quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef TNA het volgende:
Als ze hem komen leveren de hele zaak in een envelop stoppen met "retour afzender".
Ja, zeggen dat ik meen te weten dat de buren een keuken hebben besteld. Zullen ze leuk vinden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef o.us het volgende:
Gewoon bij levering zeggen dat het op de verkeerde adres is en er niets van af weet.
Goed zo, geen greintje fatsoen in je donder tonen, dat is dé manier!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:42 schreef koekwausss het volgende:
Ik opteer ook voor optie C. Niets getekend trouwens.
Laat ze stikken met hun maandenlange levertijd.
Dat maak jij er van, heb niet gezegd dat jij de schuld aan de buren moet geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:44 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ja, zeggen dat ik meen te weten dat de buren een keuken hebben besteld. Zullen ze leuk vinden.
2 maandenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef Luxuria het volgende:
Even netjes afbellen.
Wat is een tijdje geleden trouwens?
Haha, nee ik stel deze optie voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, heb niet gezegd dat jij de schuld aan de buren moet geven.
Weet jij niet wat je doet en/of niet doet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:47 schreef Basp1 het volgende:
Ja ja niets getekend, ik zie hier over een paar maanden al het topic geopend worden ik dacht dat ik niets getekend had, maar stiekum willen ze met toch een poot uitdraaien.
Ze hoeven nergens mee akkoord te gaan. Ze zetten hem maar in het magazijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:47 schreef znarch het volgende:
Maareh, waarom zouden zij daar mee akkoord gaan?
Kunnen ze doen, wat ik bedoel is dat ze je waarschijnlijk gewoon een rekening zullen sturen. Je hebt hem immers gewoon gekocht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ze hoeven nergens mee akkoord te gaan. Ze zetten hem maar in het magazijn.
Ze mogen een rekening sturen, gekocht heb ik helemaal niets!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Kunnen ze doen, wat ik bedoel is dat ze je waarschijnlijk gewoon een rekening zullen sturen. Je hebt hem immers gewoon gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |