Jij had toch ook een date Rijst?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is 1 van de weinigen met 5*skills in de BPL.
Pff.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is 1 van de weinigen met 5*skills in de BPL.
Als ze uit de Filipijnen komt, kan ze meteen je kamer schoonmaken!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wel geslaagd op zich, maandag vervolg date gedaan, en dit weekend komt ze bij me thuis. Maar ze spreekt niet zo goed Nederlands, en dat irriteert me. Dus wordt geen relatie werk, ga de lusten botvieren die het voorjaar teweeg brengt bij mij, en dan ga ik weer over tot de orde van de dag: FUT
Belhanda, al kun je dan ook gelijk de UP pakken, op het middenveld. Goed schot, goede passing, 4* skills/weak foot en zelfs nog verdedigend niet slecht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pff.
Dan IF Menez of IF Valbuena oid maar. Of weten jullie een andere leuke IF van onder de 30k die past in een Ligue 1 team? [ afbeelding ]
Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Belhanda, al kun je dan ook gelijk de UP pakken. Goed schot, goede passing, 4* skills/weak foot en zelfs nog verdedigend niet slecht.
Weet ik. Ik zoek gewoon een stoer zwart kaartje.quote:IF Menez is LM trouwens, dus geen alternatief voor Valbuena/Ben Arfa.
Ja, het overwegen waard. Maar ze komt uit Servie, ziet er wel leuk uit op zich, maar ja, in een relatie in communicatie het belangrijkste, dus tja, wordt erg lastig. Wel een goede suggestie, want mn huis staat te koop en 31 maart is het open huisquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:36 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als ze uit de Filipijnen komt, kan ze meteen je kamer schoonmaken!
Succesquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja over een kwartier ga ik de deur uit.
Die heb ik al.quote:
L2 + R2 (PS3) indrukken en hij stopt met alles wat die zelf bedacht heeftquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft iemand anders er ook last van dat veel commands soms gewoon niet gepakt worden door FIFA?
Dat je al tijden schieten indrukt maar dat ie dan gewoon de bal aanneemt en doorloopt alsof ie een IQ van een halve tamme heeft?
Ik zocht die combinatie al zo lang.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
L2 + R2 (PS3) indrukken en hij stopt met alles wat die zelf bedacht heeftdaarna luistert die weer.
Ja, dat had ik ook gedaan. Bios omdat dat het voordeel heeft dat je niet met elkaar hoeft te pratenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
Eerst een terrasje pakken en later naar de bios ofzo.
Ik heb een Servische oom, die woont hier al 40 jaar ofzo en spreekt nog steeds nauwelijks Nederlandsquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gedaan. Bios omdat dat het voordeel heeft dat je niet met elkaar hoeft te praten
Ah lekker autistisch zoals het een echte futter betaamt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gedaan. Bios omdat dat het voordeel heeft dat je niet met elkaar hoeft te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |