Draadloos beeld van je laptop naar tv.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:03 schreef Zosk het volgende:
Die iHome is volgens mij wel nice! Maar what the fuck is dat Quicklink ding dan
Ok, leuk om te verkopen misschienquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Draadloos beeld van je laptop naar tv.
Mijn pa wou nog een ding hebben om muziek te streamen naar stereoreceiver, even kijken of dat hiermee kan.quote:
Dan kun je er in ieder geval iemand blij mee maken (misschien danquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn pa wou nog een ding hebben om muziek te streamen naar stereoreceiver, even kijken of dat hiermee kan.
quote:Box van 30 eutjes binnen!
inhoud:
LG E720 tweakers price 140,-.
OneForAll Xsight Color tweakers price 70,-.
en nog de muis, C&B boekjes en de EU plug!
Gewicht was 1,7 kilo!
Dankjequote:Op donderdag 22 maart 2012 15:14 schreef skdevil het volgende:
[..]
Ik hoop dat jou box helemaal vol zit met dora en spongebob items.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
damn ik ben een falertquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mocht iemand een leuke mediaplayer met WiFi hebben gekregen, en willen ruilen tegen een super leuke tablet van Pandigital, ik hou me aanbevolen.Als ik een mediaplayer heb, wil ik wel ruilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou die iHome wel willenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:02 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
IHome IP56 - ¤ 109,-
Netgear WNR2000RPT - ¤ 38,-
Muisje - ¤5,-
Q-waves Quicklink tv- ¤?,-
2x Kenteken(bewijs)hoesjes - ¤0,50
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:23 schreef Melleyn het volgende:
60 van vriend:
Rijbewijs Etui
De eReader
Joseph Joseph snijplanken
Mwa, wel aardig. Ik had die planken al bijna gekocht tijdens de hunt
je moet de fouten optellen: - + - = -quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
damn ik ben een falert
niet alleen een slechte grap maar dan ook nog verkeerd gespeld. -*-=+?
Haha, waarom?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
Als ik een usb aquarium in mijn box vind gaat hij meteen terug
Ding maakt ook nog een pokkeherriequote:Op donderdag 22 maart 2012 15:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
Als ik een usb aquarium in mijn box vind gaat hij meteen terug
Wat was je bestelnummer? wellicht gaat het op volgorde?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:32 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Woehoe, T&T binnen
Alleen nog niet bekend bij PostNL, dus ik weet nog geen gewicht.
Denk het niet. 2233906quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:33 schreef skdevil het volgende:
[..]
Wat was je bestelnummer? wellicht gaat het op volgorde?
Die heb ik al, jammerquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Weet ik niet, haha! Hier is een foto: [ afbeelding ]
Ligt er een beetje aan hoe snel het artikel na de box ging.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn er trouwens meer dan 500 van die 60 euro box verkocht, gezien de bestelnummers?
Zou een hoop verklaren.
Ik heb wel een leuk Access Point of een wireless Data Station?quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:59 schreef FZN05 het volgende:
Mijn zonnebril wordt voor ¤60,- verkocht op Marktplaats.
In totaal dus ¤200 + ¤60 gekregen in de box van ¤60!
Heeft iemand iets te ruil voor deze zonnebril?
[ afbeelding ]
Geef even een typenummer o.i.d., ik heb wel interesse in zoiets.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuk Access Point of een wireless Data Station?
Welke box?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:13 schreef Melleyn het volgende:
Iomega iConnect Wireless Data Station en Netgear 5 GHz Wireless-N HD Access Point/Bridge WNHDE111.
En een laptopmuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |