca.
Alleen voor messi respect
Helemaal met je eens, ergens ben ik dat gehype ook wel zat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eens, het ligt er vaak te dik bovenop bij de programma's/presentatoren.
En ik snap best dat mensen genoegen hebben van het Barca ophemelen en het Real afkraken.
Irritatie denk ik vooral, ik kan niet ontkennen dat het mij ook wel irriteert soms. Ik zet bij wedstrijden van Barcelona waar mogelijk Engels commentaar op of soms gewoon geen. Ik was er vorig weekend tijdens die discussie in de kantine ook best pissig om dat men zo raar deed omdat ik voor Valencia ben en niet voor Barcelona.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, ergens ben ik dat gehype ook wel zat.
Ik kan alleen niet begrijpen dat mensen om die reden een hekel krijgen aan Barca.
Stel je eens voor, Messi bij Napoli... dan hadden ze wel gewonnen van Chelsea en waren ze vorig seizoen wellicht kampioen geweest. Overigens is Napoli nu ook gewoon bekerfinalist na winst op Siena. Maradona kon het ook niet alleen destijds, er liepen meerdere spelers rond zoals Careca die ook veel scoorde.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:16 schreef Dejannn het volgende:
Nou ja, nu zal ik wel kritiek krijgen hier, maar goed: Ik vind Messi in dit Barcelona de beste speler sinds tijden, maar dat mensen hem nu al de allerbeste ooit noemen vind ik persoonlijk een beetje overdreven
. Ik denk dat als je hem uit dit Barcelona haalt en bij pakweg Napoli zet of Valencia (hij is welkom hoor, daar niet van
) dat hij toch stukken minder is. En dat vond ik juist zo prachtig aan spelers als Maradona, Zidane en Cruijf, zij konden echt een kleiner team naar grote hoogte brengen. Dat zie ik Messi nu nog niet doen. Vond het bv. op het WK twee jaar terug ook echt tegenvallen, dat was voor mij het bewijs dat hij nog niet echt bij de allergrootste hoort. Nu zijn we inmiddels twee jaar verder en wie weet zal hij dan in 2014 wat laten zien, maar zover is het nog niet.
Geel:quote:
Omdat het heel vervelend is als je een wedstrijd kijkt en Barca steeds weer wordt opgehemeld. In de media zie je ook altijd dat Barca heilig is en nooit wat fout doet, Real is de grote boeman. Als Real (of iemand van Real) iets verkeerds doet, wordt dat altijd breed uitgemeten. Dat irriteert mij mateloos en ik ben iemand die dan de kant van de 'underdog' kiest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, ergens ben ik dat gehype ook wel zat.
Ik kan alleen niet begrijpen dat mensen om die reden een hekel krijgen aan Barca.
Nee, dat denk ik dus niet, naar mijn idee zou Messi veel minder zijn dan, nog steeds superieur natuurlijk, maar stukken minder als bij Barcelona (zie Argentijnse elftal).quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Stel je eens voor, Messi bij Napoli... dan hadden ze wel gewonnen van Chelsea en waren ze vorig seizoen wellicht kampioen geweest. Overigens is Napoli nu ook gewoon bekerfinalist na winst op Siena. Maradona kon het ook niet alleen destijds, er liepen meerdere spelers rond zoals Careca die ook veel scoorde.
Ik begrijp dat dat vervelend is en dat je daardoor een hekel krijgt aan de commentator of aan bepaalde media. Wat ik niet begrijp is dat je daardoor en hekel krijgt aan de club.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:11 schreef WakingUp het volgende:
[..]
Omdat het heel vervelend is als je een wedstrijd kijkt en Barca steeds weer wordt opgehemeld. In de media zie je ook altijd dat Barca heilig is en nooit wat fout doet, Real is de grote boeman. Als Real (of iemand van Real) iets verkeerds doet, wordt dat altijd breed uitgemeten. Dat irriteert mij mateloos en ik ben iemand die dan de kant van de 'underdog' kiest.
Daarbij vind ik dat Real, mits in vorm, ook gewoon erg leuk voetbal speelt waar ik graag naar kijk.
Barcelona won dan ook 5 van de 6 prijzen vorig seizoen dus dan bestaat de kans dat je opgehemeld wordt. Daarnaast wint Real Madrid al een hele tijd niet meer van Barcelona en hebben ze met Messi de beste speler die er momenteel rondloopt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:11 schreef WakingUp het volgende:
[..]
Omdat het heel vervelend is als je een wedstrijd kijkt en Barca steeds weer wordt opgehemeld. In de media zie je ook altijd dat Barca heilig is en nooit wat fout doet, Real is de grote boeman. Als Real (of iemand van Real) iets verkeerds doet, wordt dat altijd breed uitgemeten. Dat irriteert mij mateloos en ik ben iemand die dan de kant van de 'underdog' kiest.
Daarbij vind ik dat Real, mits in vorm, ook gewoon erg leuk voetbal speelt waar ik graag naar kijk.
Messi en Argentinië begint al beter te lopen, wie verwachtte overigens dat ze van Duitsland zouden winnen op 't WK als je Duitsland-Engeland hebt gezien?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:18 schreef Dejannn het volgende:
Precies, dat bedoel ik inderdaad ook, hoewel ik dat van de underdog niet heb.
[..]
Nee, dat denk ik dus niet, naar mijn idee zou Messi veel minder zijn dan, nog steeds superieur natuurlijk, maar stukken minder als bij Barcelona (zie Argentijnse elftal).
Dat tweee klopt inderdaad, maar het was bij lange na niet zo'n goed team als Barcelona natuurlijk. Ik denk kwalitatief gezien zou het misschien nu op een Atletico of Sevilla lijken.
Mja ik kan het ook niet anders uitleggen dan dat ik dus de kant van de underdog kies. Het komt ook deels doordat er bij Barca een aantal spelers loopt die ik echt niet kan uitstaan...quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:22 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat vervelend is en dat je daardoor een hekel krijgt aan de commentator of aan bepaalde media. Wat ik niet begrijp is dat je daardoor en hekel krijgt aan de club.
En waarom zou je als neutrale (weet niet of je dat bent) een kant kiezen ?
Je kijkt toch voetbal voor het voetbal ?
Je laatste zin ben ik het ook gewoon mee eens hoor, ze spelen met vlagen fantastisch voetbal.
Ook ik kijk daar graag naar, ik kijk (en speel zelf) dan ook voetbal vooral als liefhebber.
Ook ik heb het niet zo met een Busquets hoor, maar hij is voetballend wel van grote waarde voor Barca. Het blijkt toch belangrijk te zijn om een dergelijke voetballer in je team te hebben. Ik denk dat elke topploeg ook wel zo'n speler heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:44 schreef WakingUp het volgende:
[..]
Mja ik kan het ook niet anders uitleggen dan dat ik dus de kant van de underdog kies. Het komt ook deels doordat er bij Barca een aantal spelers loopt die ik echt niet kan uitstaan...
Ik ben geen echte supporter van 1 van de 2, ben in de laatste 10 jaar van Real naar Barca naar Real gegaanIk ben meer supporter van spelers (en daardoor voor een bepaalde club) en van mooi voetbal (al zou ik Arsenal en Ajax wel tot mijn clubs rekenen zeg maar).
Ik geniet ook van Barca. Maar af en toe vind ik het hele tiki taka ook erg saai. Dan kijk ik liever naar Real waar ze binnen 3 passes voorin zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik graag naar Barca kijk. Als het allemaal goed loopt en niet alleen maar achterin rondpassen is, is het geweldig om te zien. En dat ze dan ook nog Messi hebben die de bal er bijvoorbeeld met een lobje (wat ie de laatste tijd wel erg vaak doet) erin schiet, dan klaag ik niet hoor.
die gele kaart van pepequote:Op donderdag 22 maart 2012 15:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Geel:
Diarra 5'
Alonso 38'
Pepe 44'
Ramos 53', 85'
Khedira 88'
Higuain 90+5'
Note: Real Madrid assistant coach Rui Faria was dismissed in the 47th minute, head coach José Mourinho was dismissed in the 84th minute and defender Pepe was shown a red card at conclusion of the match.
Riep iets van hoerenjong richting de scheids in de tunnel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Pepe ook rood? Dat wist ik nog niet eens.
Wat denk je van die elleboog die Ramos uitdeelde een week of 2 / 3 terug. Dat was goed voor een wedstrijd of 8, en ipv rood voor Ramos kreeg die speler die hem ontving een gele kaartquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die gele kaart van pepe. Vraag mij nog steeds af wat daar gebeurt, hij krijgt een tik tegen zijn lip van de tegenstander en hij krijgt geel.
hehe, en wij maar zeiken op de scheidsrechter bij onsquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat denk je van die elleboog die Ramos uitdeelde een week of 2 / 3 terug. Dat was goed voor een wedstrijd of 8, en ipv rood voor Ramos kreeg die speler die hem ontving een gele kaart
Mag dat niet dan ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Riep iets van hoerenjong richting de scheids in de tunnel.
Ik ben iig benieuwd wat voor schorsingen ze allemaal gaan krijgen.
Ja, maar aan de andere kant krijgt bv. een Ramos of Marcelo ook wel eens een onterechte gele kaart.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat denk je van die elleboog die Ramos uitdeelde een week of 2 / 3 terug. Dat was goed voor een wedstrijd of 8, en ipv rood voor Ramos kreeg die speler die hem ontving een gele kaart
Ik weet dat Busquets van grote waarde voor Barca is. Maar ik kan die gozer echt niet uitstaan. En dat komt in de 1e plaats door zijn hoofd alleen al.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ook ik heb het niet zo met een Busquets hoor, maar hij is voetballend wel van grote waarde voor Barca. Het blijkt toch belangrijk te zijn om een dergelijke voetballer in je team te hebben. Ik denk dat elke topploeg ook wel zo'n speler heeft.
Zelfde soort gevoel heb ik met bv. Mark van Bommel, zeer irritante voetballer en haalt meestal de hele truckendoos open. Als je goed op hem let zal het je opvallen dat hij minimaal net zo'n naaibal is als Busquets, maar daar hoor je (in Nederland) heel weinig mensen over. Dat is geen toeval trouwens. Maar van Bommel is wel een winner, wil kost wat kost winnen. Ik ben dan ook van mening dat hij tijdens het WK voor NL minimaal zo belangrijk was als een Robben of Sneijder.
Dat het TikiTaka soms erg saai is ontken ik zeker niet, maar heeft dan meestal met de gekozen tactiek van de tegenstander en de spelopvatting van Barca te maken.
quote:'Captain Casillas spreekt Ronaldo, Pepe en Higuaín aan op hun gedrag'
In voetbalminnend Spanje is de ophef over het competitieduel tussen Villarreal en Real Madrid (1-1) nog steeds hét gespreksonderwerp. De koploper van de Primera División is verbolgen over het scheidsrechterlijke optreden van José Luis Paradas Romero en weigerde na afloop met de media te praten. Het is nog onduidelijk of het traditionele perspraatje van vrijdag wel doorgang zal vinden.
Volgens Marca zette Mourinho, die net als Rui Faria, Sergio Ramos en Mesut Özil voortijdig in de catacomben verdween, zijn spelers voor het blok. Er mocht met de media gepraat worden, maar er moest wel worden gezegd dat zij benadeeld waren door Paradas Romero en dat hij verantwoordelijk was voor het puntenverlies. De spelers kozen ervoor om niet met de media te praten, net als na het gelijkspel in Santander of enkele Clásicos van vorig seizoen.
Cristiano Ronaldo, Pepe en Gonzalo Higuaín werden donderdag voorafgaand aan de training vermanend toegesproken door onder meer aanvoerder Iker Casillas. Het drietal hekelde openlijk het optreden van Paradas Romero. Ronaldo zei: 'Diefstal, diefstal, altijd maar diefstal', terwijl Pepe hem 'Wat een diefstal, hoerenjong' in de catacomben toebeet. Higuaín kreeg na afloop een gele kaart voor commentaar op de leiding. Casillas zou het drietal hebben laten weten dat ze dat niet meer moesten doen omdat hun imago én dat van Real Madrid daardoor wordt beschadigd.
Miguel Pardeza, een van de directeuren van Real Madrid, wil dat alle clubs gelijk worden behandeld. "Dat is het enige waar wij om vragen", gaf de sportbestuurder vrijdag aan. "Wij delen de woede van de spelers. We snappen ook dat sommige spelers hun frustratie niet in bedwang konden houden."
Daarnaast is ook de gele kaart van Pepe geschrapt omdat ie heeft aangetoond dat ie een bloedlip hadquote:De Spaanse tuchtcommissie kwam tot de conclusie dat niet iedereen van Real Madrid voor een schorsing in aanmerking kwam. De eerste gele kaart voor Sergio Ramos werd geschrapt omdat Paradas Romero geen reglementaire verklaring kon geven voor de officiële waarschuwing.
Özil en Mourinho kregen een schorsing voor één duel en missen de ontmoeting met Real Sociedad. Pepe zit een wedstrijd langer op het strafbankje. De Portugese verdediger kreeg (net als assistent Faria) voor zijn gedrag twee duels aan zijn broek.
Wat nou Messi? Die had gewoon meer dan 100 wedstrijden nodig voor 100 doelpunten. Matig.quote:Cristiano Ronaldo kan zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen Real Sociedad een fraaie mijlpaal in zijn loopbaan bij Real Madrid bereiken. De Portugese superster heeft nog één treffer nodig voor zijn honderdste doelpunt in de Primera División.
Als Cristiano Ronaldo er inderdaad in slaagt te scoren tegen Sociedad, is hij de eerste speler in de historie van La Liga die minder dan honderd wedstrijden voor zijn jubileumdoelpunt nodig heeft. De aanvaller staat momenteel op 91 competitiewedstrijden voor Real.
Het Spaanse record is nu nog in handen van voormalig Real-legende Ferenc Puskás. De Hongaarse vedette van weleer had vanaf zijn komst naar De Koninklijke in 1958 maar 105 duels nodig voor zijn eerste honderd treffers in dienst van de Madrileense grootmacht.
Op basis van de cijfers ligt het voor de hand dat Cristiano Ronaldo zaterdag tot scoren komt. Tot dusverre maakte de Portugees in 45 competitiewedstrijden in het eigen Estadio Bernabéu al 57 (!) doelpunten.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:13 schreef Zorro het volgende:
VI:
[..]
Wat nou Messi? Die had gewoon meer dan 100 wedstrijden nodig voor 100 doelpunten. Matig.
Boeit het wat of Sierd erbij zit. Gaat om het voetbalquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:57 schreef kilozout het volgende:
Sierd geeft nu commentaar bij Bayern - Hangover.
Dus vanavond niet bij Real of Barca ben ik bang.
Commentaar vanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit het wat of Sierd erbij zit. Gaat om het voetbal
Sierd is een baas.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit het wat of Sierd erbij zit. Gaat om het voetbal
Het is wel erg onscherp hèquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:06 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een kutkwaliteit, Sport 1 Extra 1...
Het veld is gewoon slechtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:06 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een kutkwaliteit, Sport 1 Extra 1...
100 doelpunten, 96 wedstrijden als je de laatste drie seizoenen bekijkt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:13 schreef Zorro het volgende:
VI:
[..]
Wat nou Messi? Die had gewoon meer dan 100 wedstrijden nodig voor 100 doelpunten. Matig.
Dan wordt het misschien wel 10-1quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ze scoren twee keer in de rust.
Het was een ongelukkige botsing ...:)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef Dejannn het volgende:
Lol @ Ronaldo![]()
Al vond ik Higuain er ook niet overtuigend om de keeper gaan, hield even in en toen was Ronaldo daar ook ineens.
CR7quote:
Daar was Sierd dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
`
http://video.sport1.nl/ma(...)istorie-in-barcelona
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je post ff editten
Viel me ook al op ja, belachelijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:53 schreef Nober het volgende:
Vreemd eigenlijk dat Bilbao binnen 2 dagen alweer een uit-wedstrijd heeft, of speelden ze donderdag niet in Duitsland tegen Schalke?
Maar Barca moet weer op Dinsdag spelen. Niet echt handig dus om nu deze wedstrijd te spelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat Bilbao op zaterdag speelt.
Dan pas je het speelschema aan, aangezien je al wist dat beide nog Europees actief zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar Barca moet weer op Dinsdag spelen. Niet echt handig dus om nu deze wedstrijd te spelen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:18 schreef Zorro het volgende:
Het is weer typisch Barcelona, gele kaarten aansmeren (Iniesta), schwalbes die o.a een strafschop opleveren...
En de scheidsrechter die erin trapt, walgelijk.
Gele kaarten in een uitwedstrijd tellen niet dubbel héquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:21 schreef Nober het volgende:
Alves trouwens ook niet geschorst, die kreeg twee keer geel dus hoe zit dat?
Die heeft zijn schorsing al uitgezeten hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:21 schreef Nober het volgende:
Alves trouwens ook niet geschorst, die kreeg twee keer geel dus hoe zit dat?
Thiago kreeg vorige week rood en doet nu gewoon mee, werkt dat anders in Spanje?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:24 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Gele kaarten in een uitwedstrijd tellen niet dubbel hé
Die zijn 2e gele kaart is kwijtgescholden omdat hij hem totaal niet met zijn arm raakte.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Thiago kreeg vorige week rood en doet nu gewoon mee, werkt dat anders in Spanje?
Okquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die zijn 2e gele kaart is kwijtgescholden omdat hij hem totaal niet met zijn arm raakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |