Als je een goede voorzet geeft kan elke dwerg uit een kopbal scoren. Maar dat hij 3x achter elkaar Chielinni aftroeft is toch wel raarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef diedjuh het volgende:
5-3 gewonnen van Messi-team na verlenging, twee van de drie kopgoals van Messi, waar hij Chiellieni gewoon even aftroeft door de lucht
Wat heb je te besteden, en bij welke competitie ligt je voorkeur?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:00 schreef Pobberd het volgende:
Ik weet niet wat voor team ik moet makenIk heb sinds gisteren 2 teams gemaakt, maar heb ze ook allebei weer verkocht. Speelden niet fijn.
Rond de 135-150k. Competie maakt me geen ruk uit. Heb wel al een Serie A team.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat heb je te besteden, en bij welke competitie ligt je voorkeur?
Heb hetzelfde probleem nu omdat m'n vorige team met ibra altijd net niet was, ik wil pato er ook in en dan is het al moeilijker. Maar heb nu dit ff geprobeerd, mss koop ik het wel http://www.futhead.com/12/squad/240168quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:00 schreef Pobberd het volgende:
Ik weet niet wat voor team ik moet makenIk heb sinds gisteren 2 teams gemaakt, maar heb ze ook allebei weer verkocht. Speelden niet fijn.
Is wel een mooi team ja, maar ik heb BPL al te vaak gehadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb hetzelfde probleem nu omdat m'n vorige team met ibra altijd net niet was, ik wil pato er ook in en dan is het al moeilijker. Maar heb nu dit ff geprobeerd, mss koop ik het wel http://www.futhead.com/12/squad/240168
En ook geen voorkeur bij nationaliteit ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:06 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Rond de 135-150k. Competie maakt me geen ruk uit. Heb wel al een Serie A team.
Ik ook en daarom twijfel ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:08 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Is wel een mooi team ja, maar ik heb BPL al te vaak gehad
Vond 'm niet super spelen in een 4321 ofzo. Ramires en UP Anderson doen het beter. Zijn passing is wel geil trouwens maar dat is die van Anderson ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
Is de gouden Cleverly goed? Iemand ervaring mee?
Jaa, heb met hem gespeeld in een 83 team en hij presteerde goed. Voordeel is dat hij maar een 79 rating heeft, wat belachelijk laag is voor wat hij kan want hij heeft 85 afstandschoten, 80 snelheid, 88 korte passen en 85 dribbling. Workrates: Medium defending en High attacking.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
Is de gouden Cleverly goed? Iemand ervaring mee?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jaa, heb met hem gespeeld in een 83 team en hij presteerde goed. Voordeel is dat hij maar een 79 rating heeft, wat belachelijk laag is voor wat hij kan want hij heeft 85 afstandschoten, 80 snelheid, 88 korte passen en 85 dribbling. Workrates: Medium defending en High attacking.
Goeie steekpassjes en pikt regelmatig zijn goaltje mee. Je moet met zo'n creatieve speler kunnen omgaan maar die 6k is hij zeker wel waard.
Ik heb hem al gekocht voor 6Kquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Vond 'm niet super spelen in een 4321 ofzo. Ramires en UP Anderson doen het beter. Zijn passing is wel geil trouwens maar dat is die van Anderson ook.
Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En ook geen voorkeur bij nationaliteit ?
Heb je wel favo spelers ?quote:
en de opstelling?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:17 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Hulk, Benzema en Lavezzi vind ik wel bazenspelers, maar voor de rest, nee niet echt.
Toenet stond Barca nog 2-0 voorquote:
Dat was al langer duidelijk hoor.quote:
Weet ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat was al langer duidelijk hoor.
Waarom zeg je het dan.quote:
Ja Anderson kan echt niet schietenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem al gekocht voor 6Kscheelt 30K met de zilver versie en hij is nog beter ook gezien de stats
Kan ik mooi IF Ben Arfa ipv N'zogbia doen
SIF Ramires heb ik al en die scoten van Anderson44 longshots, bizar slecht
http://www.futhead.com/12/squad/240347quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in bouwen, maar wel een goed idee inderdaad
Die onthoud ik evenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/240347
Spoilerquote:
Is te hopen van niet, vandaag al m'n BPL spelers verkochtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:29 schreef diedjuh het volgende:
Waarom zijn de bpl spelers ineens flink duurder geworden?? toernooi op komst?
Dat zou wel kut zijn he. Dan verkoop ik mijn IF Valencia. En dan blijkt er helemaal geen SIF te komen en dan kan ik de IF ook niet meer terugkopenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:29 schreef diedjuh het volgende:
Waarom zijn de bpl spelers ineens flink duurder geworden?? toernooi op komst?
Kan je ook nog kampioen van Division 1 worden?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
Haha, KSI in Division 1. Nu moet hij nog kampioen worden imo
Het is een regel van Fok!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want iemand zit vol spanning op de samenvattingen te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |