Wil jij zeggen dat dat niet zo is dan? Er zijn genoeg bewijzen dat dat waar is hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:45 schreef The_stranger het volgende:
Voorbeeld is het door jouw genoemde 9/11 complot. Hier op fok was er een user die werkelijk dacht dat er geen vliegtuigen in de torens gevlogen waren, maar dat dat holografische projecties waren terwijl er onbemande drones rondvlogen om de (voornamelijk Joodse) elite in de VS de beste beelden te geven...
Er zijn complottheorieen die aannemelijker lijken dan de officiele regeringsverklaring op dat moment.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
Veel complot theorien zijn echt zo ingewikkeld en absurd dat mensen dat helemaal niet kunnen doen. Zo intelligent en kundig zijn mensen niet
Noem er eens 1 dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn complottheorieen die aannemelijker lijken dan de officiele regeringsverklaring op dat moment.
Nou ja, Baajguardian is weer terug op fok, hij was de bedenker van het sprookje, kun je lekker met hem er verder over bomen....quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat dat niet zo is dan? Er zijn genoeg bewijzen dat dat waar is hoor.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat dat niet zo is dan? Er zijn genoeg bewijzen dat dat waar is hoor.
Daar heb je weer een complot theorie die als waarheid wordt geponeerd.quote:Dat er met 9/11 iets niet klopt is duidelijk.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn complottheorieen die aannemelijker lijken dan de officiele regeringsverklaring op dat moment.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef Ulx het volgende:
Omdat mensen nu eenmaal moeite hebben met de voorstelling dat iets dat heel groot is en/of veel impact heeft door een paranoide sukkel uit de buurt is gedaan.
Dit is de reden, TS.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik vind het moeilijk te geloven dat er geen enkele foto is van het vliegtuig dat het Pentagon heeft geraakt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Daar heb je weer een complot theorie die als waarheid wordt geponeerd.
Ah ok, maar je poneert het als waarheid zijnde.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:50 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat er geen enkele foto is van het vliegtuig dat het Pentagon heeft geraakt.
Dat wil niet zeggen dat ik denk dat de Joden, de vrijmetselaars of de reptilians het hebben gedaan.
Ik denk dat regeringen vaak ook onnodig te geheimzinnig doen over bepaalde zaken, wat conspiracy theories in de hand werkt.
Wat zou er niet kunnen kloppen aan een paar boze moslims die in twee torens vliegen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef Viajero het volgende:
Dat er met 9/11 iets niet klopt is duidelijk.
Waarom zou ik dat moeten weten? Ik vind het officieele verhaal niet geloofwaardig, dat betekent niet dat ik dan weet wat er wel gebeurd is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ah ok, maar je poneerd het als waarheid zijnde.
Ik heb daar bv totaal geen moeite mee als je weet wat er in het pentagon gebeurd.
Duidelijk. Dat maakt mij ook niks uit, maar jij schrijft dat het duidelijk is dat er iets niet klopt aan het officiële verhaal, terwijl dat JOUW mening is en niet de waarheid hoeft te zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:53 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten? Ik vind het officieele verhaal niet geloofwaardig, dat betekent niet dat ik dan weet wat er wel gebeurd is.
Zo'n schijtfilm verdient ook geen aandachtquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:53 schreef strontboer het volgende:
Opmerkelijk dat ik hier Zeitgeist nog niet voorbij heb zien komen.
En het Pentagon (midden in de hoofdstad van de VS, een aanval op het hoofdkwartier van de machtigste strijdkrachten van de wereld, maar geen enkele beelden, zelfs geen onscherpe foto van een beveiligingscamera oid).quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:53 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Wat zou er niet kunnen kloppen aan een paar boze moslims die in twee torens vliegen?
Doet me denken aan die southpark aflevering.
"I have a raging clue right now."
Weer een complot theoriequote:Op woensdag 21 maart 2012 17:56 schreef SillyWalks het volgende:
Het enige wat echt niet klopt aan 9/11, is dat ze het hebben laten gebeuren. Voor de rest dat de regering er zelf achter zou zitten is onzin, maar ze hebben het wel laten gebeuren. Er is ook geld mee verdiend op de beurs door aandelen te kopen/verkopen waarvan ze wisten dat die omhoog/omlaag zouden gaan na de aanslagen. En het was de reden die ze nodig hadden om hun oorlogjes en regelgeving doorgedrukt te krijgen, waar ook heel wat mensen veel aan verdiend hebben (en die mensen hebben er schijt aan dat het de hele Amerikaanse economie in de prut heeft geholpen).
Nee dat is vooropgezet, door de chemtrails worden stoffen verspreid waardoor ze verwarrend overkomen en dus zo door de illuminatie onschadelijk gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
De mensen die complottheoriën propageren zijn vaak rare types die op voorhand al niet betrouwbaar of stabiel overkomen, dat ten eerste.
Heb ze altijd met veel plezier kunnen kijken. Heb jij ze allemaal gezien dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zo'n schijtfilm verdient ook geen aandacht
Ja maar niet af, omdat ik ze zo slecht vond en zo vol bullshit vond dat ik het niet aankon om ze af te kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heb ze altijd met veel plezier kunnen kijken. Heb jij ze allemaal gezien dan?
Dus die schade aan het Pentagon is op magische wijze ontstaan? Oh nee, het zal wel weer een cruise raket zijn *gaap*. Vertel dat aan de mensen die in dat vliegtuig zaten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:56 schreef Viajero het volgende:
[..]
En het Pentagon (midden in de hoofdstad van de VS, een aanval op het hoofdkwartier van de machtigste strijdkrachten van de wereld, maar geen enkele beelden, zelfs geen onscherpe foto van een beveiligingscamera oid).
Welk vliegtuig? Dat was een hologram. Die mensen hebben nooit bestaan!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:58 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Dus die schade aan het Pentagon is op magische wijze ontstaan? Oh nee, het zal wel weer een cruise raket zijn *gaap*. Vertel dat aan de mensen die in dat vliegtuig zaten.
Tja, het ligt er waarschijnlijk maar net aan vanuit welk standpunt je naar die films kijkt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja maar niet af, omdat ik ze zo slecht vond en zo vol bullshit vond dat ik het niet aankon om ze af te kijken.
Dat JIJ geen beelden hebt gezien hoef niet te betekenen dat ze er niet zijn. Beveiligingsbeelden worden praktisch nooit zomaar openbaar gemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:56 schreef Viajero het volgende:
[..]
En het Pentagon (midden in de hoofdstad van de VS, een aanval op het hoofdkwartier van de machtigste strijdkrachten van de wereld, maar geen enkele beelden, zelfs geen onscherpe foto van een beveiligingscamera oid).
Het lijkt mij alleen onwaarschijnlijk dat er absoluut geen beelden van zijn. Zo vreemd is het toch niet om dat te denken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:58 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Dus die schade aan het Pentagon is op magische wijze ontstaan? Oh nee, het zal wel weer een cruise raket zijn *gaap*. Vertel dat aan de mensen die in dat vliegtuig zaten.
Jaaaaaaa, de hologram complottheorie... Hoeveel kilo wiet moet je wel niet hebben gerookt om bij zoiets te komenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:59 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Welk vliegtuig? Dat was een hologram. Die mensen hebben nooit bestaan!
Maar maar het komt door HAARP!quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, de hologram complottheorie... Hoeveel kilo wiet moet je wel niet hebben gerookt om bij zoiets te komenBlijft toch elke keer wel weer grappig om die onzin voorbij te zien komen
Als ik Amerika was zou ik ook geen beelden op internet willen hebben waar te zien is hoe mijn machtigste militaire centrum met succes wordt aangevallen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:00 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het lijkt mij alleen onwaarschijnlijk dat er absoluut geen beelden van zijn. Zo vreemd is het toch niet om dat te denken?
"Zomaar" zeg je. Alsof er geen enkele aanleiding zou zijn om die beelden vrij te geven. Zoals ik eerder al zei, als er onnodig geheimzinnig wordt gedaan dan leidt dat tot conspiracy theories. En nogmaals, ik weet niet wat er is gebeurd. Het lijkt mij inderdaad aannemelijk dat er een vliegtuig ingevlogen is, maar dat er geen beelden zijn klopt wmb gewoon niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat JIJ geen beelden hebt gezien hoef niet te betekenen dat ze er niet zijn. Beveiligingsbeelden worden praktisch nooit zomaar openbaar gemaakt.
Waar is het vliegtuig dan gebleven? Waar zijn de inzittende van het verdwenen vliegtuig dan heengegaan?
Dit dus en het boeit de regering geen ruk of er halve malloten rondlopen die idiote dingen beweren en het officiele verhaal neit geloven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:03 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Als ik Amerika was zou ik ook geen beelden op internet willen hebben waar te zien is hoe mijn machtigste militaire centrum met succes wordt aangevallen.
Nee. Er zijn genoeg dingen die aangeven dat het officiele verhaal niet klopt.. maar wat er dan wel klopt..?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja nou en... Dan zijn er toch conspiracy theorien.. Denk je dat de regering van de VS dat ook maar ene ruk boeit....quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:03 schreef Viajero het volgende:
[..]
"Zomaar" zeg je. Alsof er geen enkele aanleiding zou zijn om die beelden vrij te geven. Zoals ik eerder al zei, als er onnodig geheimzinnig wordt gedaan dan leidt dat tot conspiracy theories. En nogmaals, ik weet niet wat er is gebeurd. Het lijkt mij inderdaad aannemelijk dat er een vliegtuig ingevlogen is, maar dat er geen beelden zijn klopt wmb gewoon niet.
Nee, er zijn aanwijzingen, die verkeerd zijn geinterpreteerd of nog niet goed zijn verklaard, waar onwetende mensen hun eigen verhaal aan vast knopen om zo interessant te kunnen doen tegenover vrienden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee. Er zijn genoeg dingen die aangeven dat het officiele verhaal niet klopt.. maar wat er dan wel klopt..?
Ik geef gewoon antwoord op de vraag in de TT edit OP. Waarom reageer je zo agressief?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja nou en... Dan zijn er toch conspiracy theorien.. Denk je dat de regering van de VS dat ook maar ene ruk boeit....
Er is nog geen Youtube filmpje gepostquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:01 schreef YazooW het volgende:
Overigens verneuken we het topic door specifiek in te gaan op 9/11...
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Er is nog geen Youtube filmpje gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |