Haha, ja, het afvallen gaat best goed. Maar broeken zitten bij mij van boven sowieso te wijd, omdat de maat van m'n bovenkleding verschilt met die van m'n broeken. Ik kan m'n broek nu als ik 'm dicht heb helemaal naar beneden trekken. Da's niet de bedoeling denk ik zo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:27 schreef Chai het volgende:
En moet je echt je broek laten innemen?wat goed denk ik. Of ben je nu te mager.
Echt, he.quote:
Dit is echt het lelijkste wat ik ooit heb gezien en toch krijgt deze outfit complimenten. Ik snap deze wereld soms niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een dikke pens gekregen_!
Maar hoezo koop je ze dan in dezelfde maat :Squote:Op woensdag 21 maart 2012 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja, het afvallen gaat best goed. Maar broeken zitten bij mij van boven sowieso te wijd, omdat de maat van m'n bovenkleding verschilt met die van m'n broeken. Ik kan m'n broek nu als ik 'm dicht heb helemaal naar beneden trekken. Da's niet de bedoeling denk ik zo.
Doe ik niet. Misschien leg ik het ook wel verkeerd uit. Bij m'n dijbenen zit de broek goed, maar waar hij dicht moet zit ie dan best wel wijd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hoezo koop je ze dan in dezelfde maat :S
Oh, is dat wat, ja. Ik ga even googelen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:49 schreef Chai het volgende:
Oohhh. Levis bold curve broeken.
Ik pas niet eens normale broeken (ja veel te grote maat en dan bovenaan aansnoeren met een riem noem ik niet passen).
Ja echt. Zou ik echt aanraden, want iets wat goed zit staat gewoon 10x mooier.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, is dat wat, ja. Ik ga even googelen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Yv. het volgende:
Mijn benen hebben voor het eerst dit jaar zonlicht gezien.
Lelijkste ooit vind ik wat overdreven. Mooi vind ik het zeker niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is echt het lelijkste wat ik ooit heb gezien en toch krijgt deze outfit complimenten. Ik snap deze wereld soms niet.
Help mij eens, ik kan niet goed afvallen ik hou teveel van eten maar ook van sporten en toch blijf ik hetzelfdequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja, het afvallen gaat best goed. Maar broeken zitten bij mij van boven sowieso te wijd, omdat de maat van m'n bovenkleding verschilt met die van m'n broeken. Ik kan m'n broek nu als ik 'm dicht heb helemaal naar beneden trekken. Da's niet de bedoeling denk ik zo.
Volgens mij val ik ook niet echt goed af, hoor. Ik eet best weinig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Help mij eens, ik kan niet goed afvallen ik hou teveel van eten maar ook van sporten en toch blijf ik hetzelfde
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Yv. het volgende:
Was ik de grond maar waar jij overheen liepquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Yv. het volgende:
Speed topic #18 - Al is de pep nog zo snel de neus achterhaalt het welquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Help mij eens, ik kan niet goed afvallen ik hou teveel van eten maar ook van sporten en toch blijf ik hetzelfde
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was ik de grond maar waar jij overheen liep![]()
![]()
Iets proberen uit te leggen op fok.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:44 schreef Chai het volgende:
Het verschil tussen een pedofiel en een pedoseksueel
Pff.. moet alles 10.000x herhalen.
En al die mensen die denken dat ik pedofiel ben.
Dat maakt het zo leuk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iets proberen uit te leggen op fok.Er zitten daarvoor teveel domme en kortzichtige mensen hier. Van die 80mph gevallen.
De tijd dat ik ging lopen trollen en/of de moraalridder uit ging hangen heb ik wel gehad.quote:
Dat vond ik wel echt stom trouwens. Snap niet dat je zo'n relatie wilt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iets proberen uit te leggen op fok.Er zitten daarvoor teveel domme en kortzichtige mensen hier. Van die 80mph gevallen.
Ja, inderdaad. Jij wordt natuurlijk ook al weer bijna 40.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De tijd dat ik ging lopen trollen en/of de moraalridder uit ging hangen heb ik wel gehad.
Ach, als ze beetje lekkere tetten en asser heeft en goed in bed is...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vond ik wel echt stom trouwens. Snap niet dat je zo'n relatie wilt.
Daarom, als ik hier over 5 jaar nog zit mag je me komen afschieten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Jij wordt natuurlijk ook al weer bijna 40.
ben je vreindd nietquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was ik de grond maar waar jij overheen liep![]()
![]()
VOLGENS MIJ IS DAT PROFIEL NEPquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef dustbrain het volgende:
Jij leuk en aardig die zelfbedachte definities, maar zullen we gewoon de definities hanteren die in de BNW beschreven worden? Jij bent geen beschuldigde pedoseksuele en je hoeft je ook niet op te stellen als de meer terughoudende pedo-variant. Je hebt een fetisj en geen ziekte als je er niet aan lijd. Al heb ik het gevoel dat je dat wel doet en dus wel pedofiel bent.
niggawhutquote:
quote:
Bizar he en kijk al die fokkertjes eens geilenquote:
oquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Mooi weer om vanavond een boswandeling te maken met mijn wederhelft onder het genot van zoeennn dikke groeneee
ik dacht dat het esmee denters wasquote:
Nee, daar doelde ik ook niet op. De persoon achter het account is niet de persoon op de foto.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet lelijk toch? Alleen mij te tuttig
Dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:59 schreef Fascination het volgende:
De persoon achter het account is niet de persoon op de foto.
Denk het ook niet neequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, daar doelde ik ook niet op. De persoon achter het account is niet de persoon op de foto.
Jij toch wel, he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |