Ja, en je kunt daar wel lekker friemelenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ah lekker autistisch zoals het een echte futter betaamt.
Ja ik word er ook helemaal gek van. Eerst hielp het om een manager te adden maar nu flikkert ie me ELKE keer uit. Maar bij EA krijg je errors en bugs terug die de gefixte issues moeten vervangenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:20 schreef BlaBla87 het volgende:
Weet iemand hoe het kan elke keer als ik een match wil spelen met fut krijgt die een error of valt fut uit?? Xbox
En wel ff een gat aan de onderkant van de popcorn bak maken he?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en je kunt daar wel lekker friemelen
hihi
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En wel ff een gat aan de onderkant van de popcorn bak maken he?
i lolledquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat ga ik proberennnquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ik heb sinds gister gewoon echt geen match kunnen spelenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja ik word er ook helemaal gek van. Eerst hielp het om een manager te adden maar nu flikkert ie me ELKE keer uit. Maar bij EA krijg je errors en bugs terug die de gefixte issues moeten vervangen
Jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:33 schreef stoereboii het volgende:
Zou up ba met Rvp in een 442 wat zijn?
Neequote:Op woensdag 21 maart 2012 13:33 schreef stoereboii het volgende:
Nee! Niet doen. Belachelijk idee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:33 schreef stoereboii het volgende:
Dan doe ik hetquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee! Niet doen. Belachelijk idee.
Oké. Je doet dus precies het tegenovergestelde van wat ik je voorstel.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké. Je doet dus precies het tegenovergestelde van wat ik je voorstel.
Blijf alsjeblieft hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |