Ik zou het graar willen onderbouwen. De productie van het nummer is te vlak, en Gilmour is een zeer matige songwriter.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heb je er weer zo'n figuur bij hoor.
Onderbouwen met subjectieve argumenten. Veelzeggend inderdaad.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Ik zou het graar willen onderbouwen. De productie van het nummer is te vlak, en Gilmour is een zeer matige songwriter.
Fijn, dat is jouw mening. En Gatenkaas heeft een andere mening. Dit lijkt me niet het topic om te gaan discussieren.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Lidlchips het volgende:
Ik zou het graar willen onderbouwen. De productie van het nummer is te vlak, en Gilmour is een zeer matige songwriter.
Heerlijk dit soort "mening-feiten". Ik ben het ook niet met je eens. Al hebben ze natuurlijk wel veel beter werk gehad dan Sorrowquote:Op zondag 25 maart 2012 16:44 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Vergetenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:43 schreef On het volgende:
Ik heb die van mij aangepast. Was Echoes vergeten.
Ghehe, eens met je top 5 + commentaar, nog een zeer groot Floyd liefhebber hier! Mooie nickname Sydquote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef madcap het volgende:
1 Echoes
2 Another Brick Part 1&3
3 Us and Them
4 Dogs
5 Wish you were here.
voor vandaag dit lijstje, morgen denk ik hier weer heel anders over en zweer ik bij het gefreak van A Saucerful, of op het intens droevige Southampton dock
Hoe kan je nou 5 debuutalbums hebben?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:45 schreef kciR het volgende:
Zal ik even tellen?
Denk dan maar vast na over je vijf favoriete debuutalbums.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vandaag dus: Je vijf favoriete debuutplaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |