Je hebt de woorden uit mijn mond gehaald.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef Murmeli het volgende:
vieze bing moet zich scheren!
aysen moet dood
ditquote:
Het gaat er toch om Bing die zijn zin wil doordrammen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:13 schreef datisstom het volgende:
Óf een paar weken/maanden naar Zwitserland, óf je hele leven verlamd zijn. Dan maar het laatste natuurlijk.
Ze hadden haar remmen door moeten knippen. Rattengif in haar drinken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef Moofasah het volgende:
Wat een gekkin die Aysen. Ik hoop dat ze er mee wegkomen. Laat Lucas en Lorena de strijd tegen dat schijtwijf maar winnen!
Gaat ook gebeuren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
Bing en Aysen zou wel het perfecte koppel zijn
Ik denk dat ze een week in de hoek moet staan en dat ze daarna doodleuk weer rechercheur is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook..
En dat Jack Aysen keihard op d'r plek zet..
Vind Bing en zijn moeder beter bij elkaar passen, location: heaven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
Bing en Aysen zou wel het perfecte koppel zijn
Alsof Bing daar komt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:18 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Vind Bing en zijn moeder beter bij elkaar passen, location: heaven.
ze wordt dan alleen terwijl ze in de hoek staat even flink van achteren genomen door alle mannen in meerdijk. hoop ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een week in de hoek moet staan en dat ze daarna doodleuk weer rechercheur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |