SPOILER: nummers met meer dan 5 punten :Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er waren in totaal 71 verschillende nummers ingestuurd
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Zang, of vocalen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef Bosbeetle het volgende:
De top 5 voor vandaag is nummer zonder zang
zang = vocalen, in de breedste zin van het woord dus.quote:
Moeilijk. Ik kan maar weinig nummers noemen zonder zang. Behalve het Carnaval Festival liedje van Toon Hermansquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zang = vocalen, in de breedste zin van het woord dus.
Rodrigo Y Gabriela.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:52 schreef Gala6183 het volgende:
1. The Black Crowes - Sunday Buttermilk Waltz
2. Calexico - Dance of Death
3. Rodrigo y Gabriela - Hanuman
4. Booker T. & the MG's - Green Onions
5. Yann Tiersen - J'y suis jamais allé
Moeilijk
Er zitten niet zoveel dj liefhebbers in dit topic volgens mij, misschien even melden in het dance-topic? Daarnaast kan je ook denken aan Jazz en Postrock.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:07 schreef ohnikua het volgende:
wat worden er weinig dj's genoemd..? lijkt me toch de meest voor de hand liggende soort artiesten voor vandaag!
Hmm, nu je het zegt. Extrawelt verdient ook wel een vermelding.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:07 schreef ohnikua het volgende:
wat worden er weinig dj's genoemd..? lijkt me toch de meest voor de hand liggende soort artiesten voor vandaag!
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:11 schreef Norrage het volgende:
Postrock ook onmogelijk te vergelijken, dat zijn nummers van vaak 30 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |