Ohw....nee dan moet je gewoon lakkenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nja die nagel is m'n zorgenkindje. Als ik moet wachten tot die weer is aangegroeid....
Duurt nu al anderhalf jaar, ondanks hardeners, wrappen en spalken
en gewoon geen topcoat gebruiken? en misschien andere base coat proberen? ik gebruik die van opi of herome, die zijn fijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:35 schreef Sts het volgende:
Heeft hier iemand een oplossing voor nagellak die er in zijn geheel afkomt? Dus niet een beetje tipwear/chips, maar dat je opeens géén nagellak meer op je nagel hebt
Poshe maakt het erger (want dan is de nagellak zo lekker stevig). Ik ontvet al, lak al over de topjes heen en Hard as nails als basecoat helpt ook niet. Hoe beter de nagellak (china glaze, opi), hoe erger het is.
Ook mooiquote:
Andere basecoat kan ik nog proberen, maar ik heb het ook rechtstreeks op mijn nagels of op zo'n catrice basecoat. Thx,zal eens naar die van herome kijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en gewoon geen topcoat gebruiken? en misschien andere base coat proberen? ik gebruik die van opi of herome, die zijn fijn.
Denk dat het daar wel wat mee te maken heeft ...maar dat maakt lakken met minder dekkende lakjes wel lastigquote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef Sokkepok het volgende:
Misschien iets dunner lakken? Ik heb dit zelf altijd wanneer ik veel te dik heb gelakt of wanneer mijn nagels niet helemaal droog zijn wanneer ik ze lak
In het begin zijn Poshe en SV hetzelfde, maar SV wordt redelijk snel stroperig.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef Sts het volgende:
Denk dat het daar wel wat mee te maken heeft ...maar dat maakt lakken met minder dekkende lakjes wel lastigIs seche vite trouwens dunner dan poshe?
Idd, ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
WOW![]()
![]()
Jammer van je ene nagel taartjesfee. Zelf weiger ik nagels te lakken als er ook maar 1 gebroken is![]()
Wowah holo!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:26 schreef Incantrix het volgende:
Ozotic 532 over WnW black creme![]()
![]()
Schaduw:
[ afbeelding ]
Bright light:
[ afbeelding ]
Ow red pumps blijft een sexy lakkie!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI Blue my mind
[ afbeelding ]
Met flits voor de shimmer:
[ afbeelding ]
China Glaze Ruby Pumps
[ afbeelding ]
Lief zeg! Moet ik echt nog eens proberen. Staat al veelste lang op mijn to do list.quote:
Mooi!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Zoya - Loredana
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van de tipwear want hij is LEUKquote:Op zondag 25 maart 2012 21:26 schreef Sokkepok het volgende:
Nagels van eergister en gister:
[ afbeelding ]
Basis Icy Princess - Essence, dan een groene van P2, vervolgens Sundancer van Essence en nog een roze van Essence.
Na 1 dag werken helaas onwijze tipwear, dus ik heb nog geprobeerd om het een beetje op te lossen, maar uiteindelijk heb ik het er toch afgehaald
[ afbeelding ]
Goed gedaan!quote:
Ik ga meteen even kijken.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Miss v ik zit op mijn telefoon, op mijn blog staat foto van loredana met topcoat
Bovenste rij: 5 + 6 wellichtquote:Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nieuwe OPI herfst (ja, nu al) collectie foto.. The German collection:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Dutch'Ya Just Love OPI
(beetje vaag maar nu zie je wel de shimmer)
[ afbeelding ]
I Don't Give a Rotterdam
Geweldig!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:31 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kan wel afscheid nemen van dit topic, want dit wil ik er nooit meer afhalen.. regenboog![]()
[ afbeelding ]
De lichtblauwe lak is Up in the Air van Catrice. Als iemand de namen van de andere kleurtjes wil hoor ik het wel (of check m'n blog), het is zo'n lijst...
Holoooooooooooooooooquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dico, staat je goed! En je nagels groeien ook goed zo te zien.
Sjaan, wat een prachtige nagels en nagellakjes heb jij toch.En die watermarble!!
Taartjesfee, soooo cute!
Sokkepok, wat een leuke kleurencombinatie zeg.
Amy, mooooooi! Echt geweldig.
[ afbeelding ]
Eindelijk kon ik hem op.China Glaze Let's Do It In 3D. Sooo pretty.
mooooooooiquote:Op maandag 26 maart 2012 21:31 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kan wel afscheid nemen van dit topic, want dit wil ik er nooit meer afhalen.. regenboog![]()
[ afbeelding ]
De lichtblauwe lak is Up in the Air van Catrice. Als iemand de namen van de andere kleurtjes wil hoor ik het wel (of check m'n blog), het is zo'n lijst...
hijs idd erg nicequote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dico, staat je goed! En je nagels groeien ook goed zo te zien.
Sjaan, wat een prachtige nagels en nagellakjes heb jij toch.En die watermarble!!
Taartjesfee, soooo cute!
Sokkepok, wat een leuke kleurencombinatie zeg.
Amy, mooooooi! Echt geweldig.
[ afbeelding ]
Eindelijk kon ik hem op.China Glaze Let's Do It In 3D. Sooo pretty.
oe die streepjes zijn echt super netjesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:22 schreef Miss_V het volgende:
Hello Holo stripes![]()
[ afbeelding ]
Hello Holo als basis en L'oreal Luxembourggarden er over.
Wow geweldig!quote:
loik, hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:22 schreef Miss_V het volgende:
Hello Holo stripes![]()
[ afbeelding ]
Ik was gister helemaal stoned van moeheid en ik dacht serieus dat je niet meer terug zou komen hierquote:Op maandag 26 maart 2012 21:31 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt heel gaafquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:22 schreef Miss_V het volgende:
Hello Holo stripes![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |