Zelfs niet bij The Eternal? Naar mijn weten het meest depressieve nummer wat er bestaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb al erg vaak vrijwel alles van Joy Division geluisterd en voel me geenszins depressief.
Nee, ook bij The Eternal voel ik me niet depressief. Jij wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Zelfs niet bij The Eternal? Naar mijn weten het meest depressieve nummer wat er bestaat.
Soms ontzettend. Maar op een of andere manier voelt het ook prettig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ook bij The Eternal voel ik me niet depressief. Jij wel?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:23 schreef Näsenbar het volgende:
Je ouders zouden blij moeten zijn dat je een band als Joy Division kan waarderen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef Tokamak het volgende:
Nee man, onzin, lijkt me juist een uitlaatklep.
Nick & Simon, dáár word ik pas depressief van!
18quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:30 schreef tong80 het volgende:
Als ik me kut voel is het heerlijk om die gemoedstoestand te bevestigen met sombere/depressieve muziek. Dan verdraag ik geen B-52's of Madness. Niks mis mee om je dan terug te trekken in je eigen wereldje. Kan juist verfrissend werken. Je moet er natuurlijk niet in blijven hangen. Want dan ga je net zoals Ian Curtis echt hangen.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je ouders mogen trots zijn op een zoon die op die leeftijd al zo'n geweldige smaak heeft.
Siamese Dream is ook heilig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Achja ik werd een tijdje erg deprie van the smashing pumpkins - melloncollie and the infinite sadness, maar dat was toen en nu vind ik het een prachtige plaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |