hij had het kunnen verwachten dit soort ongein, wat een overtrokken reactie van hemquote:Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Jawel, de eerste e-battle.twitter:djafrojack twitterde op zondag 25-03-2012 om 21:57:53@martijnkolkman bemoei jij je lekker met je eigen zaken jongen, of voel je je stoer door grapjes over mijn pasgeborene te maken? reageer retweet
Wat een overtrokken reactie van Nick. De kraamtijd is een emotionele tijd, zo zie je maar weer.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Reactie op:
Zo brutaal vind ik hem niet, of ik moet mijn echte dirty mind aanboren ...
Reactie daarop:quote:Op maandag 26 maart 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Reactie op:
[..]
Zo brutaal vind ik hem niet, of ik moet mijn echte dirty mind aanboren ...
Misschien hadden ze dan iets langer dan 2 seconden over de naam moeten nadenken..quote:@martijnkolkman je mag over mij zeggen wat je wil maar houdt een beetje respect voor mijn dochter aub en kap met dit soort onzin.
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:11 schreef Noek het volgende:
De kraamtijd is een emotionele tijd, zo zie je maar weer.
Ook al staat het kraambed 100.000898738837 km verderop.
Vandaag ben ik positief: eerst moet papa het prinsesje in levende lijve zienquote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het is een lilluk ding of ze probeert Nick te dwarsbomen![]()
Ze? Je denkt dat hij daar ook maar iets van heeft mogen vinden?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:14 schreef June. het volgende:
[..]
Reactie daarop:
[..]
Misschien hadden ze dan iets langer dan 2 seconden over de naam moeten nadenken..
Als ze idd zwanger is geworden in Las Vegas zou het me niets verbazen als ze samen al op die naam gekomen waren.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze? Je denkt dat hij daar ook maar iets van heeft mogen vinden?
Dat jaquote:Op maandag 26 maart 2012 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze idd zwanger is geworden in Las Vegas zou het me niets verbazen als ze samen al op die naam gekomen waren.
discussie is grotendeels vewijderd en kunnen jullie via pm dm voortzettenquote:
Allesjesus wat een lelijke vrouw en dat moet haar geld verdienen met haar lichaam?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef sherezade het volgende:
oke dan gooi ik deze maar erin, scrub beurtje erbij??
[ afbeelding ]
de groetenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:57 schreef Ole het volgende:
[..]
discussie is groetendeels vewijderd en kunnen jullie via pm dm voortzetten
Het lijkt me meer een 'Jij een Paris, dan ik een Vegas'-actie, maar het zou best kunnen zijn zoals jij zegtquote:Op maandag 26 maart 2012 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze idd zwanger is geworden in Las Vegas zou het me niets verbazen als ze samen al op die naam gekomen waren.
Van wanneer zijn de Las Vegas foto's die TF gepost had?
Dat lijkt me echt heel vreemd maar vind de theorie toch tof!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt me meer een 'Jij een Paris, dan ik een Vegas'-actie,
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het lijkt me meer een 'Jij een Paris, dan ik een Vegas'-actie, maar het zou best kunnen zijn zoals jij zegt
Het zou me echt niet verbazen als er bij Amanda die gedachtengang aan vast zat. Ingegeven door de waarschijnlijke bevruchtingsplaats.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:08 schreef Noek het volgende:
Dat lijkt me echt heel vreemd maar vind de theorie toch tof!
Haar broertje gaat waarschijnlijk dus toilet heten.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me echt niet verbazen als er bij Amanda die gedachtengang aan vast zat. Ingegeven door de waarschijnlijke bevruchtingsplaats.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:17 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Haar broertje gaat waarschijnlijk dus toilet heten.
Godsamme zeg.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef sherezade het volgende:
oke dan gooi ik deze maar erin, scrub beurtje erbij??
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |