Ik zie nooit waarom mensen daar over zeuren, neem gewoon je boeken mee naar buitenquote:
Mag jij buiten tentamens afleggen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie nooit waarom mensen daar over zeuren, neem gewoon je boeken mee naar buiten
De leven van jou zuigt vacuum dus nu, verplichtingen hebben doch niet rijk worden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen wilt het nu net zo zijn dat ik zon mis loop door sollicitaties en werktrainingen. Dus ik verdien niet eens wat terwijl ik binnen zit.
De leven.
Ik ben wegh, vrede boefjes.
Mobiel fokken, misschien nog ergerquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Binnen zitten FOK!ken met dit weer
Het is niet alleen de tentamens zelf leren, ik moet ze ook afleggen hè. Maar leren in de zon kan ik wel waarderen jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie nooit waarom mensen daar over zeuren, neem gewoon je boeken mee naar buiten
Je gaat DefQ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:14 schreef Phantomesse het volgende:
Maarruuuhhhh, DEFQON! POMPEH! WHOOOOOTISZM.
Ik moet nog vrij vragen, beter krijg ik vrij daar ik ieder zijn diensten overneem hedendaags.
FOK!ken sowiesoquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Mobiel fokken, misschien nog erger
[..]
Het is niet alleen de tentamens zelf leren, ik moet ze ook afleggen hè. Maar leren in de zon kan ik wel waarderen ja
Kankerlekker goverdomme, ik wellicht Mysterylandquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Als het lukt om kaartjes te bemachtigen, JAWOOOHHHLLLL! Lekker pompen!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kankerlekker goverdomme, ik wellicht Mysteryland
Ja ik heb weinig vrienden die van die muziek houden en anders zijn ze blut, maar dit jaar: I..must...go.. Wanneer begint de vvk dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ik wil dit jaar ook naar Mysteryland. Vorig jaar te laat met tickets kopen, ik vergeet altijd vanaf wanneer ze te koop zijn
Mijn vrienden houden er ook niet van. Heb gelukkig 1 vriendin die zich overal mee naartoe laat slepen dus die is de lul.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik heb weinig vrienden die van die muziek houden en anders zijn ze blut, maar dit jaar: I..must...go.. Wanneer begint de vvk dan?
Ah 7 mei lees ik hierquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mijn vrienden houden er ook niet van. Heb gelukkig 1 vriendin die zich overal mee naartoe laat slepen dus die is de lul.
Ja weet ik dus gewoon niet he
Haha dat is echt fucking irritant inderdaadquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah 7 mei lees ik hierNog ff dus. Maar als je die vriendin meesleept doet ze dan ook net zo hard mee als jij of staat ze er een beetje bij als een lamlul? Dat is het irritantste wat je kan hebben ghehe
Ik kom je sws even opzoeken danquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha dat is echt fucking irritant inderdaad. Zulke mensen ga ik ook gewoon 1 keer mee en dan is het klaar
.
Nee zij gaat net zo hard. Alleen is ze niet zo van de drugs enzo en ook met drinken heeft ze haar 'grenzen'.
[ afbeelding ]
dWc kom er maar in.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zo lang het niet die blauwe vinvis kont van kim kardashian is. Daarbij, waar haal je dat vandaan? Ik zie met regelmaat prachtige billen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Nu heb ik zin in zuipen en hardgaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lijkt me serieus leuk Vasje
Latin village lijkt me ook wel watshirtless Etha checken
You know itquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:04 schreef JackieBrown het volgende:
Latin village lijkt me ook wel watshirtless Etha checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |