Ik schreef een persbericht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb gewoon nuttige dingen gedaan toen fok down was
Die is IF?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Butin uit een 400c pakket, ook niet verkeerd:)
ik hoor vaker xboxers met mooie vangsten uit pakjes dan PS3 spelers. Daarom zijn de prijzen lager op de xboxquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Yep, heb eerder al de andere bronze IF gehad:)
Het mes snijdt aan twee kanten. Op Xbox is het cheaper om teams te maken, maar op PS3 heb je veel meer aan een goede pull uit een pakje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik hoor vaker xboxers met mooie vangsten uit pakjes dan PS3 spelers. Daarom zijn de prijzen lager op de xbox
Het ligt er net aan of je vaak pakjes koopt. Als je meer dan gemiddeld pakjes koopt is het ongeveer gelijk. Toch heb ik liever dat spelers wat goedkoper zijn. Die verschillen zijn soms echt belachelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:17 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Ook dat klopt, de spelers die je uit pakketten krijgt zijn ook weer meer waard, dus wat dat betreft is het wel redelijk gelijk
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:19 schreef Toefjes het volgende:
Net wel een toffe wedstrijd, speelde tegen iemand die zn club : LOL LOL LOL had genoemd, brons tegen brons, ik MLS, hij Engels/Frans. Aan zn team naam wist ik dat ik wel iets kon verwachten. Hij had Hart op goal, heel slim, die telt niet mee in de rating die je ziet. Na 5 minuten pauze: Robinho, Neymar en Pato er in. Haha, ik ook op pauze, UP Silva, UP Nani en Sanchez er in (Had Ronaldo helaas naast de selectie).
Heb hem kansloos gelaten en met 3-0 gewonnen, rage tackling was alles wat hij nog kon doen , kon het niet laten om na de wedstrijd: "LOL LOL LOL @ Robinho, Neymar and Pato" te sturen
Ohoh, iedereen mij veroordelen maar stiekem doen veel fokkers dit grapjequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]dat zijn de mooiste.
Had laatst ook een leuke. Gast bracht direct na de aftrap Neymar in, toen ik balbezit kreeg kon ik het niet laten om IF Aimar met een +10 kaartje in te brengen.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohoh, iedereen mij veroordelen maar stiekem doen veel fokkers dit grapjeVooruit, UP Silva had ook een +10 kaartje. Dat het bij getransfereerde spelers ook werkt is trouwens nieuw voor mij.
Ja, je weet ook niet wat je tegenstander inbrengt. Neymar kan de 84 zijn, maar ook de 87 + 10. Dus dan kun je maar beter op safe spelenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]ik doe dat nooit. Ik had gouden spelers op m'n bank om uit te rusten. Maar áls het dan voorkomt dat m'n tegenstander zo'n stumperd is, wil ik mij ook best verlagen tot zijn niveau
Ja, wel geslaagd op zich, maandag vervolg date gedaan, en dit weekend komt ze bij me thuis. Maar ze spreekt niet zo goed Nederlands, en dat irriteert me. Dus wordt geen relatie werk, ga de lusten botvieren die het voorjaar teweeg brengt bij mij, en dan ga ik weer over tot de orde van de dag: FUTquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:27 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Toefjes, hoe was je date trouwens? haha
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wel geslaagd op zich, maandag vervolg date gedaan, en dit weekend komt ze bij me thuis. Maar ze spreekt niet zo goed Nederlands, en dat irriteert me. Dus wordt geen relatie werk, ga de lusten botvieren die het voorjaar teweeg brengt bij mij, en dan ga ik weer over tot de orde van de dag: FUT
Ja, werk onregelmatig, dus savonds, snachts en in het weekend, dus ben regelmatig doordeweeks overdag vrijquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:30 schreef Barendrecht0180 het volgende:
hahaha, heb je ook nog zoiets als een baan?:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |