Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende: Zijn er buiten maicon nog Braziliaanse rb's?
HUHHH SERIEUS?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn wel meerdere RB's hoor Rijst
Er is verder alleen good old Cafu, heel zeldzaam maar als je goed zoekt kun je hem vinden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:12 schreef stoereboii het volgende:
Zijn er buiten maicon nog Braziliaanse rb's?
De IF is ook al goed. Maar de SIF kan ook schieten als een echte baas.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:14 schreef Nickskuh het volgende:
Weet niet, dacht dat er nog wel iets beters was als Ramires.
Voor SIF Ramires moet ik nog wel even sparen, heb nu 28000 coins.
Nee garpjequote:
Is hij door die zeldzaamheid ook duurder dan maicon?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is verder alleen good old Cafu, heel zeldzaam maar als je goed zoekt kun je hem vinden.
Cafuquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is verder alleen good old Cafu, heel zeldzaam maar als je goed zoekt kun je hem vinden.
Nee, hij is best goedkoop en 90 pace en 82 defending, wat een baas.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is hij door die zeldzaamheid ook duurder dan maicon?
BPLquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:15 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is nog meer een leuke competitie of land waarmee een fatsoenlijk 3412 te bouwen valt?
Dan bedoel ik dus , 3 tanks met 70+ pace CB's
Korea.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:15 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is nog meer een leuke competitie of land waarmee een fatsoenlijk 3412 te bouwen valt?
Dan bedoel ik dus , 3 tanks met 70+ pace CB's
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is hij door die zeldzaamheid ook duurder dan maicon?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hij is best goedkoop en 90 pace en 82 defending, wat een baas.
[ afbeelding ]
Maar je moet goed zoeken.
Pc mee laten helpenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:19 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand wat verdediging tips, ik word echt gedold achterin.
Numan-De Boer-Stam-Reizigerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:19 schreef Nickskuh het volgende:
Post dat plaatjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
DOEIDOEIDOEIDOEIDOEIDOEIDOEIJEVADERHOUDNIETVANJEDOEIDOEIDOEIDOEIDOEIDOEI
Niet te veel instappen, gewoon met a ervoor blijven staan en pas instappen op een moment dat het echt kan.. Sommige mensen halen ook 2e mannetje erbij maar dat doe ik meestal niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:19 schreef Nickskuh het volgende:
Heldquote:
Weetje wat ik echt haat. Als mensen High pressure gaan spelen. Dan gaat echt alles mis. Ba gaat dan ook steeds op eigen helft staan. Maar gelukkiig zet ik hem dan meestal op tijd op HIGH ATTACKe n dan slacht ik ze af .quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet te veel instappen, gewoon met a ervoor blijven staan en pas instappen op een moment dat het echt kan.. Sommige mensen halen ook 2e mannetje erbij maar dat doe ik meestal niet.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet te veel instappen, gewoon met a ervoor blijven staan en pas instappen op een moment dat het echt kan.. Sommige mensen halen ook 2e mannetje erbij maar dat doe ik meestal niet.
Ja ik stap te vroeg of te laat inquote:
Dat je vader je zodanig haat dat hij weggaatquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat je vader je zodanig haat dat hij weggaat
Waarom ben je hier nog als niemand je mag?quote:
Omdat hij nergens heen kanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom ben je hier nog als niemand je mag?
Zodat ik spelers kan geven die jullie met winst verkopen Gr. Torresquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom ben je hier nog als niemand je mag?
Normaal discussieren zit er dus niet in, oké, erg volwassenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zodat ik spelers kan geven die jullie met winst verkopen Gr. Torres
Moet jij wel zeggen met je 5@ THE back en agbonlawhorequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Normaal discussieren zit er dus niet in, oké, erg volwassen
Als er een nobelprijs was voor irrelevant lullen had jij hem ontvangenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Moet jij wel zeggen met je 5@ THE back en agbonlawhore
Probeer ze uit dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef dion_v_k het volgende:
Is IF Diego Lopez echt beter dan Casillas?
Ik heb helaas met beide geen ervaring
Hey, ik heb Valbuena vervangen door Ben Arfa, zal ik je die Valbuena nu teruggeven of heb je nu geen tijd?quote:
Casillas is vrij klein, en daar ondervind je in Fifa vaak hinder van. IF Lopez is een stuk langer, goedkoper en heeft een zwart kaartje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef dion_v_k het volgende:
Is IF Diego Lopez echt beter dan Casillas?
Ik heb helaas met beide geen ervaring
YES YES YESquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als er een nobelprijs was voor irrelevant lullen had jij hem ontvangen
Verkoop hem maar. Zit toch al rond de 200k nuquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey, ik heb Valbuena vervangen door Ben Arfa, zal ik je die Valbuena nu teruggeven of heb je nu geen tijd?
Thanks manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verkoop hem maar. Zit toch al rond de 200k nu
Ok. Dan ga ik maar voor Lopezquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Casillas is vrij klein, en daar ondervind je in Fifa vaak hinder van. IF Lopez is een stuk langer, goedkoper en heeft een zwart kaartje.
Nu je het er over hebt... volgende week gaat ie verhuizen. Dus hij kan op je rekenen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks man
Als ik je kan helpen met iets mag je het altijd zeggen
WERELDOVERHEERSING!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks man
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks man
Nog niet meegemaakt en ik heb hem al vaker geholpenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]fuszy over twee dagen scheldt hij je uit. Ondankbaar schepsel is het
Ik zou hem best willen helpen hoor, alleen ik denk dat dat niet mag van pappie en mammiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt... volgende week gaat ie verhuizen. Dus hij kan op je rekenen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
KINDERARBEID!! LAATST ZEI JE OOK IETS RAARS MAAR IK BEN HET VERGETEN!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dat is iets met wederzijds respect tonenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]fuszy over twee dagen scheldt hij je uit. Ondankbaar schepsel is het
oelewapperquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt en ik heb hem al vaker geholpen.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je zelf doet. Heb het nog van niemand meegemaakt dat ze mij uit gingen schelden hier.
Ik weet dat het jouw dialect is. Eigenlijk bedoel je in ABN ik hou van je, maar ik durf het niet te zeggenquote:
Stel je maar voor, de dingen die ik wil zeggen wanneer ik echt boos ben.#pinoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet dat het jouw dialect is. Eigenlijk bedoel je in ABN ik hou van je, maar ik durf het niet te zeggen
Boze Chinezenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Stel je maar voor, de dingen die ik wil zeggen wanneer ik echt boos ben.
Iets met shanghenpamghindongsawnihaw?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Stel je maar voor, de dingen die ik wil zeggen wanneer ik echt boos ben.#pino
Racist!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Iets met shanghenpamghindongsawnihaw?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Racist!Nu gaan we allemaal reporten!!!! ngnanagnagnanganga
Alles wat backfired tegen je is een grapje of sarcastischquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]alsof wat ik zei fout was
en hij zei het sarcastisch man
Gr. Fernandoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alles wat backfired tegen je is een grapje of sarcastisch
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hebben jullie hier een sensor voorof is er echt een report geweest?
Lezen gewoon alles.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hebben jullie hier een sensor voorof is er echt een report geweest?
Trolololquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Rijst is toch hulpmodmaar is er nog actie ondernomen dan?
Jawel. Ik heb mijn collega erbij gehaaldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Rijst is toch hulpmodmaar is er nog actie ondernomen dan?
dacht ik al.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb mijn collega erbij gehaald
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
Zijn jullie allemaal dood ofzo? 20 minuten al geen post op een avond.
vandermar is slapen en GJE ook waarschijnlijk, dus ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
Zijn jullie allemaal dood ofzo? 20 minuten al geen post op een avond.
CD eruit: geen loss, geen disconnect.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef diedjuh het volgende:
Blijft ie weer hangen in het laadscherm voor de wedstrijd waar ik zijn team zie, ik kan hem nu zeker niet afsluiten zonder mijn dnf te verliezen?
Pfoe, wat frustrerend weer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef Thorb het volgende:
Dikke redding op de lijn van verdediger Sunderland net
@Diedjuh, idd je moet nu wachten totdat de ander weggaat, anders gaat het tenkoste van je dnf
Lekker zo laten. Jij hebt natuurlijk Fifa 11 niet mee gemaakt!quote:
Hoezo? Te druk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lekker zo laten. Jij hebt natuurlijk Fifa 11 niet mee gemaakt!
Dit bevalt me inderdaad wel, rustquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lekker zo laten. Jij hebt natuurlijk Fifa 11 niet mee gemaakt!
Is wat makkelijker te volgen allemaalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit bevalt me inderdaad wel, rust
Na een stuk of 40 filmpjes al ja?quote:
nee.quote:
43, 6 maandenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Na een stuk of 40 filmpjes al ja?
Zou je niet zeggen, als je ziet hoe hij kan skillenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als er een nobelprijs was voor irrelevant lullen had jij hem ontvangen
Officieel 14, mentaal weet ik nietquote:
Daar had je niks over gezegd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt, lig uit toernooi
Alleen disconnecten als je 1v1 speelt, niet met toernooien. Een handigere manier dan de CD eruithalen is je gewoon afmelden van PSNquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Heeft niet gewerkt, lig uit toernooi
Rijst had volgens mij z'n facebook achterhaaldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af hoe die gozer eruit zal zien
We waren gisteravond toch bezig over de chem van Silva op CM in een 4-3-1-2,quote:
ik niet, toen sliep ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
We waren gisteravond toch bezig over de chem van Silva op CM in een 4-3-1-2,
dat Futhead niet zou kloppen met 9 chem..
Hier het resultaat:![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eV5Mreixbc9H2
Oh.. dan was het iemand andersquote:
Jij zou morgen pas wat van je laten horenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
Ik heb wel een leuk handeltje ontdekt. Ribery in 4-3-3 oid iets met een winger iig als LM kopen, kan je goedkoop oppikken dan een LM > LW kaartje en je verkoopt hem voor 5K meer.
Ik vond nog een gaatje in mijn agenda die ik niet hebquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij zou morgen pas wat van je laten horen
2 dode links 1 dubbele en 1 enkele. Je moet Ramires doen dan. Nasri of Toure als LCMquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/239875 zou iemand kunnen zeggen wrm ik met rcm geen 9 chem krijg? 1 dubbele, 1 halve en 1 kapotte link. Dubbele compenseert toch halve?
Je hebt 2 dode linksquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/239875 zou iemand kunnen zeggen wrm ik met rcm geen 9 chem krijg? 1 dubbele, 1 halve en 1 kapotte link. Dubbele compenseert toch halve?
2 dode? In die formatie linkt hij toch niet met de spits maar met cb, rb en cf?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 dode links 1 dubbele en 1 enkele. Je moet Ramires doen dan. Nasri of Toure als LCM
cb, rb, cm, cfquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
2 dode? In die formatie linkt hij toch niet met de spits maar met cb, rb en cf?
Rb richards, Cb luiz, Cm Ganso, Cf Neymarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
2 dode? In die formatie linkt hij toch niet met de spits maar met cb, rb en cf?
Oh ja iddquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Rb richards, Cb luiz, Cm Ganso, Cf Neymar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |