Hij zou eigenlijk een downgrade moeten krijgen voor zijn interview-skills:quote:
lol waarvoor?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
vandermar.Wij krijgen een note of 5 erbij. Per persoon.
XDquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
vandermar.Wij krijgen een note of 5 erbij. Per persoon.
haha baas.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[TK] Memory Card Xbox 360
Snel lezen, voor het weg is.
Het zou wel prachtig zijn als ie daarop ingaat inderdaad.quote:
quote:
Bij mij was het voldoende om een wisselspeler om te wisselen met een reserve. Daarna kon ik alles weer doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:58 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik heb de xbox uit frustatie maar uit gezet voor vandaag
Geen enkel potje kunnen doen
Probeer later nog wel even, maar voordat ik de controller door de tv gooi laat ik maar even wachtenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij was het voldoende om een wisselspeler om te wisselen met een reserve. Daarna kon ik alles weer doen.
Ik heb 6 teamsquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, hoe doen jullie dat?
Gewoon twee gold teams en dan bij elkaar op de bank zetten? Ik kocht nog wel eens teamconditiekaartjes, maar die dingen zijn overpriced.
Dus toch. Thanks.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 6 teams
1 goud 2 goudzilvers 1 zilver en 2 bronze
De goud en zilver bij elkaar op de bank
De 2 goudzilvers bijelkaar op de bank
De 2 bronzen bijelkaar op de bank.
Had eerst altijd 2 teams bij elkaar op de bank, en ga dat nu weer doen. Tijdje gespeeld met alleen 1 team en dan met wissels maar dat bevalt me niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, hoe doen jullie dat?
Gewoon twee gold teams en dan bij elkaar op de bank zetten? Ik kocht nog wel eens teamconditiekaartjes, maar die dingen zijn overpriced.
Voor de wedstrijd naar game settings en dan restore to defaults (driehoekje op de PS3)quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:03 schreef diedjuh het volgende:
Hoe verander je de difficulty in offline toernooien? Las gisteren dat dat kon.
Ik zie net pas je bericht op de PS3, sorry dat ik nog niet gereageerd had. Als je online komt zal ik je even helpenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd naar game settings en dan restore to defaults (driehoekje op de PS3)
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zie net pas je bericht op de PS3, sorry dat ik nog niet gereageerd had. Als je online komt zal ik je even helpen
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Hoeft al niet meer, heb de trophy al. Ik kwam er achter dat je het ook zonder mensen in je vriendenlijst kunt doen.
2 keer met de BBVA Bazen, MLS op de bank. 1 keer met MLS, BBVA bazen op de bank. Etc etc.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, hoe doen jullie dat?
Ik heb hem, en hij is niet overpriced helaas als je de alternatieven ziet in die prijsklasse. IF Walcott, IF Gervinho. IF Ben Arfa vind ik beter dan die andere 2. Die bakten er toch weinig van...quote:
nee helaas niet. Wel zo'n plaatje van Facebook, te lui om te zoeken, staat op pagina 3 geloof ik.quote:
Dat zou wel weer EA op zijn best zijn als torres, altijd al 86 rating een IF krijgt terwijl kwijlende robbie in de G3 nog meer doelpunten maakt en bijvoorbeeld huntelaar dit hele seizoen al 20 doelpunten heeft alleen een upgrade.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee helaas niet. Wel zo'n plaatje van Facebook, te lui om te zoeken, staat op pagina 3 geloof ik.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |