Wil op zich wel een (cheap) teampje om hem heen bouwen, lijkt me wel grappig. Zelf dacht ik aan zoiets...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
UP Huntelaar is als spits echt belachelijk goed. Als je hem niet te veel laat doen; puur kansen af laat maken is hij echt dodelijk. Alles vliegt erin. Volleys, kopballen, finesses. Álles.
Leuk team, alleen in die formatie moet je 4-5-1 wel echt kunnen voetballen..tenminste..ik kom met Inler nu al best vaak voor het doel..scoorde er ook al 2 uit 2. Denk dat een type Fer voor die positie ook super kan zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wil op zich wel een (cheap) teampje om hem heen bouwen, lijkt me wel grappig. Zelf dacht ik aan zoiets...
http://futhead.com/12/squad/241429
Any thoughts?
De CM bedoel je?quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk team, alleen in die formatie moet je 4-5-1 wel echt kunnen voetballen..tenminste..ik kom met Inler nu al best vaak voor het doel..scoorde er ook al 2 uit 2. Denk dat een type Fer voor die positie ook super kan zijn.
Klinkt beetje als mij.. als een tegenstander contained tegen mij kan ik praktisch niets meer. `Zelfs random rammelen aan de rechterstick doet niets leuks voor mequote:Op woensdag 21 maart 2012 02:10 schreef Tim86 het volgende:
lol, eerste potje met mijn Switzerpolska team tegen een EPL bronze team
2-1 gewonnen maar..gast was echt goed en ik moest flink wennen aan 4-5-1..desondanks snel 2-0 en daarna erg slordig..zijn 2-1 in de laatste sec pas. Daarna moest ik tegen het meest zieke en dure 4-1-2-1-2 team dat je kan bedenken excl SIF Kaka (Ronaldinho op 10) en uiteraard Wellinton in de spits (naast SIF Neymar). Wel 4-2 gewonnen, die gast speelde alleen maar op de lange bal en aan de bal kon hij alleen een schijnschot
1 keer kreeg hij een pingel omdat zijn spits daarbij over mijn been viel en 1 keer scoorde hij omdat zijn schot van richting werd veranderd en Szes de verkeerde hoek in dook
ehm ja bedoelde CM haha, het is al laatquote:Op woensdag 21 maart 2012 02:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De CM bedoel je?
Misschien zoiets als verdediging
Tiendalli - IF Heitinga - SIF Vertonghen - vd Wiel
Dan Fer als CM en misschien Vermeer als GK?
"Had elke keeper kunnen gebeuren"quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:56 schreef Tim86 het volgende:
OMG ik verlies de finale echt door de meest absurde blunder van die kut Pool op doel..schot van Bale vanaf de zijlijn, laag en door het midden en hij ontwijkt die bal alsof hij Neo in de fucking Matrix is..
Lol. Tja z'n positioning stat is ook neit al te best. Maar dit lijkt meer op het knallen op een bronzen keeper. Die hebben ook pas door dat er geschoten is als de bal al achter ze ligt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 03:00 schreef Tim86 het volgende:
Oke, het is niet echt de zijlijn in retrospect, maar niet minder belachelijk. Ik ga naar het antipolen meldpunt
Check hem
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/117455032
Ja maar anders krijg ik Vertonghen niet op 9 chem. Als ik er een buitenlandse eredivisie speler neer zet dan heeft Heitinga weer geen 9 chem...quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ehm ja bedoelde CM haha, het is al laat
Vermeer als GK lijkt me echt kut..zou ik eerder IF/UP Krul nemen
Hij is sterker in een 4-3-3 denk ik. Hij moet goede toevoer hebben. In een 4-5-1 is ie nog redelijk op zichzelf aangewezen. Je moet hem eigenlijk zo min mogelijk in het spel betrekken, gewoon puur als afmaker gebruiken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 02:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wil op zich wel een (cheap) teampje om hem heen bouwen, lijkt me wel grappig. Zelf dacht ik aan zoiets...
http://futhead.com/12/squad/241429
Any thoughts?
Kut ik heb ee nsterke vermoeden dat SIF Valencia er niet komt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:35 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar dat ze Torres er in gooien voor 2 goals in een bekerwedstrijd, terwijl Soldado een hattrick maakte in de competitie.
Hopelijk toen ze dat in het UT TOTW anders dan het Superstars TOTW. IF Kerzhakov zou wel heel mooi zijn.
Wel leuk voor de Duitsers dat ze misschien een goede linksback krijgen..
Ja daar zat ik ook tussen te twijfelen. Maar in principe kan ik dit gewoon rustig opbouwen en hebben mijn 4 aanvallende middenvelders (behalve Elia) hun sterke been idee staan voor de assists/crosses.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is sterker in een 4-3-3 denk ik. Hij moet goede toevoer hebben. In een 4-5-1 is ie nog redelijk op zichzelf aangewezen. Je moet hem eigenlijk zo min mogelijk in het spel betrekken, gewoon puur als afmaker gebruiken.
Nouja, probeer het eens. In mijn ogen is 4-5-1 de ultieme LB-Y tactiek. Balletje terugleggen en loften maar. Dan heb je niets aan Klaas.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook tussen te twijfelen. Maar in principe kan ik dit gewoon rustig opbouwen en hebben mijn 4 aanvallende middenvelders (behalve Elia) hun sterke been idee staan voor de assists/crosses.
Zou inderdaad ook nog kunnen. Lijkt ook wel wat op 4-3-3 met een '10' natuurlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:41 schreef DutchSL het volgende:
Spitsen die niet kunnen voetballen en geen bijzondere pace hebben, maar alleen afmaken/koppen zijn in 4-2-3-1 op hun best vind ik.
In 4-3-3 is de ST het centrale aanspeelpunt in de aanval en in 4-2-3-1 is dat de CF, dus daarom vind ik types als Huntelaar of Gomez beter in 4-2-3-1 dan 4321 of 433 waar een beetje voetballend vermogen wel gewenst is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zou inderdaad ook nog kunnen. Lijkt ook wel wat op 4-3-3 met een '10' natuurlijk.
Klopt wel wat je zegt. In 4-2-3-1 blijft de spits wat centraler bij crosses. Bij 4-3-3 heb ik ook vaak het idee dat ie wat eerder naar de eerste paal komt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In 4-3-3 is de ST het centrale aanspeelpunt in de aanval en in 4-2-3-1 is dat de CF, dus daarom vind ik types als Huntelaar of Gomez beter in 4-2-3-1 dan 4321 of 433 waar een beetje voetballend vermogen wel gewenst is.
Ook gaat het crossen voor mij in 433/4321 vaak zo dat de voorzet richting 2e paal op het hoofd van de winger aan de andere kant terecht komt i.p.v. op het hoofd van de ST (bij mij scoort Hulk altijd uit voorzetten van Nani ), in 4-2-3-1 komen ze wel bij de ST (en CF) terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |