abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109358242
Pedofilie en Pedoseksualiteit zijn verwanten van elkaar, en allebei verwerpelijk.

Neem hier eens een kijkje ( :r )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
pi_109358310
Dat is juist het bewijs dat hulp belangrijk is. Als ze bij elkaar steun moeten gaan zoeken gaat het niet goed natuurlijk.
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:44:00 #53
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_109358316
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pedofilie en Pedoseksualiteit zijn verwanten van elkaar, en allebei verwerpelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk nog eens rustig na over de situatie, misschien kom je dan tot inzicht dat het één je overkomt en het ander een keuze is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_109358642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:44 schreef Strani het volgende:

[..]

Denk nog eens rustig na over de situatie, misschien kom je dan tot inzicht dat het één je overkomt en het ander een keuze is.
Tot dat inzicht was ik al wel gekomen. Mocht het niet zo overkomen (wat een flauwe woordgrap :') )
Bij deze.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:56:39 #55
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109358809
Er is nog een partij, of inmiddels niet meer, dan is er in dat geval nog een leuke stichting waar ts zich prima bij kan aansluiten.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_109358863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er is nog een partij, of inmiddels niet meer, dan is er in dat geval nog een leuke stichting waar ts zich prima bij kan aansluiten.
knip

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2012 21:25:26 ]
pi_109358880
quote:
11s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Is alleen voor mannen geloof ik.

Trouwens wel opvallend dat het altijd mannen zijn, die pedoseksueel zijn. :r
Dat is dus niet zo...
pi_109358911
Pedoseksueel wel bijna altijd toch?

Pedofielen weet ik niet.
pi_109359102
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:58 schreef Chai het volgende:
Pedoseksueel wel bijna altijd toch?

Pedofielen weet ik niet.
Ach ik ben niet zo thuis in de materie, maar je leest wel eens zaken van vrouwen die kinderen dwingen tot dingen...

Ach weet je, ik weet het ook niet :N ik riep waarschijnlijk ook eens wat :@
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:03:30 #60
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109359112
quote:
11s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Is alleen voor mannen geloof ik.

Trouwens wel opvallend dat het altijd mannen zijn, die pedoseksueel zijn. :r
Dat is niet zo. Vrouwen schijnen veel vaker die gedachtes te koesteren en pragmatiseren dan aanvankelijk werd gedacht.
pi_109359176
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat is niet zo. Vrouwen schijnen veel vaker die gedachtes te koesteren en pragmatiseren dan aanvankelijk werd gedacht.
Wat is pragmatiseren dan?

En gedachtes koesteren maakt niet uit zo lang je er niets mee doet.

Maar volgens mij zijn er iig geen vrouwen bij Martijn.
pi_109359199
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik denk dat ie praktiseren bedoelt?
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:06:39 #63
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109359239
quote:
5s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Ik denk dat ie praktiseren bedoelt?
Oeps :')
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:06:46 #64
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_109359244
gedachten ten uitvoer brengen zal het wel zijn.
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:07:57 #65
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109359291
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee maar vrouwen schijnen wel vaker pedoseksuele handelingen te verrichten dan eerst werd gedacht. Alleen is het nog steeds zo dat vrouwen nooit worden verdacht omdat zij kinderen vaker kunnen beetpakken zonder dat het als eng wordt gezien.
pi_109359595
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:07 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nee maar vrouwen schijnen wel vaker pedoseksuele handelingen te verrichten dan eerst werd gedacht. Alleen is het nog steeds zo dat vrouwen nooit worden verdacht omdat zij kinderen vaker kunnen beetpakken zonder dat het als eng wordt gezien.
Heel eerlijk gezegd is dat wel een probleem aan het worden. Ik heb zelf een kindje van 1,5 en ook contact met andere ouders.

Daar zit een meisje van 7 tussen die mij de gekste "oom" vindt :') (ik ben best maf in het echt, oefen maffe saturday night fever dansjes met haar O+)

Ze wil vaak graag bij mij op schoot zitten en klimt als een malle over me heen, en aan de ene kant vind ik het schattig maar aan de andere kant voel je je best wel opgelaten, ondanks dat ik haar moeder al ken sinds ik 15 ben (ben nu 36) en zij het helemaal niet gek of erg vindt dat ik dikke maatjes ben met Noa (zo heet ze). Toch zet ik haar steeds tactisch naast me op de bank, ook omdat ze me soms bijna doormidden breekt :') ....

Die gekke pedofielen hebben echt een hoop verziekt ;( Maar wat moet je doen als man, ik bedoel haar steeds afwijzen en wegzetten maakt ook verwrongen mensen lijkt mij....

(best een post zo op KLB, bashers, kom er maar in ;( :') )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2012 19:17:10 ]
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:37:55 #67
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109360477
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

SPOILER
En dan meteen getagged worden als pedofiel met mijn IP nee dankje :r
pi_109360662
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:49 schreef Fascination het volgende:
:')! Je weet dat niet de pedofiele geaardheid, maar de seksuele handelingen tussen kind en volwassene strafbaar zijn? Zo ja, dan snap je waarom er een onderscheid gemaakt dient te worden tussen pedofielen en pedoseksuelen.
Er is geen verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen. Dat zogenaamde verschil wordt slechts krampachtig in stand gehouden omdat de gemiddelde mens - zoals ook in dit topic blijkt - te stupide is om te begrijpen dat niet iedere pedofiel handelt naar zijn seksuele verlangens.
pi_109360672
Godverdomme, ik weet niet welke definitie voor pedofilie jij hanteert maar lees ff de BNW. Fantaseren over kinderen zonder dat iemand (dus ook de 'pedofiel' zelf) er aan onderdoor gaat valt niet onder pedofilie. Pedofilie is het seksueel aangetrokken voelen tot kinderen van 13 jaar jonger terwijl je zelf 5 jaar ouder en tenminste 16 bent.

Sowieso, waarom wil je dat je kinderfetisch een naam krijgt? Hou het voor jezelf. De naam pedofiel is voor de pedoseksuelen en door de huidige taboo zal dat niet snel veranderen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_109360899
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef dustbrain het volgende:
Pedofilie is het seksueel aangetrokken voelen tot kinderen van 13 jaar jonger terwijl je zelf 5 jaar ouder en tenminste 16 bent.

Sowieso, waarom wil je dat je kinderfetisch een naam krijgt? Hou het voor jezelf. De naam pedofiel is voor de pedoseksuelen en door de huidige taboo zal dat niet snel veranderen.
Ja, maar dat betekent niet automatisch dat iemand daar iets mee doet. Alleen het kan wel een zware last zijn en daarbij kan iemand hulp nodig hebben.

Door het steeds groter wordende taboe wordt de drempel om hulp te zoeken steeds groter. Er wordt vanuit gegaan dat een pedofiel (niet strafbaar) ook gelijk een pedoseksueel (strafbaar) is. Daarom wil zo iemand dit koste wat kost verbergen en zal iemand niet gauw hulp zoeken.

Zo iemand raakt steeds verder van de maatschappij verwijdert doordat hij/zij in de knoop raakt met zichzelf en daardoor neemt de kans dat zo iemand daadwerkelijk zijn/haar seksualiteit gaat praktiseren.
pi_109361457
quote:
13s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja, maar dat betekent niet automatisch dat iemand daar iets mee doet. Alleen het kan wel een zware last zijn en daarbij kan iemand hulp nodig hebben.

Door het steeds groter wordende taboe wordt de drempel om hulp te zoeken steeds groter. Er wordt vanuit gegaan dat een pedofiel (niet strafbaar) ook gelijk een pedoseksueel (strafbaar) is. Daarom wil zo iemand dit koste wat kost verbergen en zal iemand niet gauw hulp zoeken.

Zo iemand raakt steeds verder van de maatschappij verwijdert doordat hij/zij in de knoop raakt met zichzelf en daardoor neemt de kans dat zo iemand daadwerkelijk zijn/haar seksualiteit gaat praktiseren.
Waar baseer jij dat dramatische verhaal op? Op jezelf?

Als een pedofiel zijn praktijken niet onder controle denkt te houden kan hij gewoon hulp zoeken en hij zal dan geholpen worden. Er staat hem helemaal geen gevangenisstraf boven het hoofd tenzij het een gevaar oplevert, en dat is meer dan logisch.
Best wel sneu eigenlijk om de maatschappij de schuld te geven van het niet onder controle kunnen houden van eigen zieke ingevingen, echt iets wat schuldige pedo's graag doen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_109361590
Mensen die denken dat ik pedofiel ben. :')

Hoewel dat niet zo erg is, zo lang ik dan maar niet pedoseksueel ben. :)
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:02:33 #73
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109361612
Chai olle pedo kom es effe bij opa ricko op school :@ popke dikke tuut :*
pi_109361784
Ricko is slechts 'n pedosexueel.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:07:00 #75
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109361828
Efeboseksueel ben ik hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')