Die foto van die poes is van 10 mei en daarna waren (zijn?) ze nog een paar dagen in Panama. Geen idee of ze die kat daadwerkelijk meeneemt richting NZ. Zou wel uitermate dom zijn, en zou ook uitermate "Laura" zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:09 schreef livelink het volgende:
Het is wel een schattig beestje, maar eigenwijs als ze is heeft ze de waarschuwingen kennelijk in de wind geslagen.
Kennelijk heeft ze nog niet genoeg van hem. Misschien dat ze hem ergens op een eiland van de boot schopt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze is nog steeds samen met die gast onderweg?
Ik zie op de foto's 2 gasten, 1 is Bruno, maar wie is die andere?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze is nog steeds samen met die gast onderweg? En Laura heeft een poes aan boord? En haar hondje Spot boeit haar niet meer?
Harteloos van haar, dat laatste..
Het is toch ook wel spannend? Emotiionele scheefgroei enzo... Gaat snijden als ze haar zin niet krijgt.. Wat doet ze in een situatie waarin ze niet kan weglopen?quote:Op zondag 13 mei 2012 23:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Gastenboek John 13-05-2012
On your solo voyage, many people thought you would go crazy out there from loneliness. I remember you thinking you'd gone mad for laughing at the wild roller-coaster ride over huge waves, but this was not loneliness. To the surprise of some, you survived. Now you face a new challenge - being confined with another person in a small space. Can you survive, or is madness just over the next wave?
Het leest als de cliffhanger voor een film of documentaire.
<deep voice> "Last time, Laura went nearly crazy. Will she succumb to madness this time? Or will she survive? Find out, after the commercial break!"
Je bedoeld dat die 10% naar Sea Laura gaatquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef MrFoureyes het volgende:
En er is weer een nieuw donatieprogramma beschikbaar: help Laura naar Nieuw Zeeland! Dit keer geen minimumdonatie (maar ook geen persoonlijk bedankje van Laura - logisch zonder ondergrens). En tien procent gaat naar ............. inderdaad, de geliefde Sea Shepherd.
En ze hebben niet eens bekend gemaakt hoeveel het Sea Shepherd opgeleverd heeft.. Nou, en bedankt he, alle donateurs.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef MrFoureyes het volgende:
En er is weer een nieuw donatieprogramma beschikbaar: help Laura naar Nieuw Zeeland! Dit keer geen minimumdonatie (maar ook geen persoonlijk bedankje van Laura - logisch zonder ondergrens). En tien procent gaat naar ............. inderdaad, de geliefde Sea Shepherd.
Ik vermoed een negatief saldo: niks binnen gekregen van Laura, maar wel tijd investeren in het beantwoorden van vragen over hoeveel ze nu eigenlijk hebben gekregen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En ze hebben niet eens bekend gemaakt hoeveel het Sea Shepherd opgeleverd heeft.. Nou, en bedankt he, alle donateurs.
Er staat ook dat Het Boek verkrijgbaar is, klik je op de link, staat nog steeds het boek van haar oma als enige lectuur. Ik wil best haar Boek kopen, ik wil ook sponsoren voor een recordpoging, maar ik ga niet doneren voor een plezierreisje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef MrFoureyes het volgende:
Bij Laura is het verschil tussen een recordpoging en een plezierreis cosmetisch...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er staat ook dat Het Boek verkrijgbaar is, klik je op de link, staat nog steeds het boek van haar oma als enige lectuur. Ik wil best haar Boek kopen, ik wil ook sponsoren voor een recordpoging, maar ik ga niet doneren voor een plezierreisje.
Zou dat boek niet inmiddels een keer moeten uitkomen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er staat ook dat Het Boek verkrijgbaar is, klik je op de link, staat nog steeds het boek van haar oma als enige lectuur. Ik wil best haar Boek kopen, ik wil ook sponsoren voor een recordpoging, maar ik ga niet doneren voor een plezierreisje.
Ze heeft geen geld meer?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef MrFoureyes het volgende:
nog niet verschenenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou dat boek niet inmiddels een keer moeten uitkomen?
Most of the time ja... is de rest van de tijd Laura the most excited thing, of vindt ze Bruno en Shaul toch maar suffe jochies?quote:Kiwi the cat is getting more used to her moving house every day and seems to like it a lot. Most of the time she is the most exciting thing on the whole boat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |