Hmm dat is eigenlijk niet zo'n heel slecht idee. 1 dag had gelukkig mijn nichtje gekookt voor ons. Ik ga eens ff wat bedenken voor komend weekend.. Heb ik idd nog helemaal niet aan gedacht om dat zo te doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:22 schreef deerntie het volgende:
[..]
Is het geen optie om van te voren bv op donderdag, voor het hele weekend eten te maken? Zoals ovenschotels ofzo (kun je zelf bepalen hoe gezond het wordt) of een keertje iets invriezen als in rijst met kip ofzo? kwestie van in de oven/magnetron en klaar, niet de drukte van een maaltijd in elkaar zetten op het moment zelf en toch redelijk gezond!
ja, ik ben woest.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:47 schreef Silmarwen het volgende:
Mirjam, wat onwijs kut zeg! Het zit je idd absoluut niet mee he.
Hier gaat het kut. Vind het moeilijk mij in te houden, 5 paaseitjes, teveel crackers. Ik ben dood en dood op, heb 4 uur geslapen, daar ga ik zo van snaaien. Goed
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu weer normaal doen.
ik ben bang dat er nu even geen houden aan isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
nee mir niet gaan eten joh! Daar schiet je niks mee op
nee, ik voel me niet beter, maar toch ook weer wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
maar waarom gaan eten? Voel je je dan beter daarna?
Ik wil je niet pesten, maar je moet echt de associatie tussen troost en eten loslaten meissie
Probeer je nu eerst voor te stellen dat je een pak koekjes naar binnen werkt en dan hoe je je voelt na dat pak koekjes... Is dat gevoel je die calorieën waard? Of ga je liever iets echt lekkers uitzoeken waar je mega van kunt genieten bij een grote kop theequote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik voel me niet beter, maar toch ook weer wel.
ik weet dat die associatie nergens op slaat, maar toch zit het er. best moeilijk om het dan niet te doen zeg maar
Dat is al in ieder geval iets!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga vroeg naar bed Isa.Moet helpen.
Mirje kan het! Niet doen! Het is ook moeilijk om dat niet te doen, denk dat ik hetzelfde zou voelen. Kun je jezelf niet ergens mee afleiden? Visite, filmpje ofzo?
Nee hoor, die is vandaag begonnen om 6:15 http://nl.wikipedia.org/wiki/Lentequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
ja joh! De lente begint ook morgen jonge!
Wat at je voor avondeten als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bleh en wil mee'en maar voel me vooral
Moe moe moe, morgen vroege dienst (kreeg net telefoon) en er komt nog iemand helpen met m'n belastingen vanavond en daar heb ik echt geen energie voor
Driekwart van mijn avondeten laten staan.
Spaghetti met groente en zalm. Paar hapjes op.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef summer2bird het volgende:
Wat at je voor avondeten als ik vragen mag?
Lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spaghetti met groente en zalm. Paar hapjes op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |