Dit verdient gewoon een nieuw deel, sterker nog, tyft HOMO maar dicht, we hebben een nieuwe reeks.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:27 schreef Paul het volgende:
Nog ff op de rechten wachten en dan gaan we los!
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet niet met je newbie vingers aan mijn, of ons, topic zitten. Als ik er een #2 achter wilde zetten, dan deed ik dat wel.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet niet met je newbie vingers aan mijn, of ons, topic zitten. Als ik er een #2 achter wilde zetten, dan deed ik dat wel.
Ga huilen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet niet met je newbie vingers aan mijn, of ons, topic zitten. Als ik er een #2 achter wilde zetten, dan deed ik dat wel.
Ik hield altijd nog een beetje hoop dat dat net zo'n gimmick als de Multipla was.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hield altijd nog een beetje hoop dat dat net zo'n gimmick als de Multipla was.
Die was anders best leukquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hield altijd nog een beetje hoop dat dat net zo'n gimmick als de Multipla was.
Van dat imago is niets meer over nu hij het ESF volgt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:33 schreef Nielsch het volgende:
Dirkh was een eckte baas toen hij nog Mod was op ONZ en in een Multipla reed met 25 kratten bier achterin. Goed topic dit ook.
Dat volgt ie ook alleen maar omdat greys overal met d'r strakke truitjes op rij 1 zitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van dat imago is niets meer over nu hij het ESF volgt.
Zonnebril opzet, bouwvakkersdecollete stieken showt... en that's right ikeakasthomo!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat volgt ie ook alleen maar omdat greys overal met d'r strakke truitjes op rij 1 zit
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:17 schreef Nielsch het volgende:
Vanmiddag om 14:00 uur weer een pareltje, aldus Paul_In_The_Dark op m'n Twitter.
Nou! Zeg dat. http://weblog.fok.nl/weblog/auteur/80791quote:Op zondag 25 maart 2012 13:41 schreef allesbeterweter het volgende:
Tja tis idd wel stil sinds ze Paul weblogger hebben gemaakt. Goede keuze van de staff.
zo. nu zijn al je blogs voorzien van reactiesquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef Paul het volgende:
Zo jongens, bevallen mijn blogjes een beetje hee?
http://weblog.fok.nl/weblog/auteur/80791
Nee, booh.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef Paul het volgende:
Zo jongens, bevallen mijn blogjes een beetje hee?
http://weblog.fok.nl/weblog/auteur/80791
Dank je, want deze had er als enige nog maar 0quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo. nu zijn al je blogs voorzien van reactiesyw. kusje
je fan
ja. zo sneuquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Dank je, want deze had er als enige nog maar 0
Waarom vieren we Pasen?
Ik denk steeds dat jij een vrouw bent vanwege je username.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:34 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nee, booh.
Oh wacht, ik ben ook weblog crew
Ik dus, ik had achter de schermen gevraagd om een datequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij een vrouw bent vanwege je username.
dirkh is gewoon bang dat ie jou verliest.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:39 schreef Paul het volgende:
En weetje
Dirkh ging mij een keer hard uitlachen toen ik bij fokweblog solliciteerde
Zie je nou dat hij geen inzicht heeft
We zeiden het al bij die auto vannum
Weblog is sinds een week ofzo vernieuwdquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Dirkh is gewoon een zure beer.
[ afbeelding ]
Sinds wanneer kun je trouwens reacties beoordelen op het weblog?
Of is dat op hetzelfde moment "gedaan" als dat op de frontpage?
Lek je nu uit crewfora?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:39 schreef Paul het volgende:
En weetje
Dirkh ging mij een keer hard uitlachen toen ik bij fokweblog solliciteerde
Zie je nou dat hij geen inzicht heeft
We zeiden het al bij die auto vannum
Vind het geweldig, complimenten Paul.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:03 schreef Paul het volgende:
Zo jongens, vermaken jullie je nog een beetje met mijn weblogjes??
Terechte klacht, die van mij ook! Klote Paultjuhhhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef Dirkh het volgende:
Oh wacht eens ff, zie dat mijn weblogrechten weg zijn gehaald.Zomaar!! Paul, maak eens stennis daar achter de schermen, dit kan niet straffeloos gebeuren.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:34 schreef Meduardo het volgende:
[..]
Terechte klacht, die van mij ook! Klote Paultjuhhh
Paul ik vind er geen tief aan. Behalve het blogje dat aan mijn Dagoduck-haar actie was gewijdt, die is keileivfquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:03 schreef Paul het volgende:
Zo jongens, vermaken jullie je nog een beetje met mijn weblogjes??
Zallik een reltopic maken in FOK?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef Dirkh het volgende:
Oh wacht eens ff, zie dat mijn weblogrechten weg zijn gehaald.Zomaar!! Paul, maak eens stennis daar achter de schermen, dit kan niet straffeloos gebeuren.
Ik lees ze nooitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
Vinden jullie m'n weblogjes nog een beetje lagge?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Nielsch het volgende:
Paul ik print elke blog van je uit om er vervolgens mijn reet mee af te vegen.
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
Het fantopic is gemaakt door dirkhquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:25 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Een fantopic van jezelf maken dat is niet best.
Skip die van jou altijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Love comes unseen; we only see it go
piemels zuigenquote:Op zondag 2 september 2012 17:14 schreef Dirkh het volgende:
Redactie Frontpage? Serieus?Wat ga je daar doen lieve Paultjuuuh?
Frontpage berichten schrijven.quote:Op zondag 2 september 2012 17:14 schreef Dirkh het volgende:
Redactie Frontpage? Serieus?Wat ga je daar doen lieve Paultjuuuh?
Politiekquote:Op zondag 2 september 2012 23:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja duh, maar wat wordt jouw specialiteit?
quote:
Ik masturbeer er dagelijks.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef Paul het volgende:
Vinden jullie het nog een beetje lagge op het weblog?
We kunnen nog wel vrijwilligeres gebruiken voor het weblog. Niets voor jou?quote:
lijkt mij van neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:51 schreef Paul het volgende:
Ok is goed man, mag ik dan af en toe ONZ modereren hee
Wat nou kutlul, LAAT MIJ GEWOON NOU EENS EEN KEER ONZ MODERENquote:
ik vind jouw user wel wat toevoegen aan FOK. gefeliciteerd met je baan!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit verdient gewoon een nieuw deel, sterker nog, tyft HOMO maar dicht, we hebben een nieuwe reeks.
Het is al tijd voor een "The best of Paul" op de weblog. Zoveel juweeltjes.
Neee geen Dirkhquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind jouw user wel wat toevoegen aan FOK. gefeliciteerd met je baan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |