dit dus. Ronaldo > Messiquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:42 schreef YazooW het volgende:
Waarom zou je ze willen vergelijken? Cristiano is veel beter.
Wat bedoel jequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Houd jij het dan ook bij 1 fantopic voor Messi?
Eeuwige roem.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat krijgen we daarvoor terug Tong?
Eusebio als laatstequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:01 schreef TheFatLady het volgende:
Tong heeft gelijk.
Messi is alleen vergelijkbaar met Maradona, Pele, Cruijff, Di stefano, Garricha, Puskas, Best, Ronaldo9, Zidane.
Vergeet ik er nog een paar ?
Maar hij is NOG beterquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:01 schreef TheFatLady het volgende:
Tong heeft gelijk.
Messi is alleen vergelijkbaar met Maradona, Pele, Cruijff, Di stefano, Garricha, Puskas, Best, Ronaldo9, Zidane.
Vergeet ik er nog een paar ?
Cantona, Stoichkov, Charlton, Beckenbauer, Gerd Müller, Denis Law, Keegan, Rummenigge, Platini...quote:
Manolevje!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Doosopwielen het volgende:
Grr iedereen weet dat manolev de beste is
Wel interessant, hoe gaan we Beckenbauer met Messi vergelijken ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Cantona, Stoichkov, Charlton, Beckenbauer, Gerd Müller, Denis Law, Keegan, Rummenigge, Platini...
quote:
Ik heb Beckenbauer alleen nog maar zien analyseren in een onverstaanbare taal, kan hij ook voetballen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wel interessant, hoe gaan we Beckenbauer met Messi vergelijken ?
Hoort bv. Dunga of Casillas ook niet in dit rijtje ?
Berry van Aerle zo laag plaatsenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef tong80 het volgende:
1 Messi
2 Pelé
3 Maradona
4 Cruijff
5 Garrincha
6 Di Stefano
7 Puskas
8 Best
9 Beckenbauer
10 Berry van Aerle
Wie ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ronaldo speelt niet al vanaf het begin bij de beste club ter wereld he.
Belachelijk overschat, straks ga je Dieter Eilts nog noemen omdat hij ooit tot speler van het toernooi is uitgeroepen in 1996...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wel interessant, hoe gaan we Beckenbauer met Messi vergelijken ?
Hoort bv. Dunga of Casillas ook niet in dit rijtje ?
Dat is een fabeltje. Dat was Matthias Sammer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belachelijk overschat, straks ga je Dieter Eilts nog noemen omdat hij ooit tot speler van het toernooi is uitgeroepen in 1996...
Aah ok, heb dat altijd geloofd. Hij stond in elk geval in het team v/h toernooi.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje. Dat was Matthias Sammer.
Waar is kluivert, bergkamp, vnistelrooy en stam?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef tong80 het volgende:
1 Ronaldo
2 Pelé
3 Maradona
4 Cruijff
5 Garrincha
6 Di Stefano
7 Puskas
8 Best
9 Beckenbauer
10 Berry van Aerle
Zeg dan niksquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar is kluivert, bergkamp, vnistelrooy en stam?
Kut lijst weer hoor!
Jij niet van voetbal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van legendes
In winkelen ja.quote:
Bijna 80% van alle assists komen van Alvesquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zonder Xavi&Iniesta zou Messi NOOIT zo goed hebben gespeeld
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bijna 80% van alle assists komen van Alves![]()
En, en, en.... laat ook eigenlijk maar. kijk voor de grap eens naar een wedstrijd van Barcelona
Ben je een foute kloon van InZanity ofzo? Die heeft ook een giga bord voor z'n kopquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]Ik heb het niet over de assists
![]()
Gewoon het spel van Barça draait voor een groot deel om die twee.
Messi is trouwens wel beter in klein zijn.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je een foute kloon van InZanity ofzo? Die heeft ook een giga bord voor z'n kop
Ja, want Ronaldo zou net zo veel scoren met Manolev, Blind, Willems en Ebecilio achter hemquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Iemand heeft gelijk dus hij heeft een bord voor z'n kop
Fixed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef tong80 het volgende:
1 Messi
2 Zidane
3 Van Basten
4 Maradona
5 Cantona
6 Stoichkov
7 Pelé
8 Gerd Müller
9 Di Stéfano
10 Puskás
Geen Cruijff?quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, want Ronaldo zou net zo veel scoren met Manolev, Blind, Willems en Ebecilio achter hem
Nou, Ronaldo & Ozil naar Barcelona dan? Dan ben je voor de komende 5 jaar verzekerd dat je geen wedstrijd meer verliest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Hij zou wel meer scoren met Xavi achter hem ipv bijvoorbeeld Xabi Alonso
Seedorf won 3x de CL, maar ik zie hem ook niet in je lijstje staan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef Nober het volgende:
Cruijff won trouwens ook maar weinig toen hij Ajax verliet, 2 prijzen bij Barcelona en nog 2 bij Feijenoord.
Barcelona was toen totaal niet te vergelijken met het Barca van nu.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:15 schreef Nober het volgende:
Cruijff won trouwens ook maar weinig toen hij Ajax verliet, 2 prijzen bij Barcelona en nog 2 bij Feijenoord.
Barcelona van nu is het beste elftal OOIT. Alle facetten van het spelletje beheren ze nu. Zeg maar Oranje '74 2.0quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Barcelona was toen totaal niet te vergelijken met het Barca van nu.
Zidane, Cantona en Stoichkov staan er al in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Seedorf won 3x de CL, maar ik zie hem ook niet in je lijstje staan.
Wereldtop, top en top.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Zidane, Cantona en Stoichkov staan er al in.
Moeilijk te zeggen wat het beste elftal ooit is. Je vergeet voor het gemak even Real Madrid van de jaren 50, Ajax 71-73 en Bayern Munchen 74-76 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona van nu is het beste elftal OOIT. Alle facetten van het spelletje beheren ze nu. Zeg maar Oranje '74 2.0
En PSV 1986-1992?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen wat het beste elftal ooit is. Je vergeet voor het gemak even Real Madrid van de jaren 50, Ajax 71-73 en Bayern Munchen 74-76 bijvoorbeeld.
Spel gaat nu velen malen sneller dan toen. Maar het blijft moeilijk te zeggen ja. Soms staan er een paar jaar een team aan kop dat velen malen beter zijn dan de rest van de wereld.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen wat het beste elftal ooit is. Je vergeet voor het gemak even Real Madrid van de jaren 50, Ajax 71-73 en Bayern Munchen 74-76 bijvoorbeeld.
Nee. PSV won de europacup 1 met een flinke dosis geluk. 10 werkpaarden en 2 stokpaardjes (Romario, Gullit)quote:
Die wonnen één EC-1 vanaf de kwartfinale wisten ze in 88 niet één wedstrijd te winnen binnen 90 minuten.quote:
Gullit vertrok voor dat seizoen en Romario kwam na dat seizoen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. PSV won de europacup 1 met een flinke dosis geluk. 10 werkpaarden en 2 stokpaardjes (Romario, Gullit)
QFTquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. PSV won de europacup 1 met een flinke dosis geluk. 10 werkpaarden en 2 stokpaardjes (Romario, Gullit)
Hij had het over de periode vanaf 1986 t/m 1992. Gullit zat in 1986 bij PSV.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gullit vertrok voor dat seizoen en Romario kwam na dat seizoen.
Pelé staat ook alleen eerste vanwege de mythes, niet omdat je hem zelf hebt zien voetballen of zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef tong80 het volgende:
1 Messi
2 Pelé
3 Maradona
4 Cruijff
5 Garrincha
6 Di Stefano
7 Puskas
8 Best
9 Beckenbauer
10 Berry van Aerle
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Pelé staat ook alleen eerste vanwege de mythes, niet omdat je hem zelf hebt zien voetballen of zo
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona van nu is het beste elftal OOIT. Alle facetten van het spelletje beheren ze nu. Zeg maar Oranje '74 2.0
`quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Pelé staat ook alleen eerste vanwege de mythes, niet omdat je hem zelf hebt zien voetballen of zo
Prachtige speler inderdaad, zo sierlijk aan de balquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:37 schreef ValHallen het volgende:
Hoort sowieso bij de 10 "mooiste" voetballers ooit. Mooi qua spel dan. Wat een speler was datJammer van de blessures
Hoezo 3 x failliet, heb jij inzicht in de situatie bij de voetbalclubs ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Jij weer, met je Barca.
Vooral het drama onderdeel van voetbal begrijpen ze goed ja.
Sowieso vindt ik niet dat teams die eigenlijk al drie keer failliet zouden moeten zijn "de beste teams ooit" kan noemen. Dat is niet op eigen kracht goed worden maar op kracht van de overheid/anderen en daarmee het hele voetbal verkrachten.
Ik mis Kluivert, vnistelrooy, bergkamp en stam.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:24 schreef tong80 het volgende:
11 - Muller
12 - Van Basten
13 - Platini
14 - Eusebio
15 - Zidane
16 - Romario
17 - Ronaldo [ Braz.]
18 - Yashin
19 - Boniek
20 - Charlton
Jij weet niet dat barca iets van 700-800 miljoen aan schuld heeft, en de Spaanse overheid die dat nu, in tijden van crisis, ineens wil kwijtschulden op kosten van Nederland en Duitsland en dergelijke dus?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hoezo 3 x failliet, heb jij inzicht in de situatie bij de voetbalclubs ?
Waarvandaan op kracht van overheid ?
Kom eens met bronnen.
Barca *fap fap fap*quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Jij weer, met je Barca.
Vooral het drama onderdeel van voetbal begrijpen ze goed ja.
Sowieso vindt ik niet dat teams die eigenlijk al drie keer failliet zouden moeten zijn "de beste teams ooit" kan noemen. Dat is niet op eigen kracht goed worden maar op kracht van de overheid/anderen en daarmee het hele voetbal verkrachten.
Wow, Barca een schuld van 700 - 800 miljoen maar liefst. Tsja, dan zou ik inderdaad maar geen bronnen zoeken als ik jou wasquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij weet niet dat barca iets van 700-800 miljoen aan schuld heeft, en de Spaanse overheid die dat nu, in tijden van crisis, ineens wil kwijtschulden op kosten van Nederland en Duitsland en dergelijke dus?
Dat jij niet op je club let betekend niet dat ik m'n tijd ga verspillen om bronnen te zoeken.
Uhm echt wel nodig, aangezien barca geld moest lenen om salarissen te betalenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wow, Barca een schuld van 700 - 800 miljoen maar liefst. Tsja, dan zou ik inderdaad maar geen bronnen zoeken als ik jou was![]()
Dat bericht over kwijtschelden komt overigens niet van een voetbalclub en zal in het geval van Barca ook niet nodig zijn.
Kortom je wil een punt maken maar eigenlijk kloppen je argumenten dus niet.
Damn, dan ben ik ook al 3 x failliet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uhm echt wel nodig, aangezien barca geld moest lenen om salarissen te betalen
Heb je geen werkers uit eigen jeugdsysteem?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:46 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Damn, dan ben ik ook al 3 x failliet.
Heb 16 jaar terug geld geleend om een huis te kopen en ik heb daar zelfs nog niets van terugbetaald![]()
Moest tjidje terug zelfs geld bijlenen voor een nieuwe keuken. Arme ikke![]()
Verder uiteraard totaal niet vergelijkbaar.
2 stuks, maar die zijn nog te jong.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je geen werkers uit eigen jeugdsysteem?
Cruiff staat veel te hoog. Alleen in Nederland staat hij in de top 5...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef tong80 het volgende:
1 Messi
2 Pelé
3 Maradona
4 Cruijff
5 Garrincha
6 Di Stefano
7 Puskas
8 Best
9 Beckenbauer
10 Berry van Aerle
Marco van Basten, beste voetballer die Nederland gehad heeft, vraag maar aan Capello.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef eight het volgende:
[..]
Cruiff staat veel te hoog. Alleen in Nederland staat hij in de top 5...
Jusit wel of heb jij een dikke villa van 4 miljoen gekocht.. Als een Eredivisie club bij een bank aanklopt dat ze wat geld willen lenen aangezien ze de salarissen niet kunnen betalen, dan hebben ze al een groot probleem omdat, het niet mag. Maar Barça mag zoveel geld lenen als ze willen, ze kijken toch niet naar de schuld die wordt toch kwijtgescholden daar.. Belachelijk gewoon!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:46 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Damn, dan ben ik ook al 3 x failliet.
Heb 16 jaar terug geld geleend om een huis te kopen en ik heb daar zelfs nog niets van terugbetaald![]()
Moest tjidje terug zelfs geld bijlenen voor een nieuwe keuken. Arme ikke![]()
Verder uiteraard totaal niet vergelijkbaar.
Capello werd in de EC-1 finale van 1973 zoek gespeeld door Johan Cruijff.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Marco van Basten, beste voetballer die Nederland gehad heeft, vraag maar aan Capello.
Ook jij kent niet exakt de situatie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jusit wel of heb jij een dikke villa van 4 miljoen gekocht.. Als een Eredivisie club bij een bank aanklopt dat ze wat geld willen lenen aangezien ze de salarissen niet kunnen betalen, dan hebben ze al een groot probleem omdat, het niet mag. Maar Barça mag zoveel geld lenen als ze willen, ze kijken toch niet naar de schuld die wordt toch kwijtgescholden daar.. Belachelijk gewoon!
Ach, wat was Cruijff geweest zonder Neeskens en Mührenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Capello werd in de EC-1 finale van 1973 zoek gespeeld door Johan Cruijff.
Laatst nog eens een stuk van die wedstrijd gezien. Wat was het spel toen langzaam zegquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tsja Robben was ook nergens in de CL finale van 2010 tegen Inter.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
MANALDO!!!1111!!!EINZ!!!111quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Doosopwielen het volgende:
Grr iedereen weet dat manolev de beste is
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
MANALDO!!!1111!!!EINZ!!!111
Dat laatstequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:45 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ook jij kent niet exakt de situatie.
Om mijn punt duidelijker te maken ; welke situatie is volgens jou gezonder :
die villa van 4 miljoen met een hypotheek van 3 miljoen met een jaarsalaris van 1 miljoen, óf
een huisje van 1 ton met een hypotheek van 2 ton en een jaarsalaris van 40.000 euri.?
Dat er financieel slecht beleid is gevoerd is zeker, maar ik ben er van overtuigd dat er niets kwijtgescholden hoeft te worden en dat dit normaal terugbetaald gaat worden. Is ook al voor een deel gebeurd.
Daarvoor hoeven ze echt geen stukje grond aan de gemeente te verkopen voor 800 miljoen
Gericht aan de modjes, dus doe ermee wat je wil.quote:
Denk er het zijne van.quote:
Nee. Ronaldo is te groot (qua lengte) om echt bij Barcelona (in het systeem van Pep) te kunnen renderen, kijk maar eens naar alle spelers daar voorin, meeste zijn allemaal onder de 1.80 en zelfs 1.75. Volgens mij is dat ook wel iets waar ze naar kijken bij het kopen van spelers, Alexis is ook heel klein en ze wilden ook Rossi van Villarreal die ook maar iets van 1.70 is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, Ronaldo & Ozil naar Barcelona dan? Dan ben je voor de komende 5 jaar verzekerd dat je geen wedstrijd meer verliest.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:12 schreef Dejannn het volgende:
1. Maradona
2. Zidane
3. Cruijf
4. Messi
5. Ronaldo
6. Di Stéfano
7. Platini
8. Ronaldinho
9. Ronaldo (dikke)
10. Müller
Maar dit is vooral aanvallend natuurlijk. In principe zou ik Xavi hier ook nog ergens tussen willen, enorm ondergewaardeerde voetballer imo.
[..]
Nee. Ronaldo is te groot (qua lengte) om echt bij Barcelona (in het systeem van Pep) te kunnen renderen, kijk maar eens naar alle spelers daar voorin, meeste zijn allemaal onder de 1.80 en zelfs 1.75. Volgens mij is dat ook wel iets waar ze naar kijken bij het kopen van spelers, Alexis is ook heel klein en ze wilden ook Rossi van Villarreal die ook maar iets van 1.70 is.
Maar had dat iets met zijn lengte te maken, of met het feit dat zijn karakter botste met dat van Pep...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:17 schreef Dejannn het volgende:
Ibra stond in de punt van de aanval, daar staat nu Messi dus zou Ronaldo naar een flank moeten. Sowieso vond ik Zlatan niet superieur functioneren bij Barca.
Jaaj fuuquote:
Eens behalve keuze 1...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zal voor eens en voor altijd een einde aan deze discussies maken door mijn top 10 lijstje uit de doeken te doen. Lieden als Pele(?) en Garrincha (?) kan ik niet serieus nemen omdat in die tijd bij menig team de lokale groenteboer linksbuiten stond en de dorpspastoor onder de lat:
1 Messi (ongelofelijke stats, en dat allemaal bereikt in het huidige voetbal waar iedere tegenstander een fit goed georganiseerd team is.)
2 Zidane
3 Romario
4 CR07
5 die bolle argentijnse cocainejunk
6 Nedved
7 Bergkamp
8 Del Piero
9 Totti
10 Figo
Die man die op zijn 29ste het niveautje PSV Eindhoven niet meer aankon? Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens behalve keuze 1...
Daar moet Kluivert staan....
Als hij niet meer last had van blessures en andere praktijken. Dan durfde je dit niet eens over hem te zeggen, zo`n status zou hij hebben. Ondanks dat was hij de beste en perfecte speler ooit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die man die op zijn 29ste het niveautje PSV Eindhoven niet meer aankon? Lijkt me niet.
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:23 schreef Piebe het volgende:
Dit topic bewijst maar weer dat Tong zich al manipulerend een weg baant op FOK!
Zijn begrip voor andere meningen ligt onder het nulpunt.
Hij is in en inslecht.
Hou je een beetje in man, hij heeft wel de "Yvonne awards 2012'' gewonnen!quote:Op zondag 25 maart 2012 00:23 schreef Piebe het volgende:
Dit topic bewijst maar weer dat Tong zich al manipulerend een weg baant op FOK!
Zijn begrip voor andere meningen ligt onder het nulpunt.
Hij is in en inslecht.
quote:Op zondag 25 maart 2012 01:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hou je een beetje in man, hij heeft wel de "Yvonne awards 2012'' gewonnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |