Wellicht. Ik ken de geur van kattenpis niet, maar het stinkt echt enorm. Mijn eigen zeik ken ik uiteraard wel, maar daar lijkt het niet opquote:
Op de knietjes en in werken met Chloroform, 100% succesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wellicht. Ik ken de geur van kattenpis niet, maar het stinkt echt enorm. Mijn eigen zeik ken ik uiteraard wel, maar daar lijkt het niet op
Het is een soort van cementachtig beton; hoe moet je zoiets neutraliseren? Zal er ongetwijfeld intrekken
goeie tip inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Op de knietjes en in werken met Chloroform, 100% succes
Kattenpis ruikt heel anders dan mensenpis, dus dat zou je wel moeten kunnen onderscheiden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wellicht. Ik ken de geur van kattenpis niet, maar het stinkt echt enorm. Mijn eigen zeik ken ik uiteraard wel, maar daar lijkt het niet op
Het is een soort van cementachtig beton; hoe moet je zoiets neutraliseren? Zal er ongetwijfeld intrekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |