Thanks. Die van jou mag er ook zeker zijn. Die van Svarte was ik alweer bijna vergeten, vind Pale Ravine van zijn groep Deaf Centre wel iets beter.quote:
Ik ken van Pale Ravine enkel wat nummer. Waarschijnlijk was ie er in gekomen als ik heel het album geluisterd had.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:09 schreef On het volgende:
[..]
Thanks. Die van jou mag er ook zeker zijn. Die van Svarte was ik alweer bijna vergeten, vind Pale Ravine van zijn groep Deaf Centre wel iets beter.
Oooeh, Bon Iver vergeten...had op zich ook nog wel in mijne gepastquote:Op maandag 26 maart 2012 17:42 schreef Arn0 het volgende:
Leuke categorie, maar énorm lastig
1. Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I Am Not
2. The Smiths - The Smiths
3. Joy Division - Unknown Pleasures
4. Spinvis - Spinvis
5. Bon Iver - For Emma, Forever Ago
Ik gebruik gewoon excel. Alle lijstjes kopieren, punten toekennen, 'sorteren' en samenvoegen maar. Maar voor korte lijstjes werkt pen en papier net zo goedquote:Op maandag 26 maart 2012 21:03 schreef Norrage het volgende:
Misschien moet er even een soort tel-manier worden gedeeld door de tel-ervaringsdeskundigen onder ons. Hoe dit het snelst en efficientst te doen
Ik doe het eigenlijk niet veel anders alleen heb ik in de loop der jaren een template opgebouwd waar ale formules en zo instaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:31 schreef kciR het volgende:
Ik gebruik gewoon excel. Alle lijstjes kopieren, punten toekennen, 'sorteren' en samenvoegen maar. Maar voor korte lijstjes werkt pen en papier net zo goedRanja heeft misschien betere truuks, vanwege al die lijstjes-tel-ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |