Lapo-huntsterquote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, dus toch wel blij me te zien...
Dan was je erg traag met reageren, want zo snel zijn kokje en ik op onze leeftijd niet meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zag dat er nog 5 postjes moesten, dus die LaPo had ik echt niet verwacht
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan was je erg traag met reageren, want zo snel zijn kokje en ik op onze leeftijd niet meer
daar houd het dan ook gelijk opquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind jou anders nog heel jong van geest, mannetje!
Ow, dus ik ben wel een oud wijfquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind jou anders nog heel jong van geest, mannetje!
quote:
quote:
quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat hoor en lees je mij niet zeggen...
Ik doe nog eentje meequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef superkokje het volgende:
nog stiekem eentje dan. zag dat Sesamstraat al is afgelopen
dat is al heel lang niet meer. Zijn allemaal gemoderniseerd. Zijn wel duidelijke verschillen tussen diverse groepen binnen de organisatiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, trouwens ik had altijd een ontzettende hekel aan de Toekan. Die waren vroeger zo ontzettend, laat ik het netjes zeggen en ik was toen tiener, middelmatig. Maar ik was best gecharmeerd van de service van de zwarte brigade, en het zag er ook echt helemaal niet meer uit zoals ik uit de jaren '80 herinnerde.
ik niet,moet goed uitgerust zijn voor morgenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe nog eentje mee
(en daarna nog wel een peukje of twee)
Ik heb ze, door die ervaring van toen, echt altijd gemeden. Zelfs in mijn consultancy tijd weigerde ik af te spreken bij een Toekan. Maar hier was het goed geregeldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is al heel lang niet meer. Zijn allemaal gemoderniseerd. Zijn wel duidelijke verschillen tussen diverse groepen binnen de organisatie
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik niet,moet goed uitgerust zijn voor morgen
ze zullen wel moeten. De kinderen en kleinkinderen hebben het roer (roeren) overgenomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ze, door die ervaring van toen, echt altijd gemeden. Zelfs in mijn consultancy tijd weigerde ik af te spreken bij een Toekan. Maar hier was het goed geregeld
Dan hebben de kindern en kleinkinderen het goed gedaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze zullen wel moeten. De kinderen en kleinkinderen hebben het roer (roeren) overgenomen
ook veel aangetrouwde trouwens. Veel vestigingen staan onder leiding van aangetrouwde directiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan hebben de kindern en kleinkinderen het goed gedaan
quote:
Jeetje, dat je daar al over nadenkt als je tiener bent.. Bij mij was eten gewoon eten..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, trouwens ik had altijd een ontzettende hekel aan de Toekan. Die waren vroeger zo ontzettend, laat ik het netjes zeggen en ik was toen tiener, middelmatig. Maar ik was best gecharmeerd van de service van de zwarte brigade, en het zag er ook echt helemaal niet meer uit zoals ik uit de jaren '80 herinnerde.
Eh, papa was banketbakker hè, ik nam gewoon aan wat hij vondquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jeetje, dat je daar al over nadenkt als je tiener bent.. Bij mij was eten gewoon eten..
Maar goed, voor vd Valk was helaas geen geld...
zo zei je het niet, vandaar mijn reactie..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, papa was banketbakker hè, ik nam gewoon aan wat hij vond
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
herhaling P en W begint zo!!
Fijne nacht, muisje!!!
nee ik hoef nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss, het is koffietijd
[ afbeelding ]
En overmorgen toch ook, of moet je dan toch weer werkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
heerlijk luie dag. morgen nog een keer
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En overmorgen toch ook, of moet je dan toch weer werken
partijen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
en daarna drukke zaterdag zondag en maandag
normale partijen of ook thema? En geef maar eerlijk toe stiekem vind je dat soort dagen heel prettig werkenquote:
Dat duurt nog evenquote:
nu niet, zijn allemaal kleine groepen, geen bijzonderheden. wel alles nieuw in de zin van nieuwe menu's en buffetten dit jaar. wordt dus weer even wennenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
normale partijen of ook thema? En geef maar eerlijk toe stiekem vind je dat soort dagen heel prettig werken
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat duurt nog even
nee hoor, zit er midden inquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat duurt nog even
MMquote:
morgen nog en vrijdagquote:
yepquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
morgen nog en vrijdag
nog anderhalve dagquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat duurt nog even
Nee voel me misselijkquote:
zegt hij, de grote school drop-outquote:
hiquote:
Ik ga zo nog wel even naar de wc ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
we doen ons best![]()
Staat er nog ergens een briesje
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wel even naar de wc ja.
roll cloudquote:
weet je trouwens al dat die "goeie" film waar je heen bent geweest een van de grootste flops in de geschiedenis isquote:
quote:
Is goedquote:
Ik heb het gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet je trouwens al dat die "goeie" film waar je heen bent geweest een van de grootste flops in de geschiedenis is
En de film was zeker aardig maar zou van mij ook niet meer dan drie sterren gekregen hebbenquote:
van de 10, dan is het niet aardig, maar slechtquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de film was zeker aardig maar zou van mij ook niet meer dan drie sterren gekregen hebben
van de vijfquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
van de 10, dan is het niet aardig, maar slecht
Niet stoken hèquote:
quote:
niet alles verklappenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weer? Arme Kok, daarom praat ie zo hoog.
ex-schoonzus phone homequote:Op woensdag 21 maart 2012 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dan moet je er niet steeds aan trekken
Nee, in dit geval nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Eeeeh, sorry, er komt net visite een optie
quote:
Toen ik de telefoon neerlegde had ik 42 nieuwe berichten in mijn TL. Heb ik nu maar even niet gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
werd er weer aan herinnerd door mamaloe
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
Was kort, maar ben nogal moe, profiteren dus en bed in. Fijne avond nog en voor straks slaap lekker
truste Cquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
Was kort, maar ben nogal moe, profiteren dus en bed in. Fijne avond nog en voor straks slaap lekker
quote:
ze twatte een tekst, herkende hem gelijk als Robert Longquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik de telefoon neerlegde had ik 42 nieuwe berichten in mijn TL. Heb ik nu maar even niet gelezen
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze twatte een tekst, herkende hem gelijk als Robert Long
quote:Als je niet wilde werken of je ging niet ter kerke Als je lui in de zon lag, als je fietste op zondag
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]mamaloe, geweldige one-liners die ze heeft
quote:
quote:
Kokkie snapt niet waarom ie een verrekte lulhannes isquote:
Football seizoen is toch afgelopenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
de hele avond krijg ik al timeouts op FOK! en dan is ie er weer blijkt het dat jullie gewoon door hebben kunnen posten
quote:
Heul niet, is in NL weer net begonnenquote:
Ik vind het goedquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Heul niet, is in NL weer net begonnen
Volgende keer ga ik mee hoor kokje
Eensch, kende het nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
klinkt goed.heeft wel iets van de Dire straits
Hebben een paar mooie albumsquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
klinkt goed.heeft wel iets van de Dire straits
quote:
Gaan we morgenavond nachtbaggeren kokkie, ik hoef vrijdag maar een halve dag te werken, en ben wel aan baggeren toequote:Op woensdag 21 maart 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
ik doe er nog ene en dan weer slapie doen
Dat ga ik nu doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
ik doe er nog ene en dan weer slapie doen
Ik maak hem niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we morgenavond nachtbaggeren kokkie, ik hoef vrijdag maar een halve dag te werken, en ben wel aan baggeren toe
ik vrees van niet, of het moet wel heel gezellig wordenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan we morgenavond nachtbaggeren kokkie, ik hoef vrijdag maar een halve dag te werken, en ben wel aan baggeren toe
Te makkelijk, ga het niet doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik vrees van niet, of het moet wel heel gezellig worden
had zondag behoorlijk last van zaterdag![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik vrees van niet, of het moet wel heel gezellig worden
had zondag behoorlijk last van zaterdag![]()
idd een mooie afsluiterquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
Zo ik vind dit wel een mooiste laatste voor bij het laatste peukje
quote:
quote:
Niet doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
Wat is er toch aan de hand? Begon me zorgen te maken
Ruzie met mijn oudste zusterquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
Oke, ik vraag:gaat het wel goed, antwoord nee.
Tijd voor nog een bakje koffiequote:
Nee, wachten tot volgende maand, dan kan Mark bij vodafone een mooie deal sluiten, met een mooi toestelquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoiets is geworden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Nee, wachten tot volgende maand, dan kan Mark bij vodafone een mooie deal sluiten, met een mooi toestel
Ik sla even over, slaap weer slecht dus koffie moet ik dan helemaal niet doenquote:
Geduld is een schone zaak, en ik hoef niet morgen een andere hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
nog langer wachten
pic is trouwens mijn eerste gsm![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, en ik hoef niet morgen een andere hoor
als het moest best welquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik kan echt niet meer zonder mijn smart phone
Ik weet nog niet wat ik mis. Zou er graag een hebben, maar ik ga er niet de hoofdprijs voor betalen. Dan geef ik mn geld toch liever aan iets anders uitquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik kan echt niet meer zonder mijn smart phone
quote:
Doe ik ook niert. kijk wel uitquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik mis. Zou er graag een hebben, maar ik ga er niet de hoofdprijs voor betalen. Dan geef ik mn geld toch liever aan iets anders uit
Het is handig, maar niet belangrijk. is nog altijd pen en papierquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet je weer alles met de hand synchroniseren en zo.
Hm, ja als je zo redeneert. Een oven/kookplaat is ook niet echt noodzakelijk, kan nog altijd een fikkie stokenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Het is handig, maar niet belangrijk. is nog altijd pen en papier
Dat dus, en ik ga ook niet over 1 nacht ijs, dus ik heb geduld, komt echt wel goedquote:
Is vaak nog leuker ook, koken op een echt fikkiequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hm, ja als je zo redeneert. Een oven/kookplaat is ook niet echt noodzakelijk, kan nog altijd een fikkie stoken
open vuur is weer terug in de keukenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hm, ja als je zo redeneert. Een oven/kookplaat is ook niet echt noodzakelijk, kan nog altijd een fikkie stoken
Dus dat is de bbq die ik ook zou kunnen aanschaffen, jummiequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
open vuur is weer terug in de keuken
[ afbeelding ]
quote:
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
wat is de donderdag toch een geweldige TV avond![]()
#NOT
Ach ik leer toch altijd wel weer van Kraan en Jaspersquote:
zou ik ook nog veel van kunnen lerenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach ik leer toch altijd wel weer van Kraan en Jaspers
Maar stomme is, het is wel meestal zoals jij ook zegt "gewoon logisch nadenken".quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou ik ook nog veel van kunnen leren
koks eigenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar stomme is, het is wel meestal zoals jij ook zegt "gewoon logisch nadenken".
Onbegrijpelijk dat die kokjes nog rustig tegen ze in gaan. Die twee hebben gezamelijk 70 jaar ervaring in het vak.
Als zo'n chef je een advies geeft "ik zou het zo en zo doen", zou jij dan ook reageren met "ik doe het al 20 jaar zo, dus dit is de beste manier"quote:
zeggen misschien nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als zo'n chef je een advies geeft "ik zou het zo en zo doen", zou jij dan ook reageren met "ik doe het al 20 jaar zo, dus dit is de beste manier"
Nu heb jij ook gewoon al heel veel ervaring. Maar er zijn rustig van die pukkelige leerlingen die tegen Kraan in gaan. Maar goed, dat zien ze later ook wel in de punten terugquote:
een goeie kok is eigenwijsquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu heb jij ook gewoon al heel veel ervaring. Maar er zijn rustig van die pukkelige leerlingen die tegen Kraan in gaan. Maar goed, dat zien ze later ook wel in de punten terug
Ik denk dat als Heston niet strond eigenwijs geweest was hij ook niet tot de creaties had kunnen komen die hij nu op de kaart zet.quote:
mee eens, heb het ook nog niet zo extreem meegemaaktquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat als Heston niet strond eigenwijs geweest was hij ook niet tot de creaties had kunnen komen die hij nu op de kaart zet.
Maar ik heb het hier over kokjes die een eendeborst in de oven braden, terwijl Kraan zegt dat ie he toch echt in de pan zou arroseren. Zo'n advies in de wind slaan is een domme eigenwijsheid die een goede kok niet zou doen
En dat zie je dus in topchef écht gebeuren. Dit was zelfs een zelfst. w. kok, die achter in de '30 wasquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
mee eens, heb het ook nog niet zo extreem meegemaakt
dat zijn de ergste. vastgeroest in eigen denkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat zie je dus in topchef écht gebeuren. Dit was zelfs een zelfst. w. kok, die achter in de '30 was
Precies, en geen liefde meer voor de produkten hebben. Op de automatische piloot.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zijn de ergste. vastgeroest in eigen denken
moet ook ik mee uitkijken. Dwing mezelf wel tot nieuwe dingenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, en geen liefde meer voor de produkten hebben. Op de automatische piloot.
En die indruk heb ik van jou nooit gekregen
Dat heb ik ook hoor, maar juist omdat ik mijn vak ook leuk vind, kan ik zelfs van de broekjes blijven lerenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet ook ik mee uitkijken. Dwing mezelf wel tot nieuwe dingen
daarom wil ik ook met jonge mensen blijven werkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, maar juist omdat ik mijn vak ook leuk vind, kan ik zelfs van de broekjes blijven leren
En terecht.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarom wil ik ook met jonge mensen blijven werken
ztlke laat ik op de bek gaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En terecht.
Enige waar ik dus echt niet tegenkan zijn die snotneuzen die net van de academy afkomen en dan als 'externe' mij wel even gaan vertellen hoe ik mijn werk moet doen
Zit ik met de gebakken peren, dusquote:
Daar kan ik ook niet tegen, je kan bij mij een hoop fout doen, maar kom er wel eerlijk voor uitquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit ik met de gebakken peren, dusMaar hoeven daarna bij mij niet meer terug te komen.
Die lui die proberen ook als ze een fout gemaakt hebben dit te verdoezelen, waardoor de schade alleen maar groter wordt. Ik kan daar niet tegen
Heb liever dat een consultant (jong of oud) naar mij toekomt en zegt dat er iets mis gegaan is, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.
Zit in onze genen hèquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen, je kan bij mij een hoop fout doen, maar kom er wel eerlijk voor uit
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook. Is er tenminste nog iets leuk op het kassie
Eigenlijk zouden ze 7/24 American Football moeten uitzendenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook. Is er tenminste nog iets leuk op het kassie
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze 7/24 American Football moeten uitzenden
(Behalve dan tijdens de tour en O.S., dan mogen ze voor jou wel even stoppen)
Maar jij hebt toch 24 kitchenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Anders wordt het wel heel saai
Ik zie nu stomme bakkertjes op 24 geschiedenisquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar daar kijk ik ook niet de hele dag naarKijk af en toe een stukje
die zender heb ik gebloktquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie nu stomme bakkertjes op 24 geschiedenis![]()
Moet ik van het weekend ook maar eens gaan doen. Profiel aanmaken met alleen de interessante zenders.quote:
is bij upc makkelijker. favorieten of alle zendersquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik van het weekend ook maar eens gaan doen. Profiel aanmaken met alleen de interessante zenders.
Ik zapte er langs
Ik kan meerdere profielen aanmaken. Heb bijv. profiel met HD-zenders al gemaakt. Moet nog profiel maken voor de andere zenders.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
is bij upc makkelijker. favorieten of alle zenders
dat is wel handigquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan meerdere profielen aanmaken. Heb bijv. profiel met HD-zenders al gemaakt. Moet nog profiel maken voor de andere zenders.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik zie nu een meiske dat op een van mijn nichtjes lijkt op tv
KPN heeft een keer nagedachtquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Als je bijv. kids hebt, kan je een profiel kids aanmaken, en dan kunnen de kids alleen de zenders zien die in dat profiel staan. Je kan namelijk profiel ook beveiligen met pincode, zodat ze níet per ongeluk bij de X-rated zenders van pa kunnen
Ligt niet aan de kinderenquote:
Gewoon verstandige ouders zijn en die xrated meuk meteen blockenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Als je bijv. kids hebt, kan je een profiel kids aanmaken, en dan kunnen de kids alleen de zenders zien die in dat profiel staan. Je kan namelijk profiel ook beveiligen met pincode, zodat ze níet per ongeluk bij de X-rated zenders van pa kunnen
En pa weer naar zijn zolderkamertje sturen en op allerlei vage sites laten klikkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Gewoon verstandige ouders zijn en die xrated meuk meteen blocken
tuurlijk, het zijn allemaal bloedjes van kinderenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ligt niet aan de kinderenligt aan de ouders
zijn tegenwoordig gewoon in HDquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En pa weer naar zijn zolderkamertje sturen en op allerlei vage sites laten klikken
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk, het zijn allemaal bloedjes van kinderen
Heeft ie niet nodig, komt niets tekortquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En pa weer naar zijn zolderkamertje sturen en op allerlei vage sites laten klikken
daarom gaat ie om 20.30 slapenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Heeft ie niet nodig, komt niets tekort
Enneeeh, vage sites? Britt zocht barbie op internet, die pop, schrok zich te pletter van wat ze te zien kreeg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
ook maar eens zoeken danquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Enneeeh, vage sites? Britt zocht barbie op internet, die pop, schrok zich te pletter van wat ze te zien kreeg.
Dat is minder.... kinderen worden te snel oud door het internet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Enneeeh, vage sites? Britt zocht barbie op internet, die pop, schrok zich te pletter van wat ze te zien kreeg.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ik voel mij weer een beetje normaal mens worden
fijn voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
fijn voor jeIk weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geeft wel een beetje aan hoe hoog het mij zit
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Neu, joh, kijkt toch al HDquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Ben alleen nieuwsgierig aangelegd
Nothing beats IRLquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Ben alleen nieuwsgierig aangelegd
Dus wanneer gaan wij bij kokje lunchenquote:
*plop*quote:
Zoek je dezequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]![]()
vikingsmeisjeeee
![]()
![]()
Zoekt de proost smiley
met wie??quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:04 schreef superkokje het volgende:
denk ff ontspannen P&W te kijken, wordt ik gelijk met dat vieze w*** geconfronteerd. Afzetten en nooit meer in beeld
ofquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoek je deze [ afbeelding ], deze [ afbeelding ] of deze [ afbeelding ]
quote:
ach.. dat mens... sorry, ben nog niet klaar om haar op te volgen maar ben druk bezig!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:04 schreef superkokje het volgende:
denk ff ontspannen P&W te kijken, wordt ik gelijk met dat vieze w*** geconfronteerd. Afzetten en nooit meer in beeld
Alle drie goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoek je deze [ afbeelding ], deze [ afbeelding ] of deze [ afbeelding ]
zonder lullig te doen, alles is beter dan haarquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach.. dat mens... sorry, ben nog niet klaar om haar op te volgen maar ben druk bezig!!
Morgenavond weerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
terecht, muisjes horen ook aan de limonade!
ik ben beter.. zie er ten eerste al veel lekkerder uit.. ik ben een BBW! en zij alleen een BWquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
zonder lullig te doen, alles is beter dan haar
o, net als die correspondente gisteren.. vind het toch raar, vrouwen aan het bier..quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgenavond weernu aan het pilske.
Wie zegt dat ik een vrouw benquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, net als die correspondente gisteren.. vind het toch raar, vrouwen aan het bier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |