abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:11:29 #1
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109365156
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen

.
Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)
dr.cox.jpgnb79u.gifDe%20Jori.jpgraketmuis.jpgoud%20zuid%20UI.pngFederer.jpgsoviet12.JPGVulpes_vulpes.jpg168an3k.gifbymurp.giftest.gifMF-Triforce3.pngpatrick4.jpg

De mensen in dit topic zijn na goed overleg voortaan onderverdeeld in mensen die WEL en NIET naar de meet zijn gekomen. Dit om duidelijk te maken wie nou eigenlijk de echt goede topic-mensen zijn :P

Gezellige mensen

bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, heerseres van de autoweg, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, geband)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite, moet zijn chick aanspreken)
Skyrim (rare user)

Minder gezellige mensen

VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)
SM- (newbie, heeft ons al lang geleden verlaten)

De veurige zéévertopics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

De OP is hier te vinden.

*G*

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!

© Raket, Muis

© Alone, Forever. Hand, Bijde.

© O, Shift

© Student, Kut

© Maatschappij, Telefoon

© Ex, Fed

© Jori, De

© Butsers, Barrie

© Mi, Moh

© Tank, Du

Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_109365177
>:O
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_109365182
Mijn TT was exáct hetzelfde.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109365215
Doe je snel, MR! *O*

quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat is je top 3?
1) man met grotere borsten dan ik
2) man met een lelijk karakter (stiekem, achterbaks, laf, niet eerlijk, niet bereid zijn moeite te doen voor dingen die het vechten waard zijn etcetc)
3) man die fysiek niet sterker is dan ik

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2012 21:17:28 (Dit bedoel ik eigenlijk meer.) ]
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:13:45 #5
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109365274
Btw tfm, het staat nu zelfs in de OP dat je je chick aan moet spreken, dus 'doe eens haast maken!'
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_109365275
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef MohMi het volgende:
Doe je snel, MR! *O*

[..]

2) man die liever kiest voor de makkelijke weg dan de moeilijke, ook als dat inhoudt dat je daarmee mensen naait, dat je liegt, geen moeite in dingen wilt steken etcetc
Ik neig te zeggen dat ik bij 1 al afval, maar dat is niet zo. 2 is denk ik mijn zwakheid :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109365425
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik neig te zeggen dat ik bij 1 al afval, maar dat is niet zo. 2 is denk ik mijn zwakheid :'(
Geloof er niks van. Wacht, ik pas mn top 3 even aan, heb niet echt goed omschreven wat ik bedoel.
pi_109365430
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef Muisraket het volgende:
Btw tfm, het staat nu zelfs in de OP dat je je chick aan moet spreken, dus 'doe eens haast maken!'
Juist _O_
pi_109365482
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als een vrouw op haar rug ligt en je kijkt vanaf beneden naar haar hoofd dan zijn die tetten echt awesome :9~
Dat moet nog even beaamt worden ^O^
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109365497
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef MohMi het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Wacht, ik pas mn top 3 even aan, heb niet echt goed omschreven wat ik bedoel.
oké :D
pi_109365533
Nu twijfel ik, MohMi :P
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:18:57 #12
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_109365576
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef bijdehand het volgende:
En ze pastte ook al haar lijstje aan voor jou. ^)
pi_109365588
Sinds de meet moet ik steeds denken aan fuuuuuuuuu. Thanks mohmi. :') ^O^
pi_109365601
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef MohMi het volgende:
Doe je snel, MR! *O*

[..]

2) man met een lelijk karakter (stiekem, achterbaks, laf, niet eerlijk, niet bereid zijn moeite te doen voor dingen die het vechten waard zijn etcetc)
Maar punt 2 kom je vaak pas wat later achter, hoe iemands karakter daadwerkelijk in mekaar steekt :)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_109365611
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Damn shit just got real. :D
pi_109365622
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef bijdehand het volgende:
Je kunt een hoop van jezelf vinden BDH, maar jij bent geen lelijk persoon. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat je een softe teddybeer oid bent, je hebt gewoon geen lelijk karakter. En daar moet je blij om zijn, het lijkt steeds zeldzamer te worden terwijl het een mooi iets is :)

Zo, das weer genoeg geslijm, ik beperk me nu weer tot plagen, oke? *O*
pi_109365647
quote:
99s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Maar punt 2 kom je vaak pas wat later achter, hoe iemands karakter daadwerkelijk in mekaar steekt :)
Bij mij is het vooral vooraf, geen initiatief tonen als ik iemand leuk vind :P
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja, voor mij. Stom kind ;(
pi_109365651
quote:

[..]

:')
pi_109365658
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Sinds de meet moet ik steeds denken aan fuuuuuuuuu. Thanks mohmi. :') ^O^
You're welcome!! :D Het drukt zo goed uit wat je bedoelt vind ik :D
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:20:28 #20
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_109365661
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:19 schreef MohMi het volgende:

[..]

Je kunt een hoop van jezelf vinden BDH, maar jij bent geen lelijk persoon. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat je een softe teddybeer oid bent, je hebt gewoon geen lelijk karakter. En daar moet je blij om zijn, het lijkt steeds zeldzamer te worden terwijl het een mooi iets is :)

Valt wel mee hoor, hij verbergt het gewoon goed. Zo wekt hij vertrouwen, zodat alles meer impact heeft })
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_109365689
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:19 schreef MohMi het volgende:

[..]

IK OOK VAN JOU :*
quote:
Bijdehand plagen kusjes vragen.
pi_109365691
quote:

[..]

Jup, daarom staat ie ook op 2. 1 zie je nl meteen en dan houdt het voor mij echt op :@ Oppervlakkig hé...
pi_109365700
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:20 schreef MohMi het volgende:

[..]

You're welcome!! :D Het drukt zo goed uit wat je bedoelt vind ik :D
Kan zowat bij alles gebruikt worden. :')
pi_109365853
Iedereen weg ineens.
pi_109365863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:20 schreef DeJori het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, hij verbergt het gewoon goed. Zo wekt hij vertrouwen, zodat alles meer impact heeft })
Kak, ik WIST het! :'( 27 jaar en nog steeds blijven vergissen in mensen, het is toch treurig :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')