Sowieso. Alle Marokkanen het land uit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
Vasje gaat meewerken aan de deportatie van Berbers.
Dit is ernstig hoor, moet ik Amsterdam verlaten voor dat gehucht bij Jumi En Tliquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:00 schreef Ethanolic het volgende:
Vasje 4 Wie is de reisleider.
Awwyeahhhhh
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
Vasje gaat meewerken aan de deportatie van Berbers.
Nou poehpoeh, uurtje treinenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is ernstig hoor, moet ik Amsterdam verlaten voor dat gehucht bij Jumi En Tli
Ik pak zo de trein naar Arnhem, lekker terrasje pakken daarquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:25 schreef Juminelle het volgende:
Aan het water liggen met een shitload aan voedsel
[..]
Nou poehpoeh, uurtje treinen
Dat ga ik zo misschien ook doen jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik pak zo de trein naar Arnhem, lekker terrasje pakken daar
Nee maar ik ben wereldvreemd in arnhem dat is kut, en ik verdwaal snel ik kan geen kaartlezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:25 schreef Juminelle het volgende:
Aan het water liggen met een shitload aan voedsel
[..]
Nou poehpoeh, uurtje treinen
Ah, ja herkenbaarquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wereldvreemd in arnhem dat is kut, en ik verdwaal snel ik kan geen kaartlezen
Nice nice! Zon komt pas na drie uur in onze achtertuin.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:44 schreef Ethanolic het volgende:
Even shirtless tannen voordat ik zo richting college ga
Hou van een tuin op het zuiden en uit de wind.
White Boyquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Klaar met verantwoordelijk doen. Nu hirlak onverantwoord doen.
Zonnestralen vangen tot ik hirlak huidkanker heb.
Blanken die hun best doen om bruin te worden en er vervolgens rood of de la Barbie uit komen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Zwarten die nog zwarter willen worden
Herkenbaar, alleen wilt het nu net zo zijn dat ik zon mis loop door sollicitaties en werktrainingen. Dus ik verdien niet eens wat terwijl ik binnen zit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:38 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb echt nauwelijks tijd om te zonnen.
Aan de andere hand ben ik wel rich bitch geworden met al dat gewerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |