quote:

quote:

. Voor de rest nog niet zo'n irritante groep gezien. Ik denk dat ik Mohamed zelfs nog de leukste vind.
. Voor de rest nog niet zo'n irritante groep gezien. Ik denk dat ik Mohamed zelfs nog de leukste vind.

Mo brengt wat leven erin... itt Thij en Ingrid (die eruit zijn, wat niet zo erg isquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat die John er niet uit is hopelijk zakt hij alsnog door de 'stront'. Voor de rest nog niet zo'n irritante groep gezien. Ik denk dat ik Mohamed zelfs nog de leukste vind.
 )
)

quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
Straks maar even terugkijken, als ik de reacties zo lees, ga je je haast schamen dat je een Brabo bent

Je kunt nog altijd trots zijn op de New Kids.....quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
Straks maar even terugkijken, als ik de reacties zo lees, ga je je haast schamen dat je een Brabo bent

quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd trots zijn op de New Kids.....

Ik zeg niksquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:

quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
doe maar niet voordat je nog Mo achter je aan krijgt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |