Wel. Heeft ook zo z'n eigen trucjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
PRobeer maar eens te bestellen, gaat niet werken.
Ik heb die witte en die grijze, die grijze zijn toch wat beter, zwaarder ook vooral.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die pannen zijn er iedere hunt en gaan altijd hard.
Is dat de bel voor de box?????quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef tralalala het volgende:
TINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDING
Die komt toch niet, Escada heb ik altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Jij was toch nog opzoek naar een luchtje Karina?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:53 schreef Melleyn het volgende:
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 2 april 2012.
Luchtje gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop