Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja, het is toch ook een ontzettend domme opmerking..waarom denk je dat mensen zich dan uberhaupt druk maken om de positie waar ze een speler in uitgeven? Anders maak je van je LW een LM, CAM, RM, RWquote:
Götze op linker CAM en gewoon een Bundesliga LB zou ik doen..quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
maar om even terug te komen op de kern, http://www.futhead.com/12/squad/246158
tips? Budgetsquad trouwens.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, het is toch ook een ontzettend domme opmerking..waarom denk je dat mensen zich dan uberhaupt druk maken om de positie waar ze een speler in uitgeven? Anders maak je van je LW een LM, CAM, RM, RW
Kagawa is cheap, wel een zwak ventje en probeer Arnautovic.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
maar om even terug te komen op de kern, http://www.futhead.com/12/squad/246158
tips? Budgetsquad trouwens.
goede bundesliga LB's zijn schaarsquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Götze op linker CAM en gewoon een Bundesliga LB zou ik doen..
top, Arnautovic ga ik proberenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Kagawa is cheap, wel een zwak ventje en probeer Arnautovic.
Molinaro, Bastians, Schmelzer en Aogo zijn best degelijk volgens mij. Vorig jaar veel met Aogo gespeeld (en IF Schmelzer toen)quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goede bundesliga LB's zijn schaarsen Götze natuurlijk, ik had Renato daar staan omdat ik een hybrid wilde maken maar dat werd toch maar een bundesliga
Nee, maar het past niet in het 'Thema'quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:39 schreef DutchSL het volgende:
Felipe is beter dan de Bundesliga linksbacks.. laat maar staan, Gustavo en Santana zijn genoeg (2 landen links) dus je kunt je LCAM gerust vervangen.
Ik heb IF Pereira gehad, hij is niet zo fijn, Klein en zwak, en aanvallend niet eens zo goed als je zou verwachten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Ben mijn saaie standaard Premier League team zat, ga nu dit team maken: http://www.futhead.com/12/squad/246616
Dit is onder andere mogelijk door het geld van Dani Alves. Wat wel lastig word is om die Joao Pereira te strikken, er is op dit moment 1 op de markt en hij is ook nog eens belachelijk duur (89,999).
Zijn geld niet waard dus, dan ga ik waarschijnlijk voor maximiliano pereira. Bosingwa zou mijn team verzieken en ik heb liever IF witsel dan Moutinho. Toch bedanktquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb IF Pereira gehad, hij is niet zo fijn, Klein en zwak, en aanvallend niet eens zo goed als je zou verwachten.
Hij is zo duur omdat die TOTW 1 of 2 is, die zijn allemaal heel zeldzaam en veel te duur.
Als je Mangala en Rolando omdraait en Moutinho op het middenveld zet kun je Bosingwa als rechtsback nemen.
De IF bleef duur en de SIF onbetaalbaar (voor de meeste)quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:05 schreef detennismaster het volgende:
Wie weet wat er met de prijs van IF Walcott gebeurden toen de SIF uitkwam?? Ivm Hazard.
Bij die IF betaal je voor 90% voor zijn zeldzaamheid..de situatie van IF Hazard is echt nergens mee te vergelijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:05 schreef detennismaster het volgende:
Wie weet wat er met de prijs van IF Walcott gebeurden toen de SIF uitkwam?? Ivm Hazard.
Waar is Özil?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:15 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kt6hN3VWbdabn
Eindelijk klaar!
Tsss... Özilquote:
Jaja, ik moet mijn teamnaam nog veranderenquote:
Ik had hem verwacht nav je team naamquote:
Ik bied 150quote:
2-1quote:
Ik wil de IF. Maar zo fucking duuuur.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij die IF betaal je voor 90% voor zijn zeldzaamheid..de situatie van IF Hazard is echt nergens mee te vergelijken.
Ik heb Courtois ook hoor. Verschil met Mignolet is gigantisch en ik heb echt geen 400K betaald voor Mignoletquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil de IF. Maar zo fucking duuuur.
Ik snap trouwens niet dat je Courtois niet hebt? Fucking goed en scheelt 400K.
haha ja I know, maar het is teveel niet-Brazil daarvoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Brazimovic is een betere naam om Ibra en Brazil te mixen denk ik
Valencia heeft bijna Walcott van zn plek gestoten. Speelt toch wel erg fijn die mafkees.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:40 schreef Rijst het volgende:
Ik ben zo ongeduldig he.IF Valencia kan je nu voor 70k oppikken. Ik zou hem nu willen halen maar waarschijnlijk wordt hij nog goedkoper. of misschien duurder....
Ja duh hij heeft ook veel betere stats. Welke heb je?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Valencia heeft bijna Walcott van zn plek gestoten. Speelt toch wel erg fijn die mafkees.
Ik vond Ibrahimozil originelerquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Brazimovic is een betere naam om Ibra en Brazil te mixen denk ik
De NIF, maar zit er aan te denken om de IF te halen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja duh hij heeft ook veel betere stats. Welke heb je?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
Pitroipa IF is een baas joh.lekker naar binnen snijden en finesse in de hoek.
3-0 met rust. 3x hij.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:00 schreef koenie95 het volgende:
Lindgren. Je wannabe rijst staat er op voor 3,5k bin nog voor die if aimar voordat ik het vergeet
Vet idd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb Courtois ook hoor. Verschil met Mignolet is gigantisch en ik heb echt geen 400K betaald voor Mignolet
Overigens:
http://www.futhead.com/12/squad/247243
Aardig sick lijkt me..genoeg opties voor de verdediging
Eerlijk gezegt vind ik de NIF even effectief als de IF. Het verschil is echt miniem. Hij heeft wel 93 curve ofzo en 80 finishing. Maar ze scoorden ongeveer evenveel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De NIF, maar zit er aan te denken om de IF te halen.
Heb weer wat luitjes verkocht (oa IF SzczesnyRvP en IF Thiago Neves) en denk dat ik Gerrard er ook maar weer uit schop dus dan heb ik weer een coins of 350k.
Laat me ff weten wat de prijzen doen van de IF en SIF aub (ik ben te lui om zelf in de gaten te houden ehhe)
Prima! Had 't zelf ook al gementioned, topicje of 2 terug, maar toen was je er niet. Zal 'm even opzoeken.quote:
Oke topquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima! Had 't zelf ook al gementioned, topicje of 2 terug, maar toen was je er niet. Zal 'm even opzoeken.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
2 wedstrijden achter elkaar verlorenIk ga de hele toko weer verkopen denk ik.
Naar hoeveel spelers linkt ie? 3?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/247381
Is het mogelijk om Di natale met 1 dubbele link 9 chem te geven? Silva moet wel lukken denk ik.
Nee, met 1 dubbele link niet..hij heeft 2 dode links dan. Kan alleen als je een Italiaan van Udinese CDM hebtquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
Is het mogelijk om Di natale met 1 dubbele link 9 chem te geven? Silva moet wel lukken denk ik.
Alleen met een Italiaanse CDM van Udinese.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
5-2 gewonnen. 4x Pitroipa, 1x Rémy op assist van renneger.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
Pitroipa IF is een baas joh.lekker naar binnen snijden en finesse in de hoek.
3-0 met rust. 3x hij.
Wat is je team nu? Of heb je het een week lang volgehouden al?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
2 wedstrijden achter elkaar verlorenIk ga de hele toko weer verkopen denk ik.
zijn die erquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen met een Italiaanse CDM van Udinese.
Dacht dat ik hem er voor 3 dagen op had gezet maar blijkbaar maar voor 1 uur.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima! Had 't zelf ook al gementioned, topicje of 2 terug, maar toen was je er niet. Zal 'm even opzoeken.
Not bad, al vond ik IF Kos en IF Cabaye behoorlijk tegenvallen..quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet idd.![]()
Cisse (Henry) Lukaku
Menez IF Hazard
IF Cabaye Fellaini
Clichy IF Koscielny Kompany Sagna
IF Mignolet
en Pinzi..die ziet er beter minder slecht uit qua statsquote:
Had 'm alquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:57 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dacht dat ik hem er voor 3 dagen op had gezet maar blijkbaar maar voor 1 uur.
Duurt nog 3 minuten en dan zet ik hem er voor 3 dagen op.
Al een week of 2 met:quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is je team nu? Of heb je het een week lang volgehouden al?
Ik zag het 10 sec na mijn post, graag gedaan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had 'm alThanks voor het lenen! En sorry voor het late terubetalen.
![]()
Maar dan heb je tenminste wel ongeveer evenveel spelers van beide landen. Want hoe jij het had kunnen er max 3 Belgen in ofzo. Cabaye vond ik ook vrij onzichtbaar. Koscielny nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Not bad, al vond ik IF Kos en IF Cabaye behoorlijk tegenvallen..
Ik was ook niet echt bezig met een Belgenteam ofzo hoor, meer iets met SIF Hazard icm Fransen, maar je kan hier wel heel veel kanten mee uitquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar dan heb je tenminste wel ongeveer evenveel spelers van beide landen. Want hoe jij het had kunnen er max 3 Belgen in ofzo. Cabaye vond ik ook vrij onzichtbaar. Koscielny nooit geprobeerd.
haha wtf, was 0-2 voor Liverpool toen ik de stand checkte.quote:
Ja klopt wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt bezig met een Belgenteam ofzo hoor, meer iets met SIF Hazard icm Fransen, maar je kan hier wel heel veel kanten mee uit
Ja ik wil de prijs ook even aankijken. Ben mijn Fransen sowieso aan het verkopen omdat ik dat niet zo'n boeiend team vind dus er komt wel wat vrij. Moet wel betaalbaar zijn though..quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja klopt wel.Nou ik hou het voorlopig bij mijn landenteams lekker bij mijn Belgen en Niggeroenen aangezien SIF Hazard een vermogen kost.
Als je iets meer eisen kan geven wil ik wel even kijken,.iets van een basis om mee te starten..wie wil je erin hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
Iemand diie een tof team in elkaar wil zetten voor me?
budget 400-450k maximaal.
Formaties: 4-2-2-2, 4-3-3, 4-2-3-1, 4-4-1-1.
Spelers: Geen volledig serie A team
QPRquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha wtf, was 0-2 voor Liverpool toen ik de stand checkte.
UP Aguero lijkt me wel wat. Verder geen idee. Heb al een paar keer gekeken naar een team met sif falcao en nu zag ik Soldado en Llorente weer te zittenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je iets meer eisen kan geven wil ik wel even kijken,.iets van een basis om mee te starten..wie wil je erin hebben?
Ribery is echt heel erg goed dit jaar, maar NIF Hazard volgens mij ook. Zijn IF is sick in ieder geval.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
Is Ribery zijn coins waard of kan je net zo goed met NIF Hazard spelen?
Gast, kijk gewoon ff zelf.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:14 schreef diedjuh het volgende:
SIF Borja Valero gehaald voor 32k, goede deal? PS3 41212 CDM
Miccoli - UP Agueroquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
UP Aguero lijkt me wel wat. Verder geen idee. Heb al een paar keer gekeken naar een team met sif falcao en nu zag ik Soldado en Llorente weer te zitten
Wat ik niet snap: Als je een speler hebt gekocht, waarom achteraf vragen of het wel een goede deal was?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:17 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zit op mobiel en er staan er maar weinig op de trade.
Dacht misschien weet iemand het.
echt hč!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik niet snap: Als je een speler hebt gekocht, waarom achteraf vragen of het wel een goede deal was?
Maar dan heb je het bonnetje nog.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, een tv kopen van 1600 euro en thuis op kieskeurig kijken of het wel een beste koop was
http://www.futhead.com/12/squad/247621quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
UP Aguero lijkt me wel wat. Verder geen idee. Heb al een paar keer gekeken naar een team met sif falcao en nu zag ik Soldado en Llorente weer te zitten
Ik weet wel dat het niet zo duur was, maar ik wist het niet zeker omdat er maar een paar op de trade staan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik niet snap: Als je een speler hebt gekocht, waarom achteraf vragen of het wel een goede deal was?
Wie ga je dan halen? Howard of Friedel lijken me ook goede keepersquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:11 schreef DannyDeko het volgende:
Laatste kans voor IF Szczesny, nog 1 pruts goal en hij kan vertrekken
Waarom Callejon? Puur voor de pace? Schieten kan ie niet en zn passing is zelfs nog slechter. En nog 2* skill ookquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/247621
Is nog op genoeg plaatsen te tweaken
Die kunnen totaal niet meevoetballen, ergerde ik me kapot aan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wie ga je dan halen? Howard of Friedel lijken me ook goede keepers
IF Howard was vorig jaar echt een topkeeper!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wie ga je dan halen? Howard of Friedel lijken me ook goede keepers
Ik ken niet zoveel goede Spaanse CAM's in Spanje en hij moest cheap zijn om binnen het budget te blijvenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarom Callejon? Puur voor de pace? Schieten kan ie niet en zn passing is zelfs nog slechter. En nog 2* skill ook
Hoe vaak me dat wel niet is overkomen... Als ik voor elke keer een kwartje kreeg had ik nu zeker een gulden!quote:
Achja gelukkig is zijn NIF dan weer 100k waardquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe vaak me dat wel niet is overkomen... Als ik voor elke keer een kwartje kreeg had ik nu zeker een gulden!
Ozil toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel goede Duitse CAM's in Spanje en hij moest cheap zijn om binnen het budget te blijven
Duitse of Spaanse?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel goede Duitse CAM's in Spanje en hij moest cheap zijn om binnen het budget te blijven
oopsquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ozil toch?Nee, ik snap wat je bedoelt.
http://www.futhead.com/12/squad/132059quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm.... Wil eigenlijk wel m'n coins verkopen maar vind het ook maar zonde.... Kan net zo goed nog even een doodziek team maken... Misschien lekker smerig met CR7 ofzo... Misschien Robben erbij in een 4321
Wie vinden jullie dat er echt in moet? Budget +- 1.6 miljoen.
Hulk was in 11 echt een baas, nog steeds een goede speler? UP Benzema heb ik ook weinig ervaring mee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/132059
Ramires en Hulk hebben gewoon 9 chem, Futhead faalt
Ja, echt een eindbaas. Topscorer bij mijquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hulk was in 11 echt een baas, nog steeds een goede speler? UP Benzema heb ik ook weinig ervaring mee.
Als je "nog even" zon duur team maakt verlies je wel mooi wat coins aan tax btw.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm.... Wil eigenlijk wel m'n coins verkopen maar vind het ook maar zonde.... Kan net zo goed nog even een doodziek team maken... Misschien lekker smerig met CR7 ofzo... Misschien Robben erbij in een 4321
Ik zou een landenteam maken. Of een hybrid van 2 landen. Bijv: Ivoorkust Belgie:quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm.... Wil eigenlijk wel m'n coins verkopen maar vind het ook maar zonde.... Kan net zo goed nog even een doodziek team maken... Misschien lekker smerig met CR7 ofzo...
Ja snap ik. Maar het is teveel gedoe om m'n coins te verkopenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je "nog even" zon duur team maakt verlies je wel mooi wat coins aan tax btw.
Tastyquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou een landenteam maken. Of een hybrid van 2 landen. Bijv: Ivoorkust Belgie:
4222
IF Drogbaaaaa Lukaku
IF Gervinho SIF Hazard
IF Y Toure Fellaini
Tiene Toure IF Vermaelen Odoi
IF Mignolet
Eventueel zou je dan nog IF Johnson en een andere keeper kunnen doen Howard bijv.
Die was geniaal jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:50 schreef GuRBuH het volgende:
Haha dat handje van Pepe bij die scheids, zoooo droog
http://www.futhead.com/12/squad/247846quote:
En terecht, kijk die statsquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
NIF Butin in een pack
Die 3 bronze IFs van deze week zijn nu al redelijk goedkoop, ik denk dat ze alle 3 rond de 10-15k gaan worden.
Wel een leuke hybrid op papier, maar lijkt me echt totaal niet fijn. Drogba is echt kut dit jaar in een 2 spitsensysteem imo, Doumbia kan geen bal fatsoenlijk passen, IF Toure is (net als IF Drogba) zwaar overpriced vanwege zeldzaamheid en Odoi en Tiene zijn vrij matige backs. Komen aardig mee, maar bijzonder zijn ze zeker niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/247846
Dit lijkt mij serieus echt een GENIAAL team.Tim? Tobi? Toefjes?
Ziet er geil uitquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm. misschien zoiets...
http://futhead.com/12/squad/247878
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |