Kijk, dat is aan de andere kant juist leuk om te horen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef Bastard het volgende:
Ik kom aan mijn huidige baan via facebook, een klant van mij had ik als friend.
En die polste mij via facebook namens de nieuwe werkgever, dus het kan ook goed uitpakken
Bij wie meld je ze aan? En waarom?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:15 schreef Psy-freak het volgende:
Een werkgever die mn wachtwoord vraagt lach ik uit en zal ik aanmelden.
Dat zeker, je moet toch een voorzichtige houding hebben vind ik over wat je op twitter of facebook gooit. Politieke voorkeur, of dronkemans verhalen, of wat al niet meer doen je meer schade dan goed denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk, dat is aan de andere kant juist leuk om te horen.
Ik zelf denk altijd wel even 2 keer na voor ik iets post.
Als ik soms zie wat sommigen allemaal posten, dan vraag ik mij wel af wat ze denken te bereiken, en of ze überhaupt wel eerst goed na hadden gedacht voor ze het posten.
En dan ben je (als Amerikaan) al maanden werkloos, heb je uren in de rij gestaan voor een sollicitatie gesprek en dan is dit een vraag die ze stellen. Niet afgeven is waarschijnlijk geen baan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:21 schreef TonyVermicelli het volgende:
Ik heb geen Facebook maar ik zou nooit en te nimmer een (toekomstige) werkgever toestemming geven.
Dat gaat zo'n gladjakker geen zak aan.
Ja. Dat is ook één van de redenen dat het een kut land is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:27 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En dan ben je (als Amerikaan) al maanden werkloos, heb je uren in de rij gestaan voor een sollicitatie gesprek en dan is dit een vraag die ze stellen. Niet afgeven is waarschijnlijk geen baan.
Dat plaatst je als (wanhopige) sollicitant wel in een lastige positie...
nee hoor zou een dummie account aanmaken waar niks bijzonders opstaat en die afstaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:27 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En dan ben je (als Amerikaan) al maanden werkloos, heb je uren in de rij gestaan voor een sollicitatie gesprek en dan is dit een vraag die ze stellen. Niet afgeven is waarschijnlijk geen baan.
Dat plaatst je als (wanhopige) sollicitant wel in een lastige positie...
De arbodienst, waarom mag je zelf invullen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij wie meld je ze aan? En waarom?
Het waarom snap ik juist niet. Graag uitleg?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:00 schreef Psy-freak het volgende:
De arbodienst, waarom mag je zelf invullen.
En wat gaat de Arbo daar tegen doen dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:00 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
De arbodienst, waarom mag je zelf invullen.
dat vind ik pas engquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het waarom snap ik juist niet. Graag uitleg?
nou een boete opleggen lijkt me een goed beginquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wat gaat de Arbo daar tegen doen dan?
Een boete opleggen? Waarvoor? Ze hebben de wet niet overtreden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:14 schreef GewoneMan het volgende:
nou een boete opleggen lijkt me een goed begin
Omdat ze zo dom zijn het niet af te schermen hoop ik dan...quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:21 schreef Janneke141 het volgende:
Een werkgever mag naar alles vragen bij een sollicitatie, je hoeft er geen antwoord op te geven. Ik zou er ook niet naar vragen, maar google wel vaker sollicitanten. Figuren met dronkemansverhalen op hun profiel of dat soort dingen beginnen toch met een achterstand.
je kan me echt vertellen wat je wil maar vragen naar iemands wachtwoord is gewoon fout! vragen/eisen dat iemand iemand van personeelszaken als vriend accepteerd onder "dwang" ook. is het profiel openbaar prima zo niet heb je gewoon pech. we leven niet meer in 40-45 wat denk je wel niet zegquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:21 schreef Janneke141 het volgende:
Een werkgever mag naar alles vragen bij een sollicitatie, je hoeft er geen antwoord op te geven. Ik zou er ook niet naar vragen, maar google wel vaker sollicitanten. Figuren met dronkemansverhalen op hun profiel of dat soort dingen beginnen toch met een achterstand.
Je kan toch Nee zeggen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:26 schreef GewoneMan het volgende:
je kan me echt vertellen wat je wil maar vragen naar iemands wachtwoord is gewoon fout! vragen/eisen dat iemand iemand van personeelszaken als vriend accepteerd onder "dwang" ook. is het profiel openbaar prima zo niet heb je gewoon pech. we leven niet meer in 40-45 wat denk je wel niet zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |