Lapo-huntsterquote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, dus toch wel blij me te zien...
Dan was je erg traag met reageren, want zo snel zijn kokje en ik op onze leeftijd niet meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zag dat er nog 5 postjes moesten, dus die LaPo had ik echt niet verwacht
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan was je erg traag met reageren, want zo snel zijn kokje en ik op onze leeftijd niet meer
daar houd het dan ook gelijk opquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind jou anders nog heel jong van geest, mannetje!
Ow, dus ik ben wel een oud wijfquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind jou anders nog heel jong van geest, mannetje!
quote:
quote:
quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat hoor en lees je mij niet zeggen...
Ik doe nog eentje meequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef superkokje het volgende:
nog stiekem eentje dan. zag dat Sesamstraat al is afgelopen
dat is al heel lang niet meer. Zijn allemaal gemoderniseerd. Zijn wel duidelijke verschillen tussen diverse groepen binnen de organisatiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, trouwens ik had altijd een ontzettende hekel aan de Toekan. Die waren vroeger zo ontzettend, laat ik het netjes zeggen en ik was toen tiener, middelmatig. Maar ik was best gecharmeerd van de service van de zwarte brigade, en het zag er ook echt helemaal niet meer uit zoals ik uit de jaren '80 herinnerde.
ik niet,moet goed uitgerust zijn voor morgenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe nog eentje mee
(en daarna nog wel een peukje of twee)
Ik heb ze, door die ervaring van toen, echt altijd gemeden. Zelfs in mijn consultancy tijd weigerde ik af te spreken bij een Toekan. Maar hier was het goed geregeldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is al heel lang niet meer. Zijn allemaal gemoderniseerd. Zijn wel duidelijke verschillen tussen diverse groepen binnen de organisatie
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik niet,moet goed uitgerust zijn voor morgen
ze zullen wel moeten. De kinderen en kleinkinderen hebben het roer (roeren) overgenomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ze, door die ervaring van toen, echt altijd gemeden. Zelfs in mijn consultancy tijd weigerde ik af te spreken bij een Toekan. Maar hier was het goed geregeld
Dan hebben de kindern en kleinkinderen het goed gedaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze zullen wel moeten. De kinderen en kleinkinderen hebben het roer (roeren) overgenomen
ook veel aangetrouwde trouwens. Veel vestigingen staan onder leiding van aangetrouwde directiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan hebben de kindern en kleinkinderen het goed gedaan
quote:
Jeetje, dat je daar al over nadenkt als je tiener bent.. Bij mij was eten gewoon eten..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, trouwens ik had altijd een ontzettende hekel aan de Toekan. Die waren vroeger zo ontzettend, laat ik het netjes zeggen en ik was toen tiener, middelmatig. Maar ik was best gecharmeerd van de service van de zwarte brigade, en het zag er ook echt helemaal niet meer uit zoals ik uit de jaren '80 herinnerde.
Eh, papa was banketbakker hè, ik nam gewoon aan wat hij vondquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jeetje, dat je daar al over nadenkt als je tiener bent.. Bij mij was eten gewoon eten..
Maar goed, voor vd Valk was helaas geen geld...
zo zei je het niet, vandaar mijn reactie..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, papa was banketbakker hè, ik nam gewoon aan wat hij vond
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
herhaling P en W begint zo!!
Fijne nacht, muisje!!!
nee ik hoef nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss, het is koffietijd
[ afbeelding ]
En overmorgen toch ook, of moet je dan toch weer werkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
heerlijk luie dag. morgen nog een keer
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En overmorgen toch ook, of moet je dan toch weer werken
partijen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
en daarna drukke zaterdag zondag en maandag
normale partijen of ook thema? En geef maar eerlijk toe stiekem vind je dat soort dagen heel prettig werkenquote:
Dat duurt nog evenquote:
nu niet, zijn allemaal kleine groepen, geen bijzonderheden. wel alles nieuw in de zin van nieuwe menu's en buffetten dit jaar. wordt dus weer even wennenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
normale partijen of ook thema? En geef maar eerlijk toe stiekem vind je dat soort dagen heel prettig werken
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat duurt nog even
nee hoor, zit er midden inquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat duurt nog even
MMquote:
morgen nog en vrijdagquote:
yepquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
morgen nog en vrijdag
nog anderhalve dagquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat duurt nog even
Nee voel me misselijkquote:
zegt hij, de grote school drop-outquote:
hiquote:
Ik ga zo nog wel even naar de wc ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
we doen ons best![]()
Staat er nog ergens een briesje
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wel even naar de wc ja.
roll cloudquote:
weet je trouwens al dat die "goeie" film waar je heen bent geweest een van de grootste flops in de geschiedenis isquote:
quote:
Is goedquote:
Ik heb het gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet je trouwens al dat die "goeie" film waar je heen bent geweest een van de grootste flops in de geschiedenis is
En de film was zeker aardig maar zou van mij ook niet meer dan drie sterren gekregen hebbenquote:
van de 10, dan is het niet aardig, maar slechtquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de film was zeker aardig maar zou van mij ook niet meer dan drie sterren gekregen hebben
van de vijfquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
van de 10, dan is het niet aardig, maar slecht
Niet stoken hèquote:
quote:
niet alles verklappenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weer? Arme Kok, daarom praat ie zo hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |