Vanmorgen vroeg was het nog best frisquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom lopen er mensen in hun winterjas?Zelfs een paar met sjaal gespot.
Waarom mag je ze niet legaal neertrappen?
Was vannacht idd nog gewoon rond het vriespunt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg was het nog best fris
Ik snap niet dat je je aan zoiets al kan "ergeren".quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom lopen er mensen in hun winterjas?Zelfs een paar met sjaal gespot.
Waarom mag je ze niet legaal neertrappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo maar eens even rokjes spottenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg was het nog best fris
Niet toeteren he, kan je een hoge boete krijgen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens even rokjes spotten
Loop ff een rondje buiten met dit weer in het zonnetje en de zen knalt driedubbel zo hard binnen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Allure_ het volgende:
Wow, ik ben zó geirriteerd dat ik helemaal uit mijn concentratie ben gebracht. Even mijn zen weer zoeken.
Zolang fappen tijdens het rijden niet beboet wordt, is er niks aan het handje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet toeteren he, kan je een hoge boete krijgen.
Vast niet, je bent niet de enige.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zolang fappen tijdens het rijden niet beboet wordt, is er niks aan het handje.
quote:Amerikaanse mannen hebben er geen moeite mee om te masturberen onder werktijd. Maar liefst 31 procent van de mannen gaat wel eens naar het toilet om zichzelf te bevredigen.
Dat blijkt uit onderzoek onder duizend mannen uitgevoerd door de Amerikaanse editie van tijdschrift Glamour.
Het masturberen gebeurt niet alleen op het werk. Nog eens 31 procent bevredigt zichzelf tijdens een bezoekje aan zijn ouders, tijdens het autorijden (24 procent) of op een feestje (10 procent).
Van de respondenten gaf 38 procent aan dat seks het meeste is waar ze aan denken. Ruim 65 procent van de mannen streeft naar een vaste relatie.
die eerste 2 vliegen voorbij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Laatste uurtje duurt altijd zo lang he
http://www.jmouders.nl/Th(...)turberen-15-jaar.htmquote:Wij zijn naturisten en hebben twee puberzonen van 11 en 15. Ik heb met mijn kinderen altijd open over seksualiteit kunnen praten en heb het idee dat dat ook een beetje te maken heeft met mijn houding tegenover bloot.
Ik weet dat mijn beide zonen masturberen en dat verwacht ik ook gezien hun leeftijd. In de ‘opvoedboekjes’ lees ik altijd dat dat niet ongewoon is, maar dat je je kind wel naar zijn kamer moet verwijzen. Mijn kinderen doen dat meestal wel, maar het komt weleens voor dat ik erbij ben, bijvoorbeeld al ze zich ontspannen bij de tv. Ik negeer het meestal. Het stoort me niet echt en ik ben er eigenlijk trots op dat ze zich kennelijk zo veilig voelen.
Omdat het advies van wegsturen zo vaak herhaald wordt, vraag ik me af wat de reden is van dat advies. Ik heb bijvoorbeeld nooit terug gehoord dat mijn kinderen op een openbare plek masturberen; ze begrijpen heus wel dat het iets intiems is - net zo goed als ze begrijpen dat niet iedereen nudist is.
hahahahahahahahaquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:47 schreef Adolecens het volgende:
wtf..!
[..]
http://www.jmouders.nl/Th(...)turberen-15-jaar.htm
Aftrekken waar je ouders bij zijn en dat allemaal ok vinden?!![]()
Haha straks hebben ze ook gewoon seks met hun vriendinnetje voor de tv.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:47 schreef Adolecens het volgende:
wtf..!
[..]
http://www.jmouders.nl/Th(...)turberen-15-jaar.htm
Aftrekken waar je ouders bij zijn en dat allemaal ok vinden?!![]()
Ik fap gewoon ff in het bijzijn van collega's.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Als ik me verveel op 't werk, lees ik interessante wiki-pagina's
ik ga dan eten of snoep halenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Als ik me verveel op 't werk, lees ik interessante wiki-pagina's
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet toeteren he, kan je een hoge boete krijgen.
Dus als je wegrijdt bij vrienden en je toetert even kort, wordt het een schrale maand als je politie je vat?quote:
Kan je lachen met al die Turkse/Marokkaanse bruiloften.quote:
Als agent zijnde zou je daar toch gewoon schijt aan hebben en geen boete voor geven. Althans, als ik agent was.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:21 schreef fyah het volgende:
[..]
Dus als je wegrijdt bij vrienden en je toetert even kort, wordt het een schrale maand als je politie je vat?
het is wel illegaal om een hakenkruis te posten dus dan maar zo;quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
Ja volgens mij geven ze er in praktijk nooit boetes voor.
Zou wel tof zijn als ik elke keer een melding kon maken en dan de helft van dat geld krijg.
Je moet ook niet met je fietsje midden op de weg blijven rijdenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:27 schreef Mozy het volgende:
Naar mij toeteren meisjes ook altijd. En flashen dan.
ik cruise midden op de autobaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je fietsje midden op de weg blijven rijden
ik sta altijd met mijn dreiweihler op de vluchtstrook stoer te kijken naar politie. faka b*itchquote:
tot ze achter je aan komen en dan is eht snel vluchten gesnitched worden door die flitspaalquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:32 schreef fyah het volgende:
[..]
ik sta altijd met mijn dreiweihler op de vluchtstrook stoer te kijken naar politie. faka b*itch
Da was ik niequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
tot ze achter je aan komen en dan is eht snel vluchten gesnitched worden door die flitspaal
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Mooi weer om vanavond een boswandeling te maken met mijn wederhelft onder het genot van zoeennn dikke groeneee
ja want als je niet in het gareel loopt zoals andere mensen doen dient dat gecorigeerd te worden .quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:23 schreef fyah het volgende:
[..]
het is wel illegaal om een hakenkruis te posten dus dan maar zo;
hakenkruis.jpg
kijk uit voor marieke ik hoor haar aankomenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:18 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja want als je niet in het gareel loopt zoals andere mensen doen dient dat gecorigeerd te worden .
Net alsof het mij uit maakt wat je hier post
hoi marieke leuk om je weer te zien typen, alles goed met de kits enzo? hoe is het met Zon en Bloem? ja leuk, mooi zo. ik ga weer even spelen met de broem broem doei hihi!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:48 schreef dagdag het volgende:
kyureg nodnje help ppl p
Wat is dit voor site,stefano zit weer waar hij hoort met zijn vlaggetje te spelen in de hobbykamer
met een lekker koekje en glaasje drinken
steeds ontsnapt hij
Vroeger heete ik trouwens martijd maar toen ik in een vrouw ben veranderd hebben zijn ze me marieke gaan noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |