Mensen met scriptje die alsnog falenquote:
Script doet het niet meer (gaat niet naar betaalscherm)quote:
vorige hunt wel een paar x voorgeprobeerd ja.. zodat ik de plek van de knoppen wistquote:
oke en vandaag ook 1 xtjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef Piger het volgende:
[..]
vorige hunt wel een paar x voorgeprobeerd ja.. zodat ik de plek van de knoppen wist
lol heb je geen auto refresherquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik doe F5+click als een product is uitverkocht en dat zo snel mogelijk achter elkaar.
Of bedoel je dat niet?
Dat heb ik vandaag wel vaker gedacht..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:44 schreef Fuszy het volgende:
Lijkt me wel grappig, maar door die verzendkosten is het niks meer
Dat is juist waar het ding handig voor zou zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb hier ook zon memorex ipod dock ding staan alleen laadt dat ding mn iPod niet meer op als ik hem erin zet :/
hij werkt wel prettig hoor, prima als alarm en lader; een paar maanden geleden stond hij voor 30 euro op de sitequote:
Jawel, maar dit is snellerquote:
Op die andere site is het maar 2 sec hoorquote:
toch niet een minuut lang?quote:
http://ibood.kiobi.com/?sec=1quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Op die andere site is het maar 2 sec hoorRefresh
I know, maar in die 2 seconden pak ik een boxquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Op die andere site is het maar 2 sec hoorRefresh
ik welquote:
Hoop jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
I know, maar in die 2 seconden pak ik een box
Ik, naast die wok ga ik deze ook scorenquote:
PRobeer maar eens te bestellen, gaat niet werken.quote:
jawel.quote:
Jammer geen inductiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:49 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Ik, naast die wok ga ik deze ook scoren
wacht dan eerst 45 squote:
Wel. Heeft ook zo z'n eigen trucjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
PRobeer maar eens te bestellen, gaat niet werken.
Ik heb die witte en die grijze, die grijze zijn toch wat beter, zwaarder ook vooral.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die pannen zijn er iedere hunt en gaan altijd hard.
Is dat de bel voor de box?????quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef tralalala het volgende:
TINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDINGTINGDING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop