abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:29:52 #251
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_111707975
Maar die Dekkers zijn echt artiesten!

De oproep om geld te storten om de reis naar Nieuw Zeeland te financieren, is nu gewijzigd in "help Laura" - zonder verdere toelichting. Nu kan je dus nooit meer klagen dat je donatie niet goed is besteed: help Laura losbandig te leven, help Laura een dekbaby (leuk!) te krijgen, help Laura zich klem te zuipen, alle scenario''s zijn voorzien.

Maar 10 procent gaat nog steeds naar Sea Shepherd...
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:42:25 #252
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111708432
En van dat deel voor Sea Shepherd gaat 100% weer naar het help Laura fonds :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111711267
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:29 schreef MrFoureyes het volgende:
Maar die Dekkers zijn echt artiesten!

De oproep om geld te storten om de reis naar Nieuw Zeeland te financieren, is nu gewijzigd in "help Laura" - zonder verdere toelichting. Nu kan je dus nooit meer klagen dat je donatie niet goed is besteed: help Laura losbandig te leven, help Laura een dekbaby (leuk!) te krijgen, help Laura zich klem te zuipen, alle scenario''s zijn voorzien.

Maar 10 procent gaat nog steeds naar Sea Shepherd...
Als je mijn biertje sponsort, doneer ik 10% aan de hartstichting.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:34:35 #254
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_111715278
Mijn Laura ;( wat doet ze ?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:38:14 #255
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111715449
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Simpel: puberen zonder ouderlijk gezag.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:06:15 #256
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111716864
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Doen wat ze daarvoor ook al deed.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111718628
Hoe zit het dan met die recordpoging, want dit lijkt me meer op een gesponsord wereldreisje.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:45:21 #258
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111718749
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef havanagila het volgende:
Hoe zit het dan met die recordpoging, want dit lijkt me meer op een gesponsord wereldreisje.
Als het haar uitkwam, noemde ze het een recordpoging. Als het haar niet uitkwam, noemde ze het geen recordpoging. Ze is de wereld al rondgezeild; aankomst op Sint Maarten in januari. Nu is ze onderweg naar Nieuw Zeeland, waar ze verwacht zonder problemen een zwerfkatje aan land te brengen en een gouden carriere te beginnen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111725151
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als het haar uitkwam, noemde ze het een recordpoging. Als het haar niet uitkwam, noemde ze het geen recordpoging. Ze is de wereld al rondgezeild; aankomst op Sint Maarten in januari. Nu is ze onderweg naar Nieuw Zeeland, waar ze verwacht zonder problemen een zwerfkatje aan land te brengen en een gouden carriere te beginnen.
Een carriere, waarin, eigenlijk?
pi_111726073
Wat ik me nou afvraag, als er destijds niet zo'n ophef over was, zou het voor haar dan überhaupt mogelijk zijn geweest om de wereld rond te zeilen... daar heb je toch wel een boel centen voor nodig.
pi_111728018
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 23:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een carriere, waarin, eigenlijk?
"Iets met zeilen" natuurlijk!
pi_111728239
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef havanagila het volgende:
Wat ik me nou afvraag, als er destijds niet zo'n ophef over was, zou het voor haar dan überhaupt mogelijk zijn geweest om de wereld rond te zeilen... daar heb je toch wel een boel centen voor nodig.
Ik denk het wel. Door haar "gevechten" met de overheid heeft ze veel aanhangers gekregen (sja, sommigen zijn makkelijk te beinvloeden) en die hebben ook veel geld gestort. Ik denk dat ze het wel had gered, maar eigenlijk mag ze blij zijn dat de overheid haar aan de wet wilde houden. Zonder dat geld en die goederen had ze een stuk soberder moeten zijn en wellicht ook sneller.

Grappig dat ze nu (en tijdens haar wereldreis) het geld van sponsoren en fans gewoon zit te verbrassen. En de fans vinden het prima. Rare jongens, die fans *tik met vinger tegen het hoofd* </Obelix>
  zaterdag 19 mei 2012 @ 00:28:00 #263
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111728468
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:15 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"Iets met zeilen" natuurlijk!
En iets zonder regeltjes en (Nederlandse) betutteling uiteraard.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 01:39:48 #264
2651 svann
night-hawk
pi_111730836
Ze kan een chicklit gaan schrijven over deze reis.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 19 mei 2012 @ 02:58:56 #265
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_111732057
De stemming aan boord is aan het bedrukken. Zelfs met motor schiet het niet op en tussen de regels door hoor je Laura zuchten dat het nog 500 zeemijlen is tot de Galapagos in een schildpadgangetje, en kieperde er een belangrijk instrument overboord:

quote:
Yesterday I made pancakes and the mood on the boat is still pretty good. Everyone has their moments of course and Bruno's iPod fell in the water with all his beloved music on it, so he wasn't really happy yesterday. But yeah...shit happens.

Laura
Er staat niet bij hoe die in het water terecht is gekomen..
pi_111746805
John 16-05-2012
Cap'n Laura, I'm concerned that I misjudged Shaul. He did jump in the water first, but you said he was too "scared" to do anything. Maybe he just didn't know what to do, and he was afraid of doing something to hurt the boat. I doubt he could have pulled Guppy's rudder off. If this happens again, he'll know to grab a knife and start cutting. Everyone has to go to school sometime.

Maar dat geldt uiteraard niet voor Laura. Die mag, ondanks dat er wetten zijn die dat tegenspreken, gewoon wegblijven van school.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:05:45 #267
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_111747598
Laura praat inderdaad redelijk denigrerend over haar zeilmaatjes. Ik neem aan dat ze in haar nieuwe carriere toch wel vaker met mensen moet gaan zeilen. Ik zie niet echt veel andere opties om je geld te verdienen met zeilen. Dus dan is dit ook wel een goede leerschool voor haar.

Aardig blijven tegen je betalende klanten, ik denk dat ze daarin nog een hoop te leren zal hebben. En ik vrees dat ze ook nog wel een hoop vieze oude mannetjes zal treffen die wel eens een dagje of weekje met Laura willen zeilen, als ik haar gastenboek zie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_111747979
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef livelink het volgende:
Aardig blijven tegen je betalende klanten
Zal lastig worden. Sponsoren en fans krijgen na hun gift nauwelijks een bedankje.
quote:
En ik vrees dat ze ook nog wel een hoop vieze oude mannetjes zal treffen die wel eens een dagje of weekje met Laura willen zeilen, als ik haar gastenboek zie.
Dat zal haar grootste klantenkring worden, vermoed ik.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:01:40 #269
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111754877
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 02:58 schreef Perico het volgende:
De stemming aan boord is aan het bedrukken. Zelfs met motor schiet het niet op en tussen de regels door hoor je Laura zuchten dat het nog 500 zeemijlen is tot de Galapagos in een schildpadgangetje, en kieperde er een belangrijk instrument overboord:

[..]

Er staat niet bij hoe die in het water terecht is gekomen..
Laura gooide die in het water en hoopte dat Bruno er achteraan zou springen :P

Zelf vind ik wel opvallend dat het shit happens is, nu dat niet haar ding is. Ik gok dat de wereld te klein zou zijn geweest als het iets van haar was geweest.
pi_111773085
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Laura gooide die in het water en hoopte dat Bruno er achteraan zou springen :P

Zelf vind ik wel opvallend dat het shit happens is, nu dat niet haar ding is. Ik gok dat de wereld te klein zou zijn geweest als het iets van haar was geweest.
Dan kwam er een bedelcampagne en daarna eventueel een scheldcampagne omdat Apple geen nieuwe Ipod wilde doneren ofzoiets.
pi_111773133
Op 11/5 schreef Laura in haar blog... After having transited the canal four times, I pretty much knew how everything worked ......wanneer was dat dan? die andere keren?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zondag 20 mei 2012 @ 10:52:12 #272
37150 livelink
pi_111774431
Ze is ook nog meegeweest als line-handler geloof ik. Dus 2x met haar eigen boot en dan dus kennelijk ook 2x als line-handler.
pi_111776939
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:52 schreef livelink het volgende:
Ze is ook nog meegeweest als line-handler geloof ik. Dus 2x met haar eigen boot en dan dus kennelijk ook 2x als line-handler.
oh dat klopt.. Heen en terug als linehandler en 1x met haar eigen boot en nu nog een keer met haar eigen boot.
  zondag 20 mei 2012 @ 12:45:21 #274
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111777190
STEN DANIELSON 19-05-2012
HI DEAR AND BRAVE CAPTAIN LAURA! POOR SEASICK SHAUL! I WILL GIVE YOU N ADVISE: IF SHAUL CANT´T OVERCAME HIS SEASICKNESS THE BEST YOU CAN DO IS TO SET HIM ASHORE. I THINK IT WILL FEEL BITTER FOR YOU, YOU HAVE A GOOD AND WARM HEART BUT A CONSTANNT SEASICKNESS BY SHAUL MUST BE TROUBLESOME FOR YOU AND A REAL HARD PAIN FOR SHAUL. ...

En hier hebben we de eerste in het gastenboek die zegt: flikker hem maar overboord. :D
  zondag 20 mei 2012 @ 13:22:46 #275
37150 livelink
pi_111778478
Dat gastenboek is nu echt een verzamelplaats voor freaks + Desirée O+ geworden :D

Vage filosofische bespiegelingen over de iPod bijvoorbeeld.

Gewoon even de laatste 3 berichten

Desiree20-05-2012
Hello Laura, i have read your blog,i wish you good luck .Greetings from Desiree

Bob from Birch Bay20-05-2012
Amuses me to think about (the story line) of what Bruno actually let drop into the ocean, or water. Was it an iPad, iPod, or iPhone? Whoever said a picture is worth a thousands words was right on. What amuses me, to be more precise is that conveyance of a subject is very easily altered by mere words and that has been proven time after time. Yet I know the majority of earth's population believe their particular sacred texts have come down through the ages unaltered. It's time to mature and face the naturalness of reality.

Alfred Pinkham20-05-2012
You are young, very pretty and a real sailor. Learn from this; everyone that has a little slack in their line would like to go to sea with you. But lubberly guest are a pain in the *** if he continues to be sick he will dehydrate and then Capt. you will have a real medical problem. Have a little test a couple of knots, what are cardnial Points, a seabag look before you bring them aboard. Be safe we all admire and love you;).

Alleen al om het gastenboek blijf ik Laura volgen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')