Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
geojen zin mahnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
Nu moet ik er nog 3 terugstelen ongeveer van jouw DTM
Nee, we liepen godverdomme de vorige keer al quitte! Nu mag ik er weer 1 van jou stelen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
Nu moet ik er nog 3 terugstelen ongeveer van jouw DTM
Insgelijks XD XDquote:
Heul nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, we liepen godverdomme de vorige keer al quitte! Nu mag ik er weer in van jou stelen!
Die staat al op 97. Maar ik zal het morgen even proberen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Probeer eens een moreelkaartje, die shit werkt.
Nooit!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:32 schreef Toefjes het volgende:
Of verkoop Ba en haal een nieuweOf een +10 kaartje
Hij had maar 6 chemistry, maar deed het zeer behoorlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe deed Handanovic het onder de drawsligger? Die keeper was echt buitenaards goed in FIFA11.
Eto'o past makkelijk in je teamquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:34 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ogude heb ik nog op de bank. Die kan dan zowel aanvallend als verdedigend invallen als UP zonder contractverlies!
Sexy! Speelt ie nog bij Udi eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij had maar 6 chemistry, maar deed het zeer behoorlijk.
Klopt, maar ik vind het zo vet dat nu precies op de helft een ander land is.quote:
Hoezo zonder contractverlies?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:34 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ogude heb ik nog op de bank. Die kan dan zowel aanvallend als verdedigend invallen als UP zonder contractverlies!
met het messi toernooi deed ik steeds bij verlies quitten, en dat tastte wel de DNF modifier aan.quote:
Bij toernooien is het anders.. Toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
met het messi toernooi deed ik steeds bij verlies quitten, en dat tastte wel de DNF modifier aan.
Nee, dat was toen een troll van mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
met het messi toernooi deed ik steeds bij verlies quitten, en dat tastte wel de DNF modifier aan.
Omdat het een UP is. Als je die laat invallen gaan er geen contracten af.quote:
in mijn herinnering was het ook echt zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, dat was toen een troll van mij.
Ik had 'm voor 93k, maar wel op de Xbox hè!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
Wie had hier laatst IF Boateng voor 90k ??
Ben al de hele avond aan het jagen, in elke formatie en op 3 verschillende posities maar lager dan 135k gaat nooit lukken
Ik speel nu het Ultimate Toernooi offline maar keeper kreeg na 3 min rood en stond met silvers na 10 min 2-0 achter, kansloze missie. Dus quitte, weet alleen niet of het dan DNF aantast.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij toernooien is het anders.. Toch?
Oke, wat ligt zijn prijs op Xbox ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had 'm voor 93k, maar wel op de Xbox hè!
Bij het toernooi weet ik het niet..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik speel nu het Ultimate Toernooi offline maar keeper kreeg na 3 min rood en stond met silvers na 10 min 2-0 achter, kansloze missie. Dus quitte, weet alleen niet of het dan DNF aantast.
Gewoon quitten, via ps3 knopje en quit fifa 12. En gewoon de pot overnieuw spelen. PAs ook het niveau aan naar professional. scheelt een hoop ellende.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik speel nu het Ultimate Toernooi offline maar keeper kreeg na 3 min rood en stond met silvers na 10 min 2-0 achter, kansloze missie. Dus quitte, weet alleen niet of het dan DNF aantast.
Ik heb hem eerder gehad, toen gekocht voor 120k en na 2 weken verkocht voor 160k.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nu rond de 100k.
Ik zie op udb wel een prijsstijging van IF Boa op de PS3. Hmmm....
ik ga ook de luiken dicht doen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben pitten. Morgen weer vroeg op. Ciao, mannen.
waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat het een UP is. Als je die laat invallen gaan er geen contracten af.
hoe pas je de difficulty aan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon quitten, via ps3 knopje en quit fifa 12. En gewoon de pot overnieuw spelen. PAs ook het niveau aan naar professional. scheelt een hoop ellende.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteraard ben ik stiekem gewoon nog online, as always.
Ik zit nog steeds na te denken over een squad.
Misschien maak ik wel een 4-3-2-1 Frans squad mét Ribery
Is bekend hier ja..beetje jammer. Als CAM zou hij ook 100 keer toffer zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Foutje gevonden in UltimateDB. IF Menez staat er als een CAM, terwijl hij ingame een LM is.
En hij zit ook al niet in Futhead?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |