abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2012 @ 18:09:39 #226
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_111465259
Het is wel een schattig beestje, maar eigenwijs als ze is heeft ze de waarschuwingen kennelijk in de wind geslagen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_111465385
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:09 schreef livelink het volgende:
Het is wel een schattig beestje, maar eigenwijs als ze is heeft ze de waarschuwingen kennelijk in de wind geslagen.
Die foto van die poes is van 10 mei en daarna waren (zijn?) ze nog een paar dagen in Panama. Geen idee of ze die kat daadwerkelijk meeneemt richting NZ. Zou wel uitermate dom zijn, en zou ook uitermate "Laura" zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111466510
Ze is nog steeds samen met die gast onderweg? En Laura heeft een poes aan boord? En haar hondje Spot boeit haar niet meer?
Harteloos van haar, dat laatste..
pi_111466727
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze is nog steeds samen met die gast onderweg?
Kennelijk heeft ze nog niet genoeg van hem. Misschien dat ze hem ergens op een eiland van de boot schopt.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 19:03:09 #230
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_111466738
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze is nog steeds samen met die gast onderweg? En Laura heeft een poes aan boord? En haar hondje Spot boeit haar niet meer?
Harteloos van haar, dat laatste..
Ik zie op de foto's 2 gasten, 1 is Bruno, maar wie is die andere?
idd Spot ... voor vertrek in 2004 zei ze nog "de enige die ik zal missen is Spot, mijn ouders en zusje kunnen me gestolen worden."
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 13 mei 2012 @ 23:59:21 #231
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111518571
Gastenboek John 13-05-2012
On your solo voyage, many people thought you would go crazy out there from loneliness. I remember you thinking you'd gone mad for laughing at the wild roller-coaster ride over huge waves, but this was not loneliness. To the surprise of some, you survived. Now you face a new challenge - being confined with another person in a small space. Can you survive, or is madness just over the next wave?

Het leest als de cliffhanger voor een film of documentaire.
<deep voice> "Last time, Laura went nearly crazy. Will she succumb to madness this time? Or will she survive? Find out, after the commercial break!"
pi_111531457
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Gastenboek John 13-05-2012
On your solo voyage, many people thought you would go crazy out there from loneliness. I remember you thinking you'd gone mad for laughing at the wild roller-coaster ride over huge waves, but this was not loneliness. To the surprise of some, you survived. Now you face a new challenge - being confined with another person in a small space. Can you survive, or is madness just over the next wave?

Het leest als de cliffhanger voor een film of documentaire.
<deep voice> "Last time, Laura went nearly crazy. Will she succumb to madness this time? Or will she survive? Find out, after the commercial break!"
Het is toch ook wel spannend? Emotiionele scheefgroei enzo... Gaat snijden als ze haar zin niet krijgt.. Wat doet ze in een situatie waarin ze niet kan weglopen?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 12:21:32 #233
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111574805
Drukte aan boord! 3 mensen (en wellicht een kat).
En ah, die goeie ouwe motor die haar al zoveel keren heeft geholpen tijdens haar zeiltocht O+
Wie zou dat "sail" verloren hebben die ze om het roer kreeg? En moet deze arme ziel nu ook op de motor verder varen? Of bedoelt ze "canvas"?
pi_111643229
Bob from Birch Bay 16-05-2012
WOW !!!!.......what a trip blog. you said: "Shaul jumped in the water but he was way too scared to do anything." What was he afraid of pray tell ??? I hope it wasn't ...sharks. Gees I'd be afraid too. I'd be screaming "Laura, Laura, come to our rescue.........PLEASE !!! Anyway, good for you to do what was needed doing and I hope the slip & fall wasn't because of sipping something. You are only 16 you know.
Bob, Bob, naieve Bob toch...
Hij weet denk ik niet dat Laura nachtenlang op straat of bij vrienden heeft rondgehangen en regelmatig bezopen thuis kwam voordat ze aan haar wereldreis begon.
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:25:45 #235
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_111644754
En er is weer een nieuw donatieprogramma beschikbaar: help Laura naar Nieuw Zeeland! Dit keer geen minimumdonatie (maar ook geen persoonlijk bedankje van Laura - logisch zonder ondergrens). En tien procent gaat naar ............. inderdaad, de geliefde Sea Shepherd.
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:52:46 #236
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111645999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef MrFoureyes het volgende:
En er is weer een nieuw donatieprogramma beschikbaar: help Laura naar Nieuw Zeeland! Dit keer geen minimumdonatie (maar ook geen persoonlijk bedankje van Laura - logisch zonder ondergrens). En tien procent gaat naar ............. inderdaad, de geliefde Sea Shepherd.
Je bedoeld dat die 10% naar Sea Laura gaat :P

Het is gewoon een scam en bedelen, bedelen, bedelen, maar er zullen wel weer genoeg simpele zielen intrappen :P

Doet ze skin hoor mensen opluchten en geld aftroggelen ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111671073
We moeten het toch positief zien. In ieder geval vragen ze het netjes in het Nederlands.
pi_111679209
quote:
En ze hebben niet eens bekend gemaakt hoeveel het Sea Shepherd opgeleverd heeft.. Nou, en bedankt he, alle donateurs. :P
pi_111680329
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En ze hebben niet eens bekend gemaakt hoeveel het Sea Shepherd opgeleverd heeft.. Nou, en bedankt he, alle donateurs. :P
Ik vermoed een negatief saldo: niks binnen gekregen van Laura, maar wel tijd investeren in het beantwoorden van vragen over hoeveel ze nu eigenlijk hebben gekregen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:20:20 #240
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_111681495
quote:
Er staat ook dat Het Boek verkrijgbaar is, klik je op de link, staat nog steeds het boek van haar oma als enige lectuur. Ik wil best haar Boek kopen, ik wil ook sponsoren voor een recordpoging, maar ik ga niet doneren voor een plezierreisje.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_111682403
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Er staat ook dat Het Boek verkrijgbaar is, klik je op de link, staat nog steeds het boek van haar oma als enige lectuur. Ik wil best haar Boek kopen, ik wil ook sponsoren voor een recordpoging, maar ik ga niet doneren voor een plezierreisje.
Bij Laura is het verschil tussen een recordpoging en een plezierreis cosmetisch...
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:41:38 #242
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111682598
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Zou dat boek niet inmiddels een keer moeten uitkomen?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111682855
quote:
Ze heeft geen geld meer?
pi_111683430
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zou dat boek niet inmiddels een keer moeten uitkomen?
nog niet verschenen

http://www.alk.nl/?action=viewArt&cid=120&aid=546&lid=1
  vrijdag 18 mei 2012 @ 05:57:03 #245
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_111694482
Dus Laura zit nu met 2 jonge dekhengsten op haar lip.... gebeurt er niets, gebeuren er dingen tegen haar wil, of wil ze juist heel graag?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 09:06:11 #246
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_111695334
Gezien het feit dat haar voornaamste doel 'lekker losbandig leven' is, zal ze het wel willen.
Ik heb ook het idee dat het losbandige leven nu even belangrijker is dan het boek. Dit is waar ze het allemaal voor deed, mensen. Haar dromen komen nu helemaal uit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:07:10 #247
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111704951
Ze heeft de kat ("Kiwi") toch meegenomen aan boord. Nou, succes ermee, Laura...
Ben benieuwd of 't beestje in Nieuw Zeeland aankomt en, indien ja, hoe de nieuwzeelandse autoriteiten gaan reageren.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:33:16 #248
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_111706023
Ik hoop alleen dat ze niet haar moeder achterna gaat.. niet dat ze dalijk al snel ook in Nieuw-Zeeland op haar boot bevalt van een Dekbaby van 1 van die 2 varensgasten waarmee ze nu is ("geen idee wie de vader is").

En dat haar kind over 14 jaar dan naar Sint Maarten vertrekt om echt de jongste ooit te zijn. Alsjeblieft NIET dit scenario..
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:35:17 #249
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_111706076
Gaat nog leuk worden aan boord als 1 van die jongens jaloers wordt _O-
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:42:08 #250
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_111706303
Hehe ja.. als je Laura zat bent of vice versa en haar niet meer wil zien.. zul je haar altijd nog horen op 4 meter afstand ;)

Of, te lezen in Laura's dagboek:
"Bruno deed stom en zeikerig dus hebben we hem op een atol overboord gezet. Dat is niet zielig, denk dat er over 3 weken wel weer een schip langs zal varen."

quote:
Kiwi the cat is getting more used to her moving house every day and seems to like it a lot. Most of the time she is the most exciting thing on the whole boat :P
Most of the time ja... is de rest van de tijd Laura the most excited thing, of vindt ze Bruno en Shaul toch maar suffe jochies?

[ Bericht 35% gewijzigd door Perico op 18-05-2012 16:09:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')