2 penalties, 2x geel Alves...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
Matig potje, gisteren was het een stuk leuker.
Waar blijft Elano eigenlijk? Dat was toch de man bij Brazilië op het WK.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Santos heeft Neymar, Villarreal heeftNilmar
Oh sorreh voor die misleiding, hihiquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht een doelpunt, blijkt 'ie in te gaan vallen.![]()
Zit nu dus die Elano te googlen, Serie A van Brazilië moet nog beginnen maar ik zie dat Recife er wel in zit, heb een kennis op msn uit Recife en hij is uiteraard fan van die club.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh sorreh voor die misleiding, hihi
En wat betreft Elano, die knakker is al 30 of 31 hè. Speelt lang niet altijd in de basis van Santos.
nee assistent moet wegquote:
Ik zit al te kwijlenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
wordt een leuke verklaring van Jose.
omkoperij zal vast wel vallen. Ramos was terecht maar die van ozilquote:
Jij weet wat hij riep ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omkoperij zal vast wel vallen. Ramos was terecht maar die van ozil
Khedira, Pepe, Ramos, Alonso, Marcelo, Arbeloa moet je voordat je aftrapt al van het veld sturen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:43 schreef fanneke het volgende:
En voor deze van Khedira moet ie eigenlijk rood geven en doet ie het niet.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omkoperij zal vast wel vallen. Ramos was terecht maar die van ozil
iig niet iets waardoor je direct rood trekt.quote:
Hoe weet je dat ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
iig niet iets waardoor je direct rood trekt.
Liplezen.quote:
Hoe zijn nieuwe auto rijdt.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
Waar is InZanity toch wanneer je hem nodig heb![]()
Ban.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
Waar is InZanity toch wanneer je hem nodig heb![]()
Verrassendquote:
Ik denk toch dat Real kampioen gaat worden, ik denk niet dat die in de aankomende 10 wedstrijden 7 punten gaan verspelen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat dus.
Real is echt aan het falen. Nu moet Barca geen steken laten vallen en wie weet...
Ik denk dat ze Osasuna op 31 maart verliezen, dan is die wedstrijd in Camp Nou nog steeds een kampioenschapswedstrijd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Real kampioen gaat worden, ik denk niet dat die in de aankomende 10 wedstrijden geen 7 punten meer gaan verspelen.
Ze moeten nog tegen Barcelona, en die gaan ze opzekers verliezen. Verder is Real totaal niet in goede doel en zie ik ze nog wel meer punten verspillen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Real kampioen gaat worden, ik denk niet dat die in de aankomende 10 wedstrijden 7 punten gaan verspelen.
Barca zal ook niet alles winnen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze moeten nog tegen Barcelona, en die gaan ze opzekers verliezen. Verder is Real totaal niet in goede doel en zie ik ze nog wel meer punten verspillen.
Het verschil is toch zes punten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Real kampioen gaat worden, ik denk niet dat die in de aankomende 10 wedstrijden 7 punten gaan verspelen.
Jawel. Die zijn in hun goede doen en hebben Messi die een wedstrijd in zijn eentje kan beslissen.quote:
In Spanje is het toch onderling resultaat > doelsaldo?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar momenteel heeft Real nog en beter doelsaldo dus dat tel ik als extra punt.
Dat geldt alleen in jouw wereldje danquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar momenteel heeft Real nog een beter doelsaldo dus dat tel ik als extra punt.
quote:
Oh dat wist ik niet, ging uit van doelsaldo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Spanje is het toch onderling resultaat > doelsaldo?
De laatste keer dat Real de titel won wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannend.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Is dus best nog haalbaar voor Barcelona. Zeker met de thuiswedstrijd tegen Real in het verschiet.
1 Real Madrid 28 23 3 2 72 90 - 25
2 Barcelona 28 20 6 2 66 82 - 22
Volgens Wiki:quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sukkeltjequote:Op donderdag 22 maart 2012 00:07 schreef Che_ het volgende:
Poll: Als barca nog kampioen wordt, is dat terecht?
• nee
• worden ze niet
• Real naar PL door corrupte refs in PD
• Hala Madrid
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |