SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pedofilie en Pedoseksualiteit zijn verwanten van elkaar, en allebei verwerpelijk.
Neem hier eens een kijkje ()
Denk nog eens rustig na over de situatie, misschien kom je dan tot inzicht dat het één je overkomt en het ander een keuze is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot dat inzicht was ik al wel gekomen. Mocht het niet zo overkomen (wat een flauwe woordgrapquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk nog eens rustig na over de situatie, misschien kom je dan tot inzicht dat het één je overkomt en het ander een keuze is.
knipquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er is nog een partij, of inmiddels niet meer, dan is er in dat geval nog een leuke stichting waar ts zich prima bij kan aansluiten.
Dat is dus niet zo...quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen voor mannen geloof ik.
Trouwens wel opvallend dat het altijd mannen zijn, die pedoseksueel zijn.
Ach ik ben niet zo thuis in de materie, maar je leest wel eens zaken van vrouwen die kinderen dwingen tot dingen...quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:58 schreef Chai het volgende:
Pedoseksueel wel bijna altijd toch?
Pedofielen weet ik niet.
Dat is niet zo. Vrouwen schijnen veel vaker die gedachtes te koesteren en pragmatiseren dan aanvankelijk werd gedacht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen voor mannen geloof ik.
Trouwens wel opvallend dat het altijd mannen zijn, die pedoseksueel zijn.
Wat is pragmatiseren dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Vrouwen schijnen veel vaker die gedachtes te koesteren en pragmatiseren dan aanvankelijk werd gedacht.
Ik denk dat ie praktiseren bedoelt?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is pragmatiseren dan?
En gedachtes koesteren maakt niet uit zo lang je er niets mee doet.
Maar volgens mij zijn er iig geen vrouwen bij Martijn.
Oepsquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik denk dat ie praktiseren bedoelt?
Nee maar vrouwen schijnen wel vaker pedoseksuele handelingen te verrichten dan eerst werd gedacht. Alleen is het nog steeds zo dat vrouwen nooit worden verdacht omdat zij kinderen vaker kunnen beetpakken zonder dat het als eng wordt gezien.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is pragmatiseren dan?
En gedachtes koesteren maakt niet uit zo lang je er niets mee doet.
Maar volgens mij zijn er iig geen vrouwen bij Martijn.
Heel eerlijk gezegd is dat wel een probleem aan het worden. Ik heb zelf een kindje van 1,5 en ook contact met andere ouders.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee maar vrouwen schijnen wel vaker pedoseksuele handelingen te verrichten dan eerst werd gedacht. Alleen is het nog steeds zo dat vrouwen nooit worden verdacht omdat zij kinderen vaker kunnen beetpakken zonder dat het als eng wordt gezien.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pedofilie en Pedoseksualiteit zijn verwanten van elkaar, en allebei verwerpelijk.
Neem hier eens een kijkje ()
En dan meteen getagged worden als pedofiel met mijn IP nee dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is geen verschil tussen pedofielen en pedoseksuelen. Dat zogenaamde verschil wordt slechts krampachtig in stand gehouden omdat de gemiddelde mens - zoals ook in dit topic blijkt - te stupide is om te begrijpen dat niet iedere pedofiel handelt naar zijn seksuele verlangens.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:49 schreef Fascination het volgende:
! Je weet dat niet de pedofiele geaardheid, maar de seksuele handelingen tussen kind en volwassene strafbaar zijn? Zo ja, dan snap je waarom er een onderscheid gemaakt dient te worden tussen pedofielen en pedoseksuelen.
Ja, maar dat betekent niet automatisch dat iemand daar iets mee doet. Alleen het kan wel een zware last zijn en daarbij kan iemand hulp nodig hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef dustbrain het volgende:
Pedofilie is het seksueel aangetrokken voelen tot kinderen van 13 jaar jonger terwijl je zelf 5 jaar ouder en tenminste 16 bent.
Sowieso, waarom wil je dat je kinderfetisch een naam krijgt? Hou het voor jezelf. De naam pedofiel is voor de pedoseksuelen en door de huidige taboo zal dat niet snel veranderen.
Waar baseer jij dat dramatische verhaal op? Op jezelf?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet automatisch dat iemand daar iets mee doet. Alleen het kan wel een zware last zijn en daarbij kan iemand hulp nodig hebben.
Door het steeds groter wordende taboe wordt de drempel om hulp te zoeken steeds groter. Er wordt vanuit gegaan dat een pedofiel (niet strafbaar) ook gelijk een pedoseksueel (strafbaar) is. Daarom wil zo iemand dit koste wat kost verbergen en zal iemand niet gauw hulp zoeken.
Zo iemand raakt steeds verder van de maatschappij verwijdert doordat hij/zij in de knoop raakt met zichzelf en daardoor neemt de kans dat zo iemand daadwerkelijk zijn/haar seksualiteit gaat praktiseren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |