Dit en het wordt niet zomaar afgeradenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:10 schreef dramatic het volgende:
En terecht. Je hebt havoniveau anders was je niet naar 't hbo gegaan. 5jaar havo+p in hbo is nog steeds een stuk eenvoudiger dan gewoon je vwo halen.
Gewoon negeren. Trolls zijn er om te negeren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:19 schreef Brainloos het volgende:
Ik ben met VWO advies naar de HAVO gegaan. Ik voer niks uit en heb de HAVO op mn sloffen gehaald. Wat maakt het nou uit of ik VWO ga doen en dan naar de TU ga, of mn HBO P haal en de bijbehorende VWO natuur en wiskunde certificaten? Deze optie is gewoon een stuk handiger voor mij. Ik heb geen zin om nog 2 jaar kansloze vakken zoals maatschappijleer en dergelijken te volgen.
Op de uni gaan ze verder op je vwo 6 niveau in wiskunde natuurkunde etc. niet op havo 5 niveau. Je begint dus met een forse achterstand terwijl het tempo een stuk hoger ligtquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:19 schreef Brainloos het volgende:
Ik ben met VWO advies naar de HAVO gegaan. Ik voer niks uit en heb de HAVO op mn sloffen gehaald. Wat maakt het nou uit of ik VWO ga doen en dan naar de TU ga, of mn HBO P haal en de bijbehorende VWO natuur en wiskunde certificaten? Deze optie is gewoon een stuk handiger voor mij. Ik heb geen zin om nog 2 jaar kansloze vakken zoals maatschappijleer en dergelijken te volgen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:26 schreef BaasD het volgende:
[..]
Op de uni gaan ze verder op je vwo 6 niveau in wiskunde natuurkunde etc. niet op havo 5 niveau. Je begint dus met een forse achterstand terwijl het tempo een stuk hoger ligt. Veel succes
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:19 schreef Brainloos het volgende:
en de bijbehorende VWO natuur en wiskunde certificaten
Ja, want vwo is wel moeilijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:10 schreef dramatic het volgende:
En terecht. Je hebt havoniveau anders was je niet naar 't hbo gegaan. 5jaar havo+p in hbo is nog steeds een stuk eenvoudiger dan gewoon je vwo halen.
Nee het is niet moeilijk, maar TS zit op de havoquote:
Bizarre route is het. Wel een typische uiting van de tijdsgeest "nee is geen optie". Wegwezen ermee, gewoon je HBO-bachelor afmaken en dan lekker beginnen in jaar 1 op het WO, zonder vrijstellingen. En een taaltoets.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:10 schreef dramatic het volgende:
Lekkere redenering, huidig beleid gebruiken als argument tegen nieuw beleid in een discussie over waarom het oude beleid zuigt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:47 schreef Brainloos het volgende:
Na je HBO bachelor kun je gewoon ( soms met een schakeljaar) aan je universitaire master beginnen. Waarom zou je dan in jaar 1 moeten starten?
Nee, dat beweer ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:50 schreef Brainloos het volgende:
Als je dit topic goed had gelezen heb ik nergens beweerd dat het oude beleid zuigt. Voor mij pakt dat oude beleid juist goed uit. Het punt is dat het eventuele nieuwe beleid voor mij slecht kan uitpakken.
Dat klopt. Dus?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:59 schreef Brainloos het volgende:
Omdat een boel hbo-ers de uni niet aankunnen hoeft dat toch niet te betekenen dat geen enkele hbo-er de uni niet aankan?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom zou je als je HAVO hebt gedaan en je ervan overtuigd bent dat je WO aan kan niet gewoon twee jaar tijd investeren om je VWO te halen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:57 schreef Roces18 het volgende:
havo > hbo p > uni is goedkoper dan vwo > uni
met dat extra jaar wat je wint kan je mooi een salaris binnen harken
win win win !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |