Idd, ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
WOW![]()
![]()
Jammer van je ene nagel taartjesfee. Zelf weiger ik nagels te lakken als er ook maar 1 gebroken is![]()
Wowah holo!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:26 schreef Incantrix het volgende:
Ozotic 532 over WnW black creme![]()
![]()
Schaduw:
[ afbeelding ]
Bright light:
[ afbeelding ]
Ow red pumps blijft een sexy lakkie!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI Blue my mind
[ afbeelding ]
Met flits voor de shimmer:
[ afbeelding ]
China Glaze Ruby Pumps
[ afbeelding ]
Lief zeg! Moet ik echt nog eens proberen. Staat al veelste lang op mijn to do list.quote:
Mooi!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Zoya - Loredana
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van de tipwear want hij is LEUKquote:Op zondag 25 maart 2012 21:26 schreef Sokkepok het volgende:
Nagels van eergister en gister:
[ afbeelding ]
Basis Icy Princess - Essence, dan een groene van P2, vervolgens Sundancer van Essence en nog een roze van Essence.
Na 1 dag werken helaas onwijze tipwear, dus ik heb nog geprobeerd om het een beetje op te lossen, maar uiteindelijk heb ik het er toch afgehaald
[ afbeelding ]
Goed gedaan!quote:
Ik ga meteen even kijken.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Miss v ik zit op mijn telefoon, op mijn blog staat foto van loredana met topcoat
Bovenste rij: 5 + 6 wellichtquote:Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nieuwe OPI herfst (ja, nu al) collectie foto.. The German collection:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Dutch'Ya Just Love OPI
(beetje vaag maar nu zie je wel de shimmer)
[ afbeelding ]
I Don't Give a Rotterdam
Geweldig!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:31 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kan wel afscheid nemen van dit topic, want dit wil ik er nooit meer afhalen.. regenboog![]()
[ afbeelding ]
De lichtblauwe lak is Up in the Air van Catrice. Als iemand de namen van de andere kleurtjes wil hoor ik het wel (of check m'n blog), het is zo'n lijst...
Holoooooooooooooooooquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dico, staat je goed! En je nagels groeien ook goed zo te zien.
Sjaan, wat een prachtige nagels en nagellakjes heb jij toch.En die watermarble!!
Taartjesfee, soooo cute!
Sokkepok, wat een leuke kleurencombinatie zeg.
Amy, mooooooi! Echt geweldig.
[ afbeelding ]
Eindelijk kon ik hem op.China Glaze Let's Do It In 3D. Sooo pretty.
mooooooooiquote:Op maandag 26 maart 2012 21:31 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kan wel afscheid nemen van dit topic, want dit wil ik er nooit meer afhalen.. regenboog![]()
[ afbeelding ]
De lichtblauwe lak is Up in the Air van Catrice. Als iemand de namen van de andere kleurtjes wil hoor ik het wel (of check m'n blog), het is zo'n lijst...
hijs idd erg nicequote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Sjaan, wat een prachtige nagels en nagellakjes heb jij toch.En die watermarble!!
Taartjesfee, soooo cute!
[ afbeelding ]
oe die streepjes zijn echt super netjesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:22 schreef Miss_V het volgende:
Hello Holo stripes![]()
[ afbeelding ]
Hello Holo als basis en L'oreal Luxembourggarden er over.
Wow geweldig!quote:
loik, hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:22 schreef Miss_V het volgende:
Hello Holo stripes![]()
[ afbeelding ]
Ik was gister helemaal stoned van moeheid en ik dacht serieus dat je niet meer terug zou komen hierquote:Op maandag 26 maart 2012 21:31 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt heel gaafquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:22 schreef Miss_V het volgende:
Hello Holo stripes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Taartjesfee, soooo cute!
[ afbeelding ]
Leuk gedaan!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:22 schreef Miss_V het volgende:
Hello Holo stripes![]()
[ afbeelding ]
Tofheid. Wat ga je in de andere vakjes doen?quote:
Dat zijn geen vakjes, dat is gewoon de bovenkant van ieder vakjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:42 schreef AmyGrace het volgende:
Bedankt ladies!
[..]²
[..]
Leuk gedaan!
[..]
Tofheid. Wat ga je in de andere vakjes doen?
En natuurlijk kom ik wel terug, lol!
Hé? Er lijkt toch echt nog een balkje tussen te zitten ofniet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zijn geen vakjes, dat is gewoon de bovenkant van ieder vakjeAlleen de OPI's zijn niet hoger dan dat
Sorry hoor maar ben ik de enige die dit echt vervelend vind?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:18 schreef Miss_V het volgende:
@Mirjam: neem even een kijkje op mijn blog. Daar staan alle stappen uitgelegd.
Ja, dat is meer een stopperquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Hé? Er lijkt toch echt nog een balkje tussen te zitten ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |