Als je mijn biertje sponsort, doneer ik 10% aan de hartstichting.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:29 schreef MrFoureyes het volgende:
Maar die Dekkers zijn echt artiesten!
De oproep om geld te storten om de reis naar Nieuw Zeeland te financieren, is nu gewijzigd in "help Laura" - zonder verdere toelichting. Nu kan je dus nooit meer klagen dat je donatie niet goed is besteed: help Laura losbandig te leven, help Laura een dekbaby (leuk!) te krijgen, help Laura zich klem te zuipen, alle scenario''s zijn voorzien.
Maar 10 procent gaat nog steeds naar Sea Shepherd...
Simpel: puberen zonder ouderlijk gezag.quote:
Doen wat ze daarvoor ook al deed.quote:
Als het haar uitkwam, noemde ze het een recordpoging. Als het haar niet uitkwam, noemde ze het geen recordpoging. Ze is de wereld al rondgezeild; aankomst op Sint Maarten in januari. Nu is ze onderweg naar Nieuw Zeeland, waar ze verwacht zonder problemen een zwerfkatje aan land te brengen en een gouden carriere te beginnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef havanagila het volgende:
Hoe zit het dan met die recordpoging, want dit lijkt me meer op een gesponsord wereldreisje.
Een carriere, waarin, eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als het haar uitkwam, noemde ze het een recordpoging. Als het haar niet uitkwam, noemde ze het geen recordpoging. Ze is de wereld al rondgezeild; aankomst op Sint Maarten in januari. Nu is ze onderweg naar Nieuw Zeeland, waar ze verwacht zonder problemen een zwerfkatje aan land te brengen en een gouden carriere te beginnen.
"Iets met zeilen" natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een carriere, waarin, eigenlijk?
Ik denk het wel. Door haar "gevechten" met de overheid heeft ze veel aanhangers gekregen (sja, sommigen zijn makkelijk te beinvloeden) en die hebben ook veel geld gestort. Ik denk dat ze het wel had gered, maar eigenlijk mag ze blij zijn dat de overheid haar aan de wet wilde houden. Zonder dat geld en die goederen had ze een stuk soberder moeten zijn en wellicht ook sneller.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef havanagila het volgende:
Wat ik me nou afvraag, als er destijds niet zo'n ophef over was, zou het voor haar dan überhaupt mogelijk zijn geweest om de wereld rond te zeilen... daar heb je toch wel een boel centen voor nodig.
En iets zonder regeltjes en (Nederlandse) betutteling uiteraard.quote:
Er staat niet bij hoe die in het water terecht is gekomen..quote:Yesterday I made pancakes and the mood on the boat is still pretty good. Everyone has their moments of course and Bruno's iPod fell in the water with all his beloved music on it, so he wasn't really happy yesterday. But yeah...shit happens.
Laura
Zal lastig worden. Sponsoren en fans krijgen na hun gift nauwelijks een bedankje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef livelink het volgende:
Aardig blijven tegen je betalende klanten
Dat zal haar grootste klantenkring worden, vermoed ik.quote:En ik vrees dat ze ook nog wel een hoop vieze oude mannetjes zal treffen die wel eens een dagje of weekje met Laura willen zeilen, als ik haar gastenboek zie.
Laura gooide die in het water en hoopte dat Bruno er achteraan zou springenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:58 schreef Perico het volgende:
De stemming aan boord is aan het bedrukken. Zelfs met motor schiet het niet op en tussen de regels door hoor je Laura zuchten dat het nog 500 zeemijlen is tot de Galapagos in een schildpadgangetje, en kieperde er een belangrijk instrument overboord:
[..]
Er staat niet bij hoe die in het water terecht is gekomen..
Dan kwam er een bedelcampagne en daarna eventueel een scheldcampagne omdat Apple geen nieuwe Ipod wilde doneren ofzoiets.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laura gooide die in het water en hoopte dat Bruno er achteraan zou springen![]()
Zelf vind ik wel opvallend dat het shit happens is, nu dat niet haar ding is. Ik gok dat de wereld te klein zou zijn geweest als het iets van haar was geweest.
oh dat klopt.. Heen en terug als linehandler en 1x met haar eigen boot en nu nog een keer met haar eigen boot.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:52 schreef livelink het volgende:
Ze is ook nog meegeweest als line-handler geloof ik. Dus 2x met haar eigen boot en dan dus kennelijk ook 2x als line-handler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |