Echt he haha waar is mijn motivatie!!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:i
Ik wou dat ik zo was als de mensen die jij omschrijft in je OP
Weet ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Alsof iedereen die hard werkt aan zijn studie zo eindigt. Generaliseren gaat twee kanten op, he.
Wacht even, lees ik dit goed...quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weet ikMaar er wordt hier gedaan alsof 'succes' / 'slagen in het leven' gelijk staat aan cum laude afstuderen en carierre maken op je werk. Terwijl een succesvol leven daar niets mee te maken heeft.
hij doet wel een beetje vreemd de laatste tijdquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wacht even, lees ik dit goed...
Ritmo die genuanceerd is; het bestaat toch nog
Ik ben altijd genuanceerd, jeweettoch.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wacht even, lees ik dit goed...
Ritmo die genuanceerd is; het bestaat toch nog
Omdat er helaas wel wát gedaan moet worden voor school/werk (met Fok als korte tussenpauzequote:
Streberquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat er helaas wel wát gedaan moet worden voor school/werk (met Fok als korte tussenpauze)
Je kunt helaas niet altijd de hele dag bier drinken in de zon.
Nee, een streber is iemand die NOOIT bier drinkt in de zon, en altijd wel wat voor vindt gaan qua werk/school.quote:
Hé, ik probeer gewoon zoveel mogelijk andere wetenschappers om mij heen te hebben zodat ik de wereld kan overheersen, maar die verdomde buidelrat moet het altijd weer voor mij verpesten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Jij bent wel een doctor dus je bent ook wel een strebertje geweest.. ofnie? :-p
En wat is hier mis mee?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:33 schreef Lente_ninja het volgende:
Tweet van een klasgenootje:
"Lekker #zonnetje vandaag! Heerlijk! Echt weer om lekker buiten aan mijn #procesverslag te werken"
Ik heb geen hoop voor de mensheid meer.
godverdomme mijn handen beginnen te jeukenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:33 schreef Lente_ninja het volgende:
"Lekker #zonnetje vandaag! Heerlijk! Echt weer om lekker buiten aan mijn #procesverslag te werken"
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:33 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je tot 3 uur ff lekker aan dat verslag werkt en daarna op terras met vrienden gaat zitten. Niet zo veel mis mee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Dat je bij mooi weer blijkbaar als eerste denkt wat je allemaal voor schoolwerk kan doen.
Inderdaad. Ik ga nu ook tot een uurtje of 3 studeren. Dan heb je nog de hele dag om zogenaamde leuke dingen te doen. Studeren doe je toch niet veel in het weekend. Ga ik liever op vrijdag nog even langer doorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je tot 3 uur ff lekker aan dat verslag werkt en daarna op terras met vrienden gaat zitten. Niet zo veel mis mee.
Nee, dat verslag moet gewoon af, en nu kan dat in de zon in plaats van binnen. Jankbal.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:35 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Dat je bij mooi weer blijkbaar als eerste denkt wat je allemaal voor schoolwerk kan doen.
Ik ga je ziel proberen te redden van de doorzononderwereld, waar vulkanen activiadrink spuwen, kalkaanslag je wasmachine vergalt en er achter elke deur een sanibroyeur staat:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je tot 3 uur ff lekker aan dat verslag werkt en daarna op terras met vrienden gaat zitten. Niet zo veel mis mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |