Vind het geweldig, complimenten Paul.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:03 schreef Paul het volgende:
Zo jongens, vermaken jullie je nog een beetje met mijn weblogjes??
Terechte klacht, die van mij ook! Klote Paultjuhhhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef Dirkh het volgende:
Oh wacht eens ff, zie dat mijn weblogrechten weg zijn gehaald.Zomaar!! Paul, maak eens stennis daar achter de schermen, dit kan niet straffeloos gebeuren.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:34 schreef Meduardo het volgende:
[..]
Terechte klacht, die van mij ook! Klote Paultjuhhh
Paul ik vind er geen tief aan. Behalve het blogje dat aan mijn Dagoduck-haar actie was gewijdt, die is keileivfquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:03 schreef Paul het volgende:
Zo jongens, vermaken jullie je nog een beetje met mijn weblogjes??
Zallik een reltopic maken in FOK?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef Dirkh het volgende:
Oh wacht eens ff, zie dat mijn weblogrechten weg zijn gehaald.Zomaar!! Paul, maak eens stennis daar achter de schermen, dit kan niet straffeloos gebeuren.
Ik lees ze nooitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
Vinden jullie m'n weblogjes nog een beetje lagge?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Nielsch het volgende:
Paul ik print elke blog van je uit om er vervolgens mijn reet mee af te vegen.
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
Het fantopic is gemaakt door dirkhquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:25 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Een fantopic van jezelf maken dat is niet best.
Skip die van jou altijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Paul het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Love comes unseen; we only see it go
piemels zuigenquote:Op zondag 2 september 2012 17:14 schreef Dirkh het volgende:
Redactie Frontpage? Serieus?Wat ga je daar doen lieve Paultjuuuh?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |