abonnement Unibet Coolblue
pi_109389191
Complottheoriën categorisch afdoen als onzin, getuigt in mijn ogen als even weinig intelligentie als blindelings complottheoriën aanhangen.

Dat er complotten bestaan lijkt me buiten kijf staan.
De vraag is alleen welke zijn er verzonnen en welke zijn echt.
Het blijft voor ons plebs toch altijd een beetje bij speculeren, of pas tientallen jaren later als de geheimhouding vervalt, wordt het pas duidelijk.
pi_109389192
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:08 schreef Droomert het volgende:
Nee, maar als het normaal gevonden wordt dat mensen die in het westen opgegroeid zijn hier mensen vermoorden omdat er iets aan de andere kant van de wereld gebeurd. Moet je niet raar op kijken van een tegenreactie.
Je hebt het over een "tegenreactie". Zo zien de daders het ook, hun aanslagen zijn een tegenreactie op de misdaden van de VS en Israël.

quote:
We waren alleen maar tolerant.
Dat is te zien aan je reacties ja.
pi_109389203
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk veel moeilijker dan een echt vliegtuig crashen?


Maar goed, ik kap er mee jongens en meisjes. Het topic wordt langzaam een 9/11 topic en dat lijkt me niet de bedoeling. Overigens grotendeels mijn schuld.
Veel mensen die tegenwoordig met eigen cameras, telefoons etc filmen.
Je moet een goeie 3d modeller en animator hebben. Mensen die post-production doen.
Mensen die bommen plaatsen in het gebouw. Etc. etc.

Of je koopt een boze moslim om om wraak te nemen op Amerika met een vliegtuig.

Ik weet wel wat ik zou kiezen.

[edit] En daarom vind ik conspiracies altijd zo debiel. Ze gaan altijd uit van complexe plannen terwijl juist de simpelste de meest logische zijn. Als iemand denkt dat Amerika zichzelf heeft laten aanvallen voor olie, is dat zijn goed recht.
Als je denkt dat ze dat op debiele manieren doen, vind ik het wel gek :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_109389235
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:10 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Je hebt het over een "tegenreactie". Zo zien de daders het ook, hun aanslagen zijn een tegenreactie op de misdaden van de VS en Israël.

[..]

Dat is te zien aan je reacties ja.
Ik ben niet tolerant tegenover moordenaars sorry.
pi_109389259
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:12 schreef Droomert het volgende:
Ik ben niet tolerant tegenover moordenaars sorry.
Want de PVV is alleen maar intolerant tegenover moordenaars.
pi_109389263
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:12 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Want de PVV is alleen maar intolerant tegenover moordenaars.
Ik stem geen PVV.
pi_109389299
quote:
11s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:13 schreef Droomert het volgende:
Ik stem geen PVV.
Maar je had het wel over de PVV in reactie #194, vandaar mijn reactie.
pi_109389324
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:14 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Maar je had het wel over de PVV in reactie #194, vandaar mijn reactie.
Sorry ;(

Maar ik snap het verband niet tussen Israel's daden en in het westen joodse kinderen vermoorden.
Klinkt racistisch. Of waren het geheime spionnen van Israel, die kleuters?
pi_109389353
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
Grootste probleem bij complot theorien is de aantallwn mensen die nodig zijn om ze te realiseren en de gwheimhoudig daarvan. In mijn beleving zou er allang iemand voor veel geld uit de school geklapt zijn als ook maar de helft waar was.
In Gomorra stadjes in het zuiden van Italië weten vele mensen ook donders goed wie de leden zijn, maar klappen niet uit de school uit vrees dat hen of hun familie iets wordt aangedaan. Daarbij wordt er veelal op een need-to-know-basis gewerkt en weet niet iedereen die deelneemt aan het complot hoe het volledig in elkaar steekt. Ook zullen veel mensen voor een flinke smak geld bereid zijn hun smoel te houden.
pi_109389368
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:14 schreef Droomert het volgende:
Sorry ;(

Maar ik snap het verband niet tussen Israel's daden en in het westen joodse kinderen vermoorden.
Klinkt racistisch. Of waren het geheime spionnen van Israel, die kleuters?
Het waren Israëlische burgers en een legitiem doelwit volgens de dader. De dader heeft ook mede-Noord-Afrikanen vermoord omdat ze in het Franse leger dienden.
pi_109389431
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:16 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Het waren Israëlische burgers en een legitiem doelwit volgens de dader. De dader heeft ook mede-Noord-Afrikanen vermoord omdat ze in het Franse leger dienden.
Toch raar dat wanneer iemand zich zo verwant voelt met een ander land hij of zij daar niet gewoon gaat wonen.
pi_109389476
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:09 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Hij was dan ook niet de dader.
Volgens de complottheorie van de regering van de VS was hij wel bij Al Qa'ida betrokken. Tast dat dan je geloof in die complottheorie aan, of kun je daar lekker selectief in zijn?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_109389550
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens de complottheorie van de regering van de VS was hij wel bij Al Qa'ida betrokken. Tast dat dan je geloof in die complottheorie aan, of kun je daar lekker selectief in zijn?
De VS heeft gelogen daarover, ze wilden de aanslag in hun voordeel gebruiken, dat doet niets af aan het feit dat die aanslagen door al-Qaeda zijn gepleegd.
pi_109389573
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:18 schreef Droomert het volgende:
Toch raar dat wanneer iemand zich zo verwant voelt met een ander land hij of zij daar niet gewoon gaat wonen.
Het is duidelijk dat hij zich niet aan een land verwant voelde, maar aan zijn religie en mede-moslims elders in de wereld.
pi_109389601
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:10 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Veel mensen die tegenwoordig met eigen cameras, telefoons etc filmen.
In 2001 was de digitale camera nog geen gemeengoed. Laat staan dat er al mobieltjes waren die beschikten over een camera.

Daarnaast zijn praktisch alle foto's en beelden van het gebeuren toe te schrijven aan professionals. Magnum photo's is daarbij een opvallend vaak voorkomende naam.

quote:
Je moet een goeie 3d modeller en animator hebben. Mensen die post-production doen.
Mensen die bommen plaatsen in het gebouw. Etc. etc.
Hoezo goed? Wat versta jij onder goed? Tegenwoordig kan iedereen met een beetje know how dit op zijn eigen zolderkamertje. Daarbij ga ik er vanuit dat het militaire apparaat over voldoende kennis en know how beschikt om een dergelijke simulatie te creëren.

quote:
Of je koopt een boze moslim om om wraak te nemen op Amerika met een vliegtuig.
19 stuks in dit geval, met alle risico's van dien. Wat als er 1 uit de school klapt, of op het laatste moment doorflipt? Wat als ze gepakt worden door een over ijverige agent of douane beambte? Wat als de kaping mislukt omdat de passagiers en het boordpersoneel het weten te voorkomen?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 15:24:31 ]
pi_109389624
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:22 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat hij zich niet aan een land verwant voelde, maar aan zijn religie en mede-moslims elders in de wereld.
Er gaan volgens mij meer moslims dood door moslims. Misschien moest hij daar eens aan gaan werken.
pi_109389628
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:21 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

De VS heeft gelogen daarover, ze wilden de aanslag in hun voordeel gebruiken, dat doet niets af aan het feit dat die aanslagen door al-Qaeda zijn gepleegd.
Dus je gelooft ze de ene keer wel en de andere keer niet? Is er nog een andere reden om ze de andere keer wel te geloven anders dan dat het nog niet ook een leugen is gebleken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_109389648
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus je gelooft ze de ene keer wel en de andere keer niet? Is er nog een andere reden om ze de andere keer wel te geloven anders dan dat het nog niet ook een leugen is gebleken?
Hij gelooft alleen al-Qaeda.
pi_109389820
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus je gelooft ze de ene keer wel en de andere keer niet? Is er nog een andere reden om ze de andere keer wel te geloven anders dan dat het nog niet ook een leugen is gebleken?
Nergens heb ik gezegd dat alle complottheorieën niet waar zijn. Ik heb ook nergens gezegd dat ik de VS geloof. Wat ik heb gezegd is dat ik liever luister naar wat de daders/betrokkenen zelf zeggen.

Als de dader zegt: ik heb het gedaan om zus en zo, dan geloof ik dat eerder dan een complottheorie die beweert dat het een inside job van de repitilians was.
pi_109390138
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:30 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Nergens heb ik gezegd dat alle complottheorieën niet waar zijn. Ik heb ook nergens gezegd dat ik de VS geloof. Wat ik heb gezegd is dat ik liever luister naar wat de daders/betrokkenen zelf zeggen.

Als de dader zegt: ik heb het gedaan om zus en zo, dan geloof ik dat eerder dan een complottheorie die beweert dat het een inside job van de repitilians was.
Dat snap ik. Alleen zijn er helemaal geen daders die zich zo hebben uitgelaten dat de officiele complottheorie wordt ondersteund. Die komt dan uit de mond van bewezen meervoudig leugenaars op meerdere punten van dit en aanverwante dossiers, dan vraag ik me af hoe je zo zeker kunt zijn van hoe het complot in elkaar zat en wie erachter zit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 15:43:11 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_109390259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:22 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat hij zich niet aan een land verwant voelde, maar aan zijn religie en mede-moslims elders in de wereld.
Goh, wat geweldig. Dankzij dat 'verwant voelen' moordt hij dus gewoon andere mensen uit?
Stel: een neonazi moordt een aantal moslims uit. Sta jij er dan nog zo begrijpend tegenover?
pi_109390356
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat snap ik. Alleen zijn er helemaal geen daders die zich zo hebben uitgelaten dat de officiele complottheorie wordt ondersteund. Die komt dan uit de mond van bewezen meervoudig leugenaars op meerdere punten van dit en aanverwante dossiers, dan vraag ik me af hoe je zo zeker kunt zijn van hoe het complot in elkaar zat en wie erachter zit.
Ik ben er niet zeker van hoe het complot precies in elkaar zat, ik weet alleen wie de daders zijn omdat ze de aanslagen hebben opgeëist.
pi_109390405
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
Goh, wat geweldig. Dankzij dat 'verwant voelen' moordt hij dus gewoon andere mensen uit?
We zijn inmiddels 7 doden verder, dus het antwoord is ja. Wat hij deed zag ie waarschijnlijk als zelfverdediging tegenover de VS en co die Afghanistan bezetten en Israël dat zijn moslimbroeders afslacht. Kun je ook lezen in alle nieuwsberichten.

quote:
Stel: een neonazi moordt een aantal moslims uit. Sta jij er dan nog zo begrijpend tegenover?
Nee.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 15:51:38 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_109390553
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:47 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

We zijn inmiddels 7 doden verder, dus het antwoord is ja. Wat hij deed zag ie waarschijnlijk als zelfverdediging tegenover de VS en co die Afghanistan bezetten en Israël dat zijn moslimbroeders afslacht. Kun je ook lezen in alle nieuwsberichten.

[..]

Nee.
Goh, waarom verbaast me dat nu niet :')
pi_109390579
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:46 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Ik ben er niet zeker van hoe het complot precies in elkaar zat, ik weet alleen wie de daders zijn omdat ze de aanslagen hebben opgeëist.
Wie? Waar? Wanneer?

Overigens sluit dat ook een inside job niet uit wat betreft het tot een succes maken van die aanslag.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')